Hvilke kabler som er best har vel blitt diskutert uendelig mange ganger, men denne tråden er ikke ment for å finne svaret på det Jeg er av den oppfatning av at jeg ikke hører nevneverdig forskjelle på budsjettkabler og dyre kabler, så er "billige" jeg er ute etter. Jeg trenger noe for å koble sammen Yamaha RX A1030 og XTZ 99.25 mkII. Lurer derfor på:
- hvor tykk kabel bør jeg ha? 2,5 mm2, 4 mm2, 6 mm2? Hver kabel får maks 2m lengde.
- funker Biltema sine høyttalerkabler bra? Evt Supra classic? (Budsjett: Maks 70,- pr m)
- hvilke (billige) kontakter bør jeg gå for? Har sett at ringkabelsko anbefales. Noen konkrete tips til nettbutikk? Er Biltema sine ok? Ønsker ikke å lodde kontakter.
På forhånd; takk
- hvor tykk kabel bør jeg ha? 2,5 mm2, 4 mm2, 6 mm2? Hver kabel får maks 2m lengde.
- funker Biltema sine høyttalerkabler bra? Evt Supra classic? (Budsjett: Maks 70,- pr m)
- hvilke (billige) kontakter bør jeg gå for? Har sett at ringkabelsko anbefales. Noen konkrete tips til nettbutikk? Er Biltema sine ok? Ønsker ikke å lodde kontakter.
På forhånd; takk