Stream Dream
Fersking
- Ble medlem
- 07.01.2017
- Antall liker
- 12
- For nyttige råd, og erfaringer delt, kroner kommer rullende til ny server.
Det kan ta tid, for han er sikkert reist på en lang ferieDen kommer så fort Høvdingen har fått registrert deg.
Venter på min jeg også, men det haster jo ikke så med å bli dekorert, har jo klart meg uten til nåSkal man ikke få en slik medalje når man blir støttemedlem
Har ikke fått det enda
Tenkte akkurat samme tanken, men tok ikke sjansen på å poste...De gud ikke ga hjerne ga de...................
Virker litt rart, ja. Har Høvdingen åpnet alle meldingene i nettbanken?Nå etter tre uker og 150 nye innlegg, der mange er med info om donasjon, er det altså kommet inn under 4000 kr til.
Hva er dette slags gnål?Det som forundrer meg en smule er at til og med i denne tråden er det mange som ikke er støttemedlemmer. Er det en prinsippsak og ikke være medlem noe sted i hele verden ? Eller er det andre årsaker som ligger til grunn
Bra med kronerulling. Men jeg synes fortsatt at det er litt merkelig at man støtter med hundrevis av kroner her, men at man fortsetter med å ikke være støttemedlem. Og da lurer jeg på om det er en prinsippsak. Åj, nå begynner jeg å gnåle.Hva er dette slags gnål?Det som forundrer meg en smule er at til og med i denne tråden er det mange som ikke er støttemedlemmer. Er det en prinsippsak og ikke være medlem noe sted i hele verden ? Eller er det andre årsaker som ligger til grunn
Kan det ikke tenkes at folk har betalt mer enn et støttemedlemsskap ifm kronerullinga?
For egen del så føkker Tidal tilbudet, som frister, med eksisterende Tidalbruker. Kall det prinsippsak eller kall det hva du vil.Bra med kronerulling. Men jeg synes fortsatt at det er litt merkelig at man støtter med hundrevis av kroner her, men at man fortsetter med å ikke være støttemedlem. Og da lurer jeg på om det er en prinsippsak. Åj, nå begynner jeg å gnåle.Hva er dette slags gnål?Det som forundrer meg en smule er at til og med i denne tråden er det mange som ikke er støttemedlemmer. Er det en prinsippsak og ikke være medlem noe sted i hele verden ? Eller er det andre årsaker som ligger til grunn
Kan det ikke tenkes at folk har betalt mer enn et støttemedlemsskap ifm kronerullinga?