Kona sa jeg fikk lov!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• _RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.165
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Tøft prosjekt!
    Synes design med den svarte stripen mellom elementene var lekkert og tror de hadde blitt fine med en eller annen finer på kassene.
    Men dette kan du jo evt gjøre på sikt, funker jo bra med stealth-diskant og Duelund-finish også!

\R

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.01.2003
    Antall liker
    341
    Det som kan være interessant for andre på forumet, som ikke har funnet seg kone enda, er jo en kortfattet guide om hvordan du fikk silt ut din egen fru fra flokken - for en slik toleranse og forståelse tror jeg ikke det går mange av på dusinet. Min er også tolerant, men de tårnene der hadde nok ikke overlevd lenge i stuen. :)

Ble knallflotte. Vil tro de har en veldig kontant lyd med meget godt "smekk"?
    Her er oppskriften: Vis henne et lite bilde av hvordan de skal se ut, og muntlig fortelle hvor høye de blir. Deretter vurderer hun, etter å ha sett bildet i 10 x 7.5 cm størrelse, at dette må være greit å ha i stuen. Det jeg visste om, og hun ikke visste om, er at hun har svært begrenset visuell forståelse. Samtidig visste jeg at hun alltid er ærlig og rettferdig, og står for det hun sier - UANSETT!

Da jeg drog disse inn i hus hjalp hun meg med å legge på stoff. Liggende. Da jeg reiste dem opp spurte hun høflig hvor lenge de skal stå der og hvor mye jeg kan selge de for. " De er ikke til salgs, og de skal stå her permanent - slik vi ble enige om" svarte jeg da , og fortsetter; "Jeg bor her jeg også". Noe hun ikke kunne være uenig i.

Enkelt og greit :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn