Hei trym, og velkommen i klubbentrym skrev:Ville bare melde meg inn i "klubben"
Hvor lang tid tar det før jeg får diplom? 8)
Har bare et produkt foreløbig, men er ikke umulig det blir flerePeter J skrev:Hei trym, og velkommen i klubbentrym skrev:Ville bare melde meg inn i "klubben"
Hvor lang tid tar det før jeg får diplom? 8)
Hva slags Krell har du?
mvh Peter J
Er redd for nettopp dette. Har vurdert en Krell pre, men tror ikke de har noen med cinema bypass?toref skrev:Gratulerer! Hvis du er nervøs for Krell-syken bør du ikke prøve mer CAST-utstyr.
Mvh
Gratulerer, & lykke til med ny amp Jeg har hatt / har mye av samme opplevelsene med min S 300 Itrym skrev:Er redd for nettopp dette. Har vurdert en Krell pre, men tror ikke de har noen med cinema bypass?toref skrev:Gratulerer! Hvis du er nervøs for Krell-syken bør du ikke prøve mer CAST-utstyr.
Mvh
Vurdere også en Pass labs xp-10 som har denne funksjonen, og som spiller omtrent i samme klasse som Krell. Har jo ikke cast tilkobling som jeg kunne tenkt å prøve. >Hørt det skal være veldig bra? Men en ting er sikkert, høyttalerene har aldri hatt så mye "kjøtt på beina" etter at evoèn kom i hus! For en syk bra bass!!!!! Trodde flere ganger at sub stod på, og mått gå å sjekke om den spillte, men det var kun HT som nå hadd fått en ny dimensjon
Hvor har du den summen fra, Wizard?wizard skrev:555 er leveringsklar i Desember, 3D er $1500 ekstra.
Ja, i den store sammenhengen er det CAST som skiller Krell ut i positiv retning fra andre supre highend-utstyrfabrikanter. Jeg har selv full CAST-linje, fra frontend via prosessor til mine EVO-amper, og ved direkte sammenligning med ordinær balansert drift hører man klart forskjell.trym skrev:Er redd for nettopp dette. Har vurdert en Krell pre, men tror ikke de har noen med cinema bypass?toref skrev:Gratulerer! Hvis du er nervøs for Krell-syken bør du ikke prøve mer CAST-utstyr.
Mvh
Vurdere også en Pass labs xp-10 som har denne funksjonen, og som spiller omtrent i samme klasse som Krell. Har jo ikke cast tilkobling som jeg kunne tenkt å prøve. >Hørt det skal være veldig bra? Men en ting er sikkert, høyttalerene har aldri hatt så mye "kjøtt på beina" etter at evoèn kom i hus! For en syk bra bass!!!!! Trodde flere ganger at sub stod på, og mått gå å sjekke om den spillte, men det var kun HT som nå hadd fått en ny dimensjon
Vil sterkt anbefale Pass Labs XP 20 ( sep. strømforsyn. ) Meget GOD !! Mvhtrym skrev:Er redd for nettopp dette. Har vurdert en Krell pre, men tror ikke de har noen med cinema bypass?toref skrev:Gratulerer! Hvis du er nervøs for Krell-syken bør du ikke prøve mer CAST-utstyr.
Mvh
idarr skrev:melder meg herved inn i krell klubben!!er innehaver av en kav300il kjempe forsterker!! er på jakt etter ny cd/sacd spiller noen som har tips?? høyttalerne er kappa7.2i mvh idar
Gratulerer! Jeg har selv eid en 300iL, og med hånden på hjertet den desidert beste integrerte jeg har hatt gleden av å låne øre til. Meget musikalsk og strømsterk.idarr skrev:melder meg herved inn i krell klubben!!er innehaver av en kav300il kjempe forsterker!! er på jakt etter ny cd/sacd spiller noen som har tips?? høyttalerne er kappa7.2i mvh idar
trym skrev:Er redd for nettopp dette. Har vurdert en Krell pre, men tror ikke de har noen med cinema bypass?toref skrev:Gratulerer! Hvis du er nervøs for Krell-syken bør du ikke prøve mer CAST-utstyr.
