Sluket
Holistisk Hifi Helt
- dessuten har jeg faktisk en splitter ny Oracle, V&V!! Har bare ikke hatt tid til å pakke'n ut enda! Selvsagt på "cool" lista. Dersom det er mk.V utgaven vel og merke. Med granitt base og Turbo PS.
Ser definitivt fet ut, på alle måter. Får assosiasjoner til barndommens dampmaskin når jeg ser den.
Min gamle Oracle...hadde et elsk/hat forhold til denne, skulle ønske jeg hadde ei peishylle jeg kunne satt den til utstilling.
Ble ofret for "best of japan" (SP-10 MkII), uten anger.
Sikker på det ikkje er en symaskin Kjetil?Blir ikke så mye kulere en denne(etter min mening selvsagt).
Drømme snurreren min! Synd den e så jæ*** dyr
Simon Yorke Designs
Series 10 + Aeroarm
Simon Yorke Designs
Heller eieren som burde vært bygget om, tenker jeg.. Riktig satt opp og tunet (fjærene) så er spileren bælsmooth og fungerer problemfritt.Hatt en Delphi Mk II utgave, og den var ikke noe glad i tregulv med sitt fjærende understell. Pickupen hoppa og spratt når jeg gikk forbi. Burde kanskje vært bygd om til stivt understell i stedet for. Ble videresolgt for å kjøpe noe japansk direktedrevet
Min gamle Oracle...hadde et elsk/hat forhold til denne, skulle ønske jeg hadde ei peishylle jeg kunne satt den til utstilling.
Ble ofret for "best of japan" (SP-10 MkII), uten anger.
Hvilket marked? Url? Ser UTROLIG flott ut.Hva med en sjeldenhet av de sjeldne.... Technics SL-1000 mk. III D - helt komplett!!! Første gang jeg ser på markedet. Hadde jeg ikke allerede vært i gang med et annet kostbart DD-oppsett så hadde jeg kjøpt denne klassikeren tvert!
75.000,-Hvilket marked? Url? Ser UTROLIG flott ut.Hva med en sjeldenhet av de sjeldne.... Technics SL-1000 mk. III D - helt komplett!!! Første gang jeg ser på markedet. Hadde jeg ikke allerede vært i gang med et annet kostbart DD-oppsett så hadde jeg kjøpt denne klassikeren tvert!
Cheers!
URL er www.75.000.com ?75.000,-Hvilket marked? Url? Ser UTROLIG flott ut.Hva med en sjeldenhet av de sjeldne.... Technics SL-1000 mk. III D - helt komplett!!! Første gang jeg ser på markedet. Hadde jeg ikke allerede vært i gang med et annet kostbart DD-oppsett så hadde jeg kjøpt denne klassikeren tvert!
Cheers!
Sluket, her finner alt du behøver om Double D-oppsett!Hadde jeg ikke allerede vært i gang med et annet kostbart DD-oppsett så hadde jeg kjøpt denne klassikeren tvert!
Den er ikke såå spennende - og er dessuten stygg (!)skaff meg en L-07D !