Krokodillejeger Steve Irwin drept.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
"Oooohhhhh, danger danger danger!!!!
He ate my shoe!!!!!!" ;D

(Sagt under nærkamp med et villsvin.)

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
12
Er det sant denne gangen?
Har jo gått rykter om dette før også...
Ja han var jo god underholdning denne fyren, men tviler på om dyrene synes det var like morsomt alltid..

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Kanskje det var det de fant ut ...
Jeg er glad. Nå slipper jeg at denne tullingen forpester meg når jeg zapper forbi National Geographic Channel. Men desverre nei, alle tusen program denne nissen har laget skal sikkert sendes i reprise. Man blir lei typen etter fem minutter, de har sikkert månedsvis med opptak. Sånn som det er nå, er det umulig for meg å se en liten krokodille uten å få brekninger, og det er ikke krokodillens skyld.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Jeg er glad. Nå slipper jeg at denne tullingen forpester meg når jeg zapper forbi National Geographic Channel. Men desverre nei, alle tusen program denne nissen har laget skal sikkert sendes i reprise. Man blir lei typen etter fem minutter, de har sikkert månedsvis med opptak. Sånn som det er nå, er det umulig for meg å se en liten krokodille uten å få brekninger, og det er ikke krokodillens skyld.
Nå var det faktisk et menneske som er blitt drept da. TV-kanaler kan du vel zappe så mye du vil imellom ???

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Jeg tenker nå ikke mest på hvordan det påvirker tv-kvelden min(!!!), men på de etterlatte, primært kone og barn........................
(Gidder ikke å syte om at mannen hadde mye energi og en energisk væremåte. )

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Jeg tenker nå ikke mest på hvordan det påvirker tv-kvelden min(!!!), men på de etterlatte, primært kone og barn........................
(Gidder ikke å syte om at mannen hadde mye energi og en energisk væremåte. )
skal si vi er ømskinnet... - Om denne mannen hadde kone og barn, er jeg en grønn kanin. Den som skulle tenkt på eventuelle etterlatte er jo han selv, noen som tvang ham til å risikere livet som du vet om?

... Så forresten et lite klipp på tv i dag, der han tirret en krokodille mens han hadde en baby i armene. Ok at han leker med sitt eget liv, vi så jo hvordan det gikk, men babyer?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
skal si vi er ømskinnet... - Om denne mannen hadde kone og barn, er jeg en grønn kanin. Den som skulle tenkt på eventuelle etterlatte er jo han selv, noen som tvang ham til å risikere livet som du vet om?

... Så forresten et lite klipp på tv i dag, der han tirret en krokodille mens han hadde en baby i armene. Ok at han leker med sitt eget liv, vi så jo hvordan det gikk, men babyer?
Ikke nok med at du må ha stått opp på feil fot i dag. Tror du må ha snublet og gått skikkelig på trynet i samme slengen :-/. Makan til dårlig timing med usympatisk drittslenging skal men lete lenge etter :eek:.

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
- Om denne mannen hadde kone og barn, er jeg en grønn kanin
Ok, så er du en grønn kanin... skjønner jo det nå da... Kjekt å vite, da du blir lett å plukke ut på for eks en hifi messe i mengden av andre folk ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Handler ikke om å stå opp på feil fot, bare totalt mangel på normal folkeskikk. :p
Siterer: "Jeg er glad" . Har mannen gjordt deg noe, rent bortsett fra at du ikke likte programmene hans?