Mvh
Du verden! Trodde du satt med et sett EVO ONE? Du burde legge ut et vakkert bilde av smykkene!SAL skrev:Selger ett sett Krell 750 MCX om noen vil oppgradere, tar gjerne bytte.
Mvh.
SAL
Kav400 er utrolig fin, hva solgte du for å få denne i hus?Mellomstua skrev:Hiver meg på jeg og , kjøpt en brukt KAV 400 xi og er veldig fornøyd :=)
Burde kansje hatt større forsterker til høytalerne , men er meget fornøyd , låter vakkert
Mellomstua skrev:Hiver meg på jeg og , kjøpt en brukt KAV 400 xi og er veldig fornøyd :=)
Burde kansje hatt større forsterker til høytalerne , men er meget fornøyd , låter vakkert
Utrolig spennende! Nei, jeg har dessverre ikke hørt noe om det men jeg skal spørre litt rundt omkring.HKviking skrev:Ble fortalt av min lokale Krell pusher at de planlegger å lansere en Headphone amp neste år.
Noen som har hørt noe om dette?
Her forstått at dette ikke er første gang Krell produserer en headamp (KSA-5) Class A 5 Watt output.
Da skal jeg jammen holde øynene åpne etter en slik Blir jo mye billigere enn hvis jeg skulle kjøpt f.eks en 222jonas skrev:trym skrev:Er redd for nettopp dette. Har vurdert en Krell pre, men tror ikke de har noen med cinema bypass?toref skrev:Gratulerer! Hvis du er nervøs for Krell-syken bør du ikke prøve mer CAST-utstyr.
Mvh
Får du tak i en Krell Kav400xi, så er pre delen i denne verdt prisen alene, og her får du cinema by pass.
JackX skrev:Utrolig spennende! Nei, jeg har dessverre ikke hørt noe om det men jeg skal spørre litt rundt omkring.HKviking skrev:Ble fortalt av min lokale Krell pusher at de planlegger å lansere en Headphone amp neste år.
Noen som har hørt noe om dette?
Her forstått at dette ikke er første gang Krell produserer en headamp (KSA-5) Class A 5 Watt output.
=====
Forøvrig er MRS på vei inn 8)
Solgt. Fortsettelse følger....SAL skrev:Selger ett sett Krell 750 MCX om noen vil oppgradere, tar gjerne bytte.
Mvh.
SAL
Hei SAL, blir det Krell igjen eller?SAL skrev:Solgt. Fortsettelse følger....
Mvh.
SAL
Nei, ikke helt gratistand skrev:Jackx skrev:Forøvrig er MRS på vei inn 8)
Gratis! Regner meg du har en jekketralle stående klar?
JackX skrev:Nei, ikke helt gratistand skrev:Jackx skrev:Forøvrig er MRS på vei inn 8)
Gratis! Regner meg du har en jekketralle stående klar?
Har 4 polske venner som skal hjelpe meg med å få den plass sånn smånigom.
Cheers!
JackX
Seriøse saker! Spiller de melodisk?tand skrev:<snip>.. det er en 12" i topp og 18" i bunn.
Se andre bilder under Tommys anlegg. Der ser du dagens anlegg.
Fikk til en ganske så flat frekvenskurve etter Dsp korrigeringen.
Velodyne spiller meget tight og legger ikke til noe, akkurat sånn jeg liker det. Melodisk meget bra, men 801D med Evo 900 parkerer nok DD15, DD18 og min DD1812. Har hatt alle oppover åra så jeg har fått et lite inntrykk. Tenkte som før å bruke den på film. Da kommer virkelig en dedikert sub på sin plass.JackX skrev:Seriøse saker! Spiller de melodisk?tand skrev:<snip>.. det er en 12" i topp og 18" i bunn.
Se andre bilder under Tommys anlegg. Der ser du dagens anlegg.
Fikk til en ganske så flat frekvenskurve etter Dsp korrigeringen.
Hva an¨år frekvenskurve: ikke stirr deg blind på data, lytt deg heller til hva du liker.
mvh