Bilder er lånt fra nett.
For noen uker siden var datteren min og jeg var på vei til Mjøndalen for å prøvekjøre en godt utstyrt BMW 530DA. Denne har nå blitt min.
På veien til Mjøndalen ringte en god kamerat meg, Hifipuristen. Han spurte om jeg ville låne en Audio Insight Isovolt K3 / Adyton Isovolt K3 med seks separate uttak for å teste hjemme. Dro selvfølgelig innom han på veien hjem og hentet den. Den var overraskende tung å bære til bilen, får vel trene mer styrke!
Dette er en Isotrafo med 3000VA med balansert symmetrisk utspenning.
Mer info er her:
Isotrafo med 3000VA med balansert symmetrisk utspenning. Og 6 separate uttak.
oslohificenter.no
Å oppleve hva denne kan gjøre med lyden hjemme hos meg, er noe jeg har drømt lenge å få oppleve!
Det er som julaften og bursdag på samme tid.
Angående strømprodukter er jeg ganske skeptisk. Har tidligere hatt den største regeneratoren til PS Audio. Den forbedret lyden mange hakk. Skulle aldri solgt den (Måtte finansiere sykkelsatsningen til NM, Nordisk og VM). Har lyst til å prøve PS Audio P20 her en dag.
Den første utfordringen var å få tak i en strømkabel med c19 kontakt, for de selges ikke over disk over alt. Skulle nok takket ja til å også låne en tre meter Nordost Odin strømkabel av Hifipuristen, men fikk kjøpt en kabel etter noen dager.
Hvordan låter det? Førsteinntrykket var helt fantastisk, og det gjorde mye med lyden. Bakgrunn ble stillere , bedre oppløsning og diskanten var klarere.
Vil ikke dette nærmere fordi dette kan være forventningsbias og plasebo. Neste steg er A B testing.
Jeg liker å teste komponenter over lang tid for å unngå plasebo. Derfor har Isovolt K3 blitt brukt siden jeg fikk den. Koser meg med musikk mange timer hver dag. Lyden i stua har aldri vært bedre! Etter at alle komponenter fikk strøm gjennom Audio Insight K3 låter det så bra at stort sett all fritid går til musikk.
Hvis noen vil komme og oppleve dette er dere hjertelig velkommen!
@marsboer du som bor kun 350 meter unna bør oppleve dette.