Terje-A
Æresmedlem
Kjære deg, dette er jo fair. Men jeg skjønner ikke helt det med Tidal tilbudet. Jeg har hatt Wimp siden oppstarten av den tjenesten. Ble med over til Tidal når det skjedde og har blitt støttemedlem i ettertid uten å styre noe med Tidal i det hele tatt.For egen del så føkker Tidal tilbudet, som frister, med eksisterende Tidalbruker. Kall det prinsippsak eller kall det hva du vil.Bra med kronerulling. Men jeg synes fortsatt at det er litt merkelig at man støtter med hundrevis av kroner her, men at man fortsetter med å ikke være støttemedlem. Og da lurer jeg på om det er en prinsippsak. Åj, nå begynner jeg å gnåle.Hva er dette slags gnål?Det som forundrer meg en smule er at til og med i denne tråden er det mange som ikke er støttemedlemmer. Er det en prinsippsak og ikke være medlem noe sted i hele verden ? Eller er det andre årsaker som ligger til grunn
Kan det ikke tenkes at folk har betalt mer enn et støttemedlemsskap ifm kronerullinga?
Derfor bidro jeg her med et beløp som overstiger støttemedlemskap fra nov '2015 og til i dag.
Fair enough?
Tidal og støttemedlemskapet behøver ikke å blandes sammen.