JanOlav
Hi-Fi freak
Ja, det ble feil det.JanR skrev:Lite bilde, små høytalere ? :
/jan
Ja, det ble feil det.JanR skrev:Lite bilde, små høytalere ? :
/jan
Har du stas eller har du noe på stas?JanOlav skrev:Ved å flytte på stasen ble det mye bedre! 8)
Begge deler!rolfozzy skrev:Har du stas eller har du noe på stas?JanOlav skrev:Ved å flytte på stasen ble det mye bedre! 8)
Det var da staselig.JanOlav skrev:Begge deler!rolfozzy skrev:Har du stas eller har du noe på stas?JanOlav skrev:Ved å flytte på stasen ble det mye bedre! 8)
Selvsagt.ssm skrev:Var innom Companiet i Darresgate i dag på ett ærend , og tok en ekstra titt på Jubel-horna....fantastisk flotte rett og slett. spiller flott gjør de også ;D
Mvh Espen
Nei , jeg har forresten hørt de før , tenkte mest på finishen...... ;DJanR skrev:Selvsagt.ssm skrev:Var innom Companiet i Darresgate i dag på ett ærend , og tok en ekstra titt på Jubel-horna....fantastisk flotte rett og slett. spiller flott gjør de også ;D
Mvh Espen
Hadde herren trodd noen annet ?
/jan
1000 kroners spørsmålet;- skal man se eller høre på ???ssm skrev:Nei , jeg har forresten hørt de før , tenkte mest på finishen...... ;DJanR skrev:Selvsagt.ssm skrev:Var innom Companiet i Darresgate i dag på ett ærend , og tok en ekstra titt på Jubel-horna....fantastisk flotte rett og slett. spiller flott gjør de også ;D
Mvh Espen
Hadde herren trodd noen annet ?
/jan
Har akkurat vært og befølt de ;DBHO skrev:Ta på Jan...ta på!
;D ;D
Blir IKKE feil, er jo Khorn det snakkes om! 8)JanR skrev:Har akkurat vært og befølt de ;DBHO skrev:Ta på Jan...ta på!
;D ;D
Kan man si befølt foresten eller blir det feil ? :
;D ;D
/jan
Det bør du absolutt prøve, og gi dem tidssm skrev:Det viktigste er vel å kjøpe den manliker SELV og gi faen i hva alle andre måtte mene , og så kanskje til og med bli fornøyd.....
( noe jeg har tenkt å prøve) ;D
Mvh Espen
Raist skrev:Kunne dette vært noe? ;D
http://cgi.ebay.com/Klipsch-Neon-Si...SM_Fan_Shop?hash=item5d26384a01#ht_2688wt_940
Ett sted går grensen, selv for meg.tore_v1 skrev:Montér de på høyttalerne! Det er jo masse plass foran på høyttalerne..
Det skulle tatt seg ut ;DJanR skrev:Ett sted går grensen, selv for meg.tore_v1 skrev:Montér de på høyttalerne! Det er jo masse plass foran på høyttalerne..
/jan
Gammelt nyttshaunv skrev:Klipsch + platespiller = sant! (platespiller som ikke lar seg påvirke av lydtrykket og mellombassen riktignok)
La meg få nyte åpenbaringen min nå!JanR skrev:Gammelt nytt
/jan
Beklager, var ikke meningen å være noen gledesdreper :-\shaunv skrev:La meg få nyte åpenbaringen min nå!JanR skrev:Gammelt nytt
/jan
Du er tilgitt Jan 'JanR skrev:Beklager, var ikke meningen å være noen gledesdreper :-\
:-*
/jan