Jeg har mottatt enkelte henvendelser angående dette med støttemedlemskap, og hva pengene faktisk går til. Noen tror jeg putter pengene i lomma og koser meg, men hvert eneste øre går inn i firmaet.
I tillegg til drifting og serverkostnader, så har vi en programmerer som jobber for ca en tusenlapp i timen, og hva med meg? Jeg mottar ingen lønn, og mine timer bak tastaturet for å opprettholde denne siden er ikke fortjent (ifølge enkelte), alt skal være gratis.
Jeg takker ihvertfall nok en gang de som støtter, og jeg blir like glad hver gang jeg ser et bidrag. Kunne vi gjort dette rimeligere og like bra, svaret er NEI. Vi kunne gjort det rimeligere, men ikke like bra. Vi har klart å opprettholde en side i snart 17 år, og er det noen andre hi-fi forum i Norge som har gjort det samme? Det er enkelte som har startet sider, men hvor lenge holder de ut, de fleste har bare forsvunnet, og det krever faktisk mye tid og energi for å holde ting gående. Operativsystem, software og annet endrer seg hele tiden, og en må tilpasse seg, det krever arbeid og vilje. For ikke å snakke om at en må følge med til enhver tid, og der er vel der mange svikter på andre sider.
Uansett, tusen takk.
Mvh
Høvdingen