Jøder har alltid drevet mye med business og Rothschild-familien har drevet bankvirksomhet siden 1700-tallet. Nazi-propagandaen mot jødene gikk mye på at de konspirerte for å stjele verdier fra det tyske folk og Rothschild-familien var sentral i denne propagandaen, derav de to nazi-filmene jeg nevnte tidligere. Konspirasjonsteorier ble brukt mot jødene av nazister og andre som har villet utryddet dem (ganske mange opp gjennom historien), at disse mytene fortsatt lever gir sikkert jødene påskudd til å dra det gamle antisemitt-spøkelset ut av skapet. Grunn også forsåvidt.
Først må jeg beklage hvis jeg fremstår som en jødehater eller nynazist, det er jeg overhodet ikke.
Jeg har også lest mye om jødene, og funnet at de, som de fleste andre av oss, kategoriseres som en person og at alle jøder får skylda om en eller noen få av dem gjør noe galt.
Skal vi kunne gi skylda for det på noen, må det bli gamle tzaren i russland. (Men han hadde ingen skjult agenda, såvidt jeg vet, han hadde formodentligvis bare empati nok til å ønske mindre trakassering. Dermed kan vi kanskje utelukke ham fra konspirasjonsteorien). Det var han som påla jøder skolegang, som forøvrig ikke var obligatorisk for russere ellers. Dette medførte jo at jødene (som var russlands pakistanere, altså de hadde stort sett jobber ingen andre ville ha, vaske toaletter, være tjenere, sope gatene mm) ble utdannet og dermed skaffet seg butikker og etterhvert også banker. De, som hadde vært lavest på rangstigen, ble en del av eliten. Dette likte jo vanlige russere dårlig (hvem skulle de nå rakke ned på og spytte etter?). Jødene ble forhatt i russland.
Men disse handelsmenn spredte seg også til resten av europa, og eide store deler av verdiene i tyskland. Nettopp derfor var det nødvendig for Hitler å ta akkurat dem. Han hadde jo gigantiske planer, og et tilsvarende behov for finanser.
Noe av konspirasjonsteoriene går også ut på at Hitler var finansiert av de samme bakmenn som driver på ennå (vel, etterkommerne deres selvsagt), men Adolf ga ikke tilbake det som ble krevd av ham, for han hadde egne planer om å bli verdens leder. Derfor måtte han også fjernes. (forutsatt at denne konspirasjoneteorien er riktig da..)
De samme bankmenn som startet depersjonen, hadde plutselig milliarder av dollar til å produsere og gi bort våpen til De Allierte. Dermed var det problemet løst, og samtidig hadde enorme verdier flyttet hender. Noen var kanalisert inn til hemmelige konti i Sveits, noen kom i ettertid som følge av tilbakebetalig av våpen mottatt (med renter selvfølgelig)
I og med at resten av verden er underlagt et ondskapens syndikat, så må jo disse landene være nåtidens svar på milorg. Det er bare rart at de undertrykker egen befolkning langt mer enn vestlige land som er underlagt ondskapen.
Eller kanskje ikke så rart, i det store bildet er flesteparten av befolkningen i eget land også daukjøtt som kan ofres, først i opinionen som behøves for å få alle venneland med på konspirasjonen (vel å merke uten at de vet at de er verktøy for for verdenskontrollen), deretter for å stabilisere resten av menneskeheten på det nivå de velger.
De gjør en dårlig jobb med verdensopinionen...den også.
Aldri før har vi hatt slik intens dekning av hendelser verden over, både i nyheter og på internet. Og vi har da vitterlig aldri protestert så kraftig heller når USA har tatt seg til rette verden over.
Men vi ble da med på å overta Irak likevel.
Som sagt, hva venter de på?Atombomben var klar i 1945, da var det 2.5 milliarder mennesker på jorden. Nå er det 6 milliarder. De kunne jo rensket opp når som helst. Hvorfor forsker de på bakterier og kjemiske våpen når de allerede har mer enn nok våpen til å få jobben gjort? Som sagt, de kunne utryddet det meste av verdensbefolkningen i morgen og avspasert etter lunch.
Hva de venter på kan ikke jeg svare på. Kanskje innser de at det perfekte utryddelsesvåpen ennå ikke er oppfunnet, og at alle vi små maur er nødvendige inntil en av oss plutselig får en åpenbaring (lik som Einstein sin, bare innen et annet fag).
Er det noe problem når de uansett skal kvitte seg med daukjøttet? Og han må jo være ganske dum hvis han tror at han kan produsere nok tørris til å stoppe polsmeltingen. Og ikke under produksjonen generere mer varme enn tørrisen kan absorbere. Der jeg jobber har vi noe som kalles "forprosjekt".
Daukjøttet: se forrige svar.
Hans intellekt aner jeg ingentng om, det var en uttalelse fra ham i et innlegg/tale han holdt i et av WTOs møter. (Som jeg så i går natt)
Kanskje lyd og bilde var manipulert, men det så riktig ut i forhold til ord og leppebevegelser.
"Baron Von Rothschild"...Du får det til å høres så mytisk ut. Den nåværende baronen av Rothschild, den fjerde i rekken, heter Jacob Rothschild og arvet tittelen etter sin far så sent som i 1990. Hvis du leste bøker for 20 år siden var det snakk om en annen fyr som nå er død. Den tredje baronen, Victor Rothschild, døde som en gammel mann i 1990. Baron Jacob (den nåværende) var leder av det britiske nasjonalgalleriet og er kjent for utstrakt filantropi, spesielt rettet mot Israel. Han er også ute av NM Rothschild & Sons (bankvirksomheten) etter noen familiefeider og driver nå mest med forsikring. Barontittelen er en del av den britiske adelsstrukturen.
Jeg må komme tilbake til navnet, kanskje allerede etter atter en natt med søken i dokumenter og videoer på nettet.
Du har forresten helt rett i at det er på tide å oppdatere allmenkunnskapen innen tema. Jeg er akterutseilt. Men denne tråden har jo gitt et spark i riktig retning, til å fordype seg i annet enn bare Hifi
Fagforeningene ja...der finner du materiale for konspirasjonsteorier. Fagforeningene har en historie med mafiaforbindelser som ikke ligner grisen, med Jimmy Hoffa som den mest prominente av de "skitne" fagforeningslederne. Nå hører jeg på NRK at LO vil skrive om regelverket så ex-stalinisten Valla kan klamre seg til makten enda noen år også...der har man råmateriale nok til en kjempemessig konspirasjonsteori.
Fagforeningene i Norge har vel ikke vært utsatt for mafiavirksomhet, iallfall ikke i den skala som over dammen.
Om Jimmi Hoffa også var lønnet av storfinansen, eller om han bare var et grådig svin, tja kanskje det går an å grave litt i hans historie også.
Hulk, så mange ting å finne ut av, og så liten tid.
Når skal noen finne opp ungdomskilden?