xerxes
Æresmedlem
Akkurat kommet hjem fra en herlig konsert med Knut Reiersrud Band i Horten. Stinn brakke med ca 100 tilstede. Kjempebra!
Han spiller nå i kveld på Herr Nilsen i Oslo. Fort seg de som kan (jeg kan ikke)xerxes skrev:Akkurat kommet hjem fra en herlig konsert med Knut Reiersrud Band i Horten. Stinn brakke med ca 100 tilstede. Kjempebra!
Første gang jeg hørte ham tror jeg var med Hartvig and the heartbrakers. Lugubert sted nederst i Pilestredet. Tror ikke han var gammel nok til å komme inn en gang, men han stjal showet allerede den gangen. Men, ja, han blir bedre og bedre!anders.s skrev:Knut Reiersrud Band igår Kempebra!
Såg även Knut 2008 Han blir bara bättre och bättre.
..
Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?anders.s skrev:Knut Reiersrud Band igår Kempebra!
Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406
Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D
Mvh Anders.S
Ja og f.eks om det skjer noe der nå til helga.KW skrev:Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?anders.s skrev:Knut Reiersrud Band igår Kempebra!
Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406
Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D
Mvh Anders.S
Mvh.KW
Stället ligger mitt i stan nära rosenlundsgatan vid våran Fiske-kirke var vi säljer fisk.Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?
Fre 22/5 The Eye Allnighter - Prosumer (Playhouse, D) Klubb 100 krJa og f.eks om det skjer noe der nå til helga.
Kungstorget heter det KW der vi var for ett par år siden, det ligger enda mer skrått opp i höyre hjörne for den blå sirkelen, den store hvite byggningen er Saluhallen v/Kungstorget.KW skrev:Skal vi se om jeg tenker riktig her.
Blå sirkel, tror det er der Musicus og jeg : slappet av med hamburger/øl da vi var på bytur for noen år siden, altså det omtalte fisketorget/grønsakstorget (?), i så fall har jeg oversikten.