Ja, vi har fått flere tilbud, og etter vinterferien vil det bli tatt en beslutning.Ludo skrev:Hvordan ligger man an her da? Fått noen tilbud på server?
Beslutningen har falt på en Dell server som beskrevet litt tidligere. Jeg kommer tilbake med bilder av installasjon og mer info når den tid kommer.HCS skrev:Hva har skjedd siden sist ? Har noen beslutning blitt tatt og hva ble den evt ?
Hvordan går det her da, skjer det noe snart?Høvdingen skrev:Jeg håper vi kan være på lufta med ny server om 2 til maks 3 uker.
Ludo skrev:Hvordan går det her da, skjer det noe snart?Høvdingen skrev:Jeg håper vi kan være på lufta med ny server om 2 til maks 3 uker.
Fint dette, men hvordan vil selve overgangen arte seg for oss brukere, vil det bli perioder med ekstra stor treghet eller nedetid?Høvdingen skrev:Serveren ble satt opp før påske med operativsystem m.m., men etter påske har jeg ikke fått noe kontakt med ansvarlig for webparken, og det kan kanskje skyldes sykdom eller ferie. Jeg får sikkert tak på han til uken, og det eneste som gjenstår er å overføre de eksisterende sidene til den nye serveren. Jeg håper vi skal være på nett "igjen" i midten av uken. Jeg sier ifra, men jeg tror det vil merkes godt på hastigheten når den nye serveren er oppe å går. Den virker rårask, men det er jo enkelt å si når jeg er den eneste som bruker den.
Mvh
Høvdingen