Jeg poster denne viktige saken her på Hi-Fi generelt, så alle kan lese den:
Jeg (pedal) gir herved kr 100.- til innkjøp av ny server på HiFiSentralen, og oppfordrer alle andre brukere til å gjøre det samme.
Høvding: Vennligst oppgi kontonummer og jeg vil overføre fra nettbank med det samme.
Mvh
Thomas
"Høvdingen"
--------Høvdingen skrev:Ja, serveren vår er for treg, og vi har nå fastslått at ny må kjøpes, men det koster jo penger, og det har vi ikke for mye av i kassa. Det meste av reklamepengene går med til linjeleie og drifting, men kanskje det ikke er så dumt å spørre om en donasjon fra våre brukere. Alternativt kan vi ta en symbolsk sum for bruktannonser, f.eks. kr. 20 for en annonse. Det er mange muligheter.OS skrev:Til høvdingen: Er det hardware som har for liten kapasitet? I så fall kunne det jo vært en idè og be om donasjoner til hardware slik audioasylum gjør. Jeg har betalt et par hundre i året der i flere år nå og gjør det gladlig til HFS også hvis det fører til mere stabil tilgang.
Mvh
Høvdingen
Jeg (pedal) gir herved kr 100.- til innkjøp av ny server på HiFiSentralen, og oppfordrer alle andre brukere til å gjøre det samme.
Høvding: Vennligst oppgi kontonummer og jeg vil overføre fra nettbank med det samme.
Mvh
Thomas
"Høvdingen"