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Handler ikke om å stå opp på feil fot, bare totalt mangel på normal folkeskikk.  :p
Siterer: "Jeg er glad" . Har mannen gjordt deg noe, rent bortsett fra at du ikke likte programmene hans?
Jeg er selvfølgelig ikke glad for at mannen er død. Det er jo tragisk. Kunner muligens vært unngått om man passet seg litt mer for de ville dyr. På skjermen synes jeg han var en plage, privat var han sikkert en kjernekar. Hva dette har med folkeskikk å gjøre er jeg ikke riktig sikker på. Hadde jeg sagt at jeg ønsket en pedofil død, hadde det sannsynligvis vært helt greit for enkelte på dette forumet. Å kalle noen for idiot, er muligens heller ikke i tråd med særlig god folkeskikk?
Så for å rydde litt i min egen argumentasjon før jeg trekker meg fra denne tråden:
1) Personlig er jeg ikke lei meg over at Stevie er død, men jeg ser at de hjemme her i Norge som likte programmene hans sikkert føler det annerledes. (familien velger jeg å holde utenfor, siden de neppe leser dette forum) Ser at mine uttalelser kan ha støtt noen. Beklager dette.
2) Mener jeg bør kunne mene noe om et emne UTEN å blir angrepet personlig for dette (F.R.A.N.K) - men ser at jeg KAN ta feil her.
3) Forrige gang jeg rotet meg inn i en off topic tråd bannet jeg på at det skulle jeg aldri gjøre flere ganger. Jeg banner på dette nok en gang. Min oppfattning av hvordan takhøyde skal praktiseres har jeg muligens tolket annerledes enn enkelte andre debatanter.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg er selvfølgelig ikke glad for at mannen er død. Det er jo tragisk. Kunner muligens vært unngått om man passet seg litt mer for de ville dyr. På skjermen synes jeg han var en plage, privat var han sikkert en kjernekar. Hva dette har med folkeskikk å gjøre er jeg ikke riktig sikker på. Hadde jeg sagt at jeg ønsket en pedofil død, hadde det sannsynligvis vært helt greit for enkelte på dette forumet. Å kalle noen for idiot, er muligens heller ikke i tråd med særlig god folkeskikk?
Så for å rydde litt i min egen argumentasjon før jeg trekker meg fra denne tråden:
1) Personlig er jeg ikke lei meg over at Stevie er død, men jeg ser at de hjemme her i Norge som likte programmene hans sikkert føler det annerledes. (familien velger jeg å holde utenfor, siden de neppe leser dette forum) Ser at mine uttalelser kan ha støtt noen. Beklager dette.
2) Mener jeg bør kunne mene noe om et emne UTEN å blir angrepet personlig for dette (F.R.A.N.K) - men ser at jeg KAN ta feil her.
3) Forrige gang jeg rotet meg inn i en off topic tråd bannet jeg på at det skulle jeg aldri gjøre flere ganger. Jeg banner på dette nok en gang. Min oppfattning av hvordan takhøyde skal praktiseres har jeg muligens tolket annerledes enn enkelte andre debatanter.
Her gjelder det å ha tykk hud på ryggen. ;D ;D

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Mener jeg bør kunne mene noe om et emne UTEN å blir angrepet personlig for dette (F.R.A.N.K)
Mitt første innlegg var ikke et personangrep, men en reaksjon på noen svært ufølsomme og smakløse uttalelser om en nettopp avdød, kjent og kjær (for de fleste), person. Personangrepet kommer som et resultat av din respons, som lød "drit og dra". Syns ikke du fortjente noen "fredspris" for den uttalelsen heller. Ang. takhøyden så kan den både brukes og misbrukes.

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.026
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Programmene han laget kan man velge, eller velge bort.

At han er borte, og døde slik - er bare trist...

Lagga

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Programmene han laget kan man velge, eller velge bort.

At han er borte, og døde slik - er bare trist...

Lagga
godt oppsummert.
selv hata jeg programmene hans dypt og inderlig, men syntes det var forbanna trist da jeg leste nyheten imorges. verden er et morsommere sted med fargeklatter som irwin. at jeg for min del fant det hyperaktivet oppsynet hans irriterende, er forsåvidt mitt problem.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
godt oppsummert.
selv hata jeg programmene hans dypt og inderlig, men syntes det var forbanna trist da jeg leste nyheten imorges. verden er et morsommere sted med fargeklatter som irwin. at jeg for min del fant det hyperaktivet oppsynet hans irriterende, er forsåvidt mitt problem.
endelig fikk noen sagt det jeg har prøvd å formulere i ett døgns tid nå.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg regner med at det er en del krokodiller som puster lettet ut nå om dagen. ;D

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Jeg regner med at det er en del krokodiller som puster lettet ut nå om dagen. ;D
;D
strengt tatt så drev han vel og hjalp krokodildoene. men for å lage underholdende tv, og samtidig tilfredstille sin weirde psyke, så tok han gjerne en runde fribryting med beistene for moro skyld.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
295
Egoisme kjenner tydelig vis ingen grenser.
Vi er alle egoistiske, alt vi gjør, håper vi at skal tjene oss selv på en eller annen måte. Slik har det vært fra tidenes morgen.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jaja.

