T
tce-teams
Gjest
Vi er nok mange som leser innleggene dine og følger med
Sist redigert:
Sånne innlegg får meg til å savne ''liker ikke'' knappen..Takk alle dere like ille i dag, så i kveld en stooor dram, det eneste som fjerner vonden men sikkert ikke det beste som er. Sliiten nå, så kanskje søvnen kommer før klokka slår 0100 inatt. Hmmm men tenk dere så dritt å drikke seg full alene. Men begynner å venne meg til denne alene tilværelsen nå. To uker til Kristiansand så innen det må det bare bli bra. sove godt da alle watt nissene mine klems
Notert lille KonemorDette gjelder også andre som måtte finne veien hit, her er alltid plass og hjerterom
Kjære lille Konemor. Nå er du så sliten og kjørt av det jævligste som kunne skje deg, at bakteriejævlene har fritt leide.Hei Powerpoint går også på 1000, men er møkka lei de pillene allerede idag er den 14 dagen, har 3 uker igjen drittsmak i munnen. Vet ikke om jeg gleder meg til Kristiansand, med unger hele dagen og da uten egentid i det hele tatt, men skal kose oss da håper vi får sovet osv. Mye å tenke på. Ja skal prøve på mer alenetid, men alt er vanskligere nå, da barnevakt må skaffes om jeg skal noe. Vært mye idag, styr og mas, drittforn og vondt i kroppen, synes det er værre etter at jeg startet på dritten. Prøve å få slappet av litt tidligere idag. Bamseklemme tilbake
Det er du, og godt er det.hmmm er i det poetiske hjørnet i kveld
Bare hyggelig Konemor.Takk for vakker musikk
Det hørtes helt utrolig vakkert ut Powerpoint, hadde man hatt halvparten av den stemmen Ren kjærlighet er der ute vet du, må bare finne den. Men husk også at du selv er kjærlighetBare hyggelig Konemor.Takk for vakker musikk
Alvedronningen fra Færøyene - Eivòr Pàlsdottir har ikke så rent lite vakker musikk og by på.
Hun er noe av det mest sanselige jeg vet om, og har en utstråling på scenen som gjør meg helt bergtatt.
Hun går rett i hjertet mitt, og fyller meg med intens lengsel etter ren kjærlighet. Så kommer tårene.....
Jeg er helt forbløffet over hvem hun er