Akkurat kommet hjem fra en herlig konsert med Knut Reiersrud Band i Horten. Stinn brakke med ca 100 tilstede. Kjempebra!
|
Han spiller nå i kveld på Herr Nilsen i Oslo. Fort seg de som kan (jeg kan ikke)xerxes skrev:Akkurat kommet hjem fra en herlig konsert med Knut Reiersrud Band i Horten. Stinn brakke med ca 100 tilstede. Kjempebra!
Første gang jeg hørte ham tror jeg var med Hartvig and the heartbrakers. Lugubert sted nederst i Pilestredet. Tror ikke han var gammel nok til å komme inn en gang, men han stjal showet allerede den gangen. Men, ja, han blir bedre og bedre!anders.s skrev:Knut Reiersrud Band igår Kempebra!
Såg även Knut 2008 Han blir bara bättre och bättre.
..
Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?anders.s skrev:Knut Reiersrud Band igår Kempebra!
Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406
Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D
Mvh Anders.S![]()
JaKW skrev:Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?anders.s skrev:Knut Reiersrud Band igår Kempebra!
Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406
Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D
Mvh Anders.S![]()
Mvh.KW
Stället ligger mitt i stan nära rosenlundsgatan vid våran Fiske-kirke var vi säljer fisk.Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?
Fre 22/5 The Eye Allnighter - Prosumer (Playhouse, D) Klubb 100 krJa og f.eks om det skjer noe der nå til helga.
Kungstorget heter det KWKW skrev:Skal vi se om jeg tenker riktig her.
Blå sirkel, tror det er der Musicus og jeg :slappet av med hamburger/øl da vi var på bytur for noen år siden, altså det omtalte fisketorget/grønsakstorget (?), i så fall har jeg oversikten.