Prøv isåfall:Jeg bruker pinsett. Har gjort flere forsøk med lodding, men får det ikke til. Er lei nå. Prøver igjen i morra...
Leker fremdeles med ideen om å bruke lynlim, slik at jeg får ledninga til å feste seg til kontakten for deretter å lodde....
Et alternativ er å hive hele armen og kjøpe en ny....
Hadde tenkt det, men gjorde forsøk med direkte tinning først. Det gikk på andre forsøk. Var nok dagsformen som gjorde susen. La meg på stuegulvet i solskinnet og gjorde jobben ;DVar det for-tinning som gjorde susen ?
Hurra. Mestringsfølelse er en god følelse. Viktig i disse tider da mange av oss føler oss litt til overs..Hadde tenkt det, men gjorde forsøk med direkte tinning først. Det gikk på andre forsøk. Var nok dagsformen som gjorde susen. La meg på stuegulvet i solskinnet og gjorde jobben ;DVar det for-tinning som gjorde susen ?
Er det en standard tilkobling på alle slike sett, eller kan koblingene være ulike på forskjellige spillere?Røk den grunnet litt alder, kan det være en ide å bytte alle fire?
Denne (og tilsvarende) selges hos norske forhandlere. (f.eks EB HEADSHELL KABLER - TONEARM/ HEADSHELL KABEL - ELEKTRONISK BUREAU)
Vis vedlegget 576429
Vis vedlegget 576429
Enig med dere. Det er pinlig. Og det er ikke noen bestemt patent heller, mye er tilfeldig.