Sånn går det, når man tjener til livets opphold ved å begå selvmord.

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
187
Torget vurderinger
12
Blir vel også en stor skrivebom å kalle dette "selvmord" han døde for det han elska å drive med, han gjorde også veldig mye ut av ting å skapa en anderledes figur enn mannen i gata.. Showa heter det vel, stakkar toriamos har han ikke lært å vise respekt for de døde?

R.I.P

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg klarer ikke å se dette som noe annet enn et offentlig selvmord.

Når man bevisst velger å utsette seg for livsfare igjen og igjen inntil flaksen er oppbrukt, da har man tatt livet av seg.

Suicidale mennesker finnes i stort antall. Mennesker som liker å betrakte de suicidale finnes i stort nok antall til at det gir grunnlag for lukrativ bissniss.

Selvfølgelig er det trist at mannen er død. Det er enda mer trist at hans gjentatte selvmordsforsøk ble gjennomført til vedvarende applaus (og med raus finansiering) fra et entusiastisk publikum.

K

kbwh

Gjest
Det er ikke helt riktig å sidestille de sensasjonssøkende med de suicidale, Zombie_Woof. Men man kan undres over hvor grensen går mellom de to.

lionstar

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Antall liker
0
Det er tragisk han er død, jeg sitter her med hans siste DVD, anbefaler den til alle.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Blir vel også en stor skrivebom  å kalle dette "selvmord" han døde for det han elska å drive med, han gjorde også veldig mye ut av ting å skapa en anderledes figur enn mannen i gata.. Showa heter det vel, stakkar toriamos har han ikke lært å vise respekt for de døde?

R.I.P
De døde er døde, jeg viser respekt for de levende. Prøv det.

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.685
Joda, det er tragisk.

Men det er vel en personlig tragedie for de nærmeste.
Jeg blir alltid litt provosert av reaksjonen til folk flest når slike "store" personligheter dør.
Som når prinsesse Diana døde. Det er helt klart synd på personen og de direkte pårørende.

Dog er det paradoksalt at en nasjon sørger over en enkelt person, når det er nok annet man heller burde brukt "energien" sin på, når det er snakk om tragedier og død.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.010
Torget vurderinger
16
De døde er døde, jeg viser respekt for de levende. Prøv det.
Fin respekt du viste de han etterlot seg ved å si at du var glad for at han døde. Er du like krass "face to face" eller er det tastaturet som gjør deg 'modig' ?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.306
Sted
Østfold
Dog er det paradoksalt at en nasjon sørger over en enkelt person, når det er nok annet man heller burde brukt "energien" sin på, når det er snakk om tragedier og død.
Empati dreier seg vel ikke om å forbruke energi, men snarere å tillate seg å føle noe. Forskjellen på Diana og Steve Erwin er vel for det første at Diana var i stor grad kjennt fordi pressen ville det, men Steve Erwin ønsket å være på TV-skjerneme våre mens han jobbet med "uhjelp" for ulike dyrerarter. Det at han var over grensen dristig bør ikke være det eneste han huskes for.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Fin respekt du viste de han etterlot seg ved å si at du var glad for at han døde. Er du like krass "face to face" eller er det tastaturet som gjør deg 'modig' ?
Om du har leste hele tråden, har du også fått med deg at jeg har moderert mitt første utsagn. Og, nei - det er ikke tastaturet som gjør meg "modig" - noe du er velkommen til å oppleve.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.010
Torget vurderinger
16
Og, nei - det er ikke tastaturet som gjør meg "modig" - noe du er velkommen til å oppleve.
Det var da voldsomt, hvor gammel er du egentlig ?

Topp Bunn