ang dvd spiller
Hvis du i tillegg kjøper Primare så begynner jeg å le - da har du, gratulerer så meget, klart det kunststykket å sammensette det mest "overtransierende" og redselsfrembringende anlegget nord for ekvator.
Nei - jeg bare tøyser ejg - Primaer er ufattelig bra men den er nok litt for ærlig til dette oppsettet - primaer er dynamisk og levende - den legger ikke noe i mellom
arcam er litt mer høflig , derfor litt bedre for deg
pioneer låter plast så den ville jeg holdt meg unna - med mindre du da kan dyppe den i litt linolje for å få vekk plast klangen
jeg er fæl jeg vet det - men det var du som spurte og jeg prøver virkelig, ja du må tro meg, med all min kraft å hjelpe deg her - jeg er så ærlig jeg kan - jeg klarte ikke å pakke inn meningene mine denne gangen - sorry...
og igjen , smak og behag mister.
(PS! et anlegg sammensatt av Nordost kabler(jeg vet jo ikke om du har det , men det er bare de værste jeg kan tenke meg i denne komboen da de låter så lyst og ofte hardt) , krell forsterker, triangle høyttalere og primare signalkilde ville være en attraksjon så stor at jeg nesten måtte komme for å oppleve dette - bare for å ha hørt det også liksom...)
uff jeg er stygg..