hehe impulse men en brukt MS arm eller noe så blir det ikke så dyrtimpulse skrev:Men da er den ikke så rimelig lenger....
Det tror jeg faktisk ingenting på. Har du belegg for å mene dette?impulse skrev:MS-arm?
Hvis den er på linje med en Rega, er det jo uansett rimeligere å gå rett på en Rega, ettersom Rega-armene er flere klasser bedre.
Ja, definitivt.Går jeg ut med en påstand, har jeg belegg for den. I dette tilfelle belegg i form av personlig erfaring med å sette opp flere Project - og Regaspillere. Projectarmene er greie, men ikke i klasse med Rega. Regaarmene er lettere å matche med forskjellige elementer, lagerkvaliteten er hakket bedre, og de spiller rett og slett bedre. Dessuten er internkablingen i Project-armene litt i overkant skjør for min smak. Rega-armene er det nærmeste man kommer en industristandard, og tallrike produsenter bruker dem på spillerne sine. Mulig jeg erter på meg Project-eiere nå, men dette er resultatet av mine erfaringer, i alle fall. Så kan du jo tro på det eller ikke.bia skrev:Det tror jeg faktisk ingenting på. Har du belegg for å mene dette?impulse skrev:MS-arm?
Hvis den er på linje med en Rega, er det jo uansett rimeligere å gå rett på en Rega, ettersom Rega-armene er flere klasser bedre.
mvh
Holder ikke med en. Må ha fem, skal det være noe poeng.kwil skrev:Fy f---. den Thorens spilleren var minst EN øse for mye for meg
stygg sak.kwil skrev:Fy f---. den Thorens spilleren var minst EN øse for mye for meg
Ny arm og motor oppheng,kanskje nytt lager,blir ikke billig men liker spilleren veldig godt og får en spiller som ingen harimpulse skrev:Ok, DA er historien brått en helt annen. La oss ha det helt klart, en Micro-Seiki-arm er definitivt i klasse med de råeste Rega-armene, og vel så det. Vio snakker faktisk om noen av mine favorittarmer fra den gode tida. Ser forresten at du hart en 505! ;D
Vel, var det en Micro-arm han mente, var forslaget hans enda mer uti skauen, egentlig. Å sette en klassisk Micro-arm på en rimelig Project, er overkill så det virkelig holder. Dessuten blir det dyrt, for en Micro-arm i god stand koster ikke småpenger.
Integrert horn-woofer gitt... 8)vredensgnag skrev:Holder ikke med en. Må ha fem, skal det være noe poeng.kwil skrev:Fy f---. den Thorens spilleren var minst EN øse for mye for meg
Jeg har bygget en del spillere fra før med veldig godt resultat og gjør dette litt for moroimpulse skrev:Joda, er poenget å få en helt unik spiller, så får du i alle fall det. Men å betale for en hel spiller, ribbe den helt og bygge den opp med nye og dyrere deler blir ikke akkurat optimal lyd pr. investerte krone, IMHO. Bruk heller pengene på et drivverk som er solid i utgangspunktet,dimensjonert for slike kvalitetsprodukter, og som ikke blir en begrensning.
Har du vært hos Dr. Dong?pengesluk skrev:Here's 1 cool mofo:
VPI HRX Limited Edition, all-aluminium, rim drive...
5,7x4x2m(dyp) - Fostex 800 som driver det store hornet.Boogie-Stian skrev:Integrert horn-woofer gitt... 8)vredensgnag skrev:Holder ikke med en. Må ha fem, skal det være noe poeng.kwil skrev:Fy f---. den Thorens spilleren var minst EN øse for mye for meg
Stian
?? aner ikke hvem det er en gangvredensgnag skrev:Har du vært hos Dr. Dong?pengesluk skrev:Here's 1 cool mofo:
VPI HRX Limited Edition, all-aluminium, rim drive...
vredensgnag skrev:Holder ikke med en. Må ha fem, skal det være noe poeng.kwil skrev:Fy f---. den Thorens spilleren var minst EN øse for mye for meg
DET var saker!terjetroll skrev:Ny spiller fra Projekt
Ja enig, hvilken arm er det som er avbildet på den?impulse skrev:DET var saker!terjetroll skrev:Ny spiller fra Projekt
Det var det første som slo meg også, men.. ??impulse skrev:Kan se ut som en Ikeda, men jeg er ikke sikker.
Er det noe i det som hevdes at Ikeda er "solgt" til EAT,og produseres i østeuropa en eller annen plass? (Men at det fortsatt finnes å få tak i Japan produksjon)impulse skrev:Kan se ut som en Ikeda, men jeg er ikke sikker.
Allikevel blir LP12 levert med Pro-Ject armimpulse skrev:Ja, definitivt.Går jeg ut med en påstand, har jeg belegg for den. I dette tilfelle belegg i form av personlig erfaring med å sette opp flere Project - og Regaspillere. Projectarmene er greie, men ikke i klasse med Rega. Regaarmene er lettere å matche med forskjellige elementer, lagerkvaliteten er hakket bedre, og de spiller rett og slett bedre. Dessuten er internkablingen i Project-armene litt i overkant skjør for min smak. Rega-armene er det nærmeste man kommer en industristandard, og tallrike produsenter bruker dem på spillerne sine. Mulig jeg erter på meg Project-eiere nå, men dette er resultatet av mine erfaringer, i alle fall. Så kan du jo tro på det eller ikke.bia skrev:Det tror jeg faktisk ingenting på. Har du belegg for å mene dette?impulse skrev:MS-arm?
mvh
Jeg sier altså ikke at Project-armene er dårlige, men jeg sier at Regas er bedre.
oK , sånn å forstå-.....impulse skrev:Jeg har brukt Dynavector XX-2, WB PLY, Koetsu Urushi og Benz LP på den, og den takler alt du hiver i retning av den med aller største selvfølgelighet. Dessuten spiller den utrolig rent og avslappet, med virkelig driv.. En fantastisk arm på en fantastisk spiller. Forskjellen på Circle og Full Circle er rett og slett at den fulle sirkelen leveres komplett med en WB PLY pickup, som er en Benz Glider med karbonfiberramme. Det gjør den til en klart bedre pickup.
Det er bare for å klare å levere en komplett spiller til ca. 25 000,-. Den forrige entry-level LP12'en kostet over 40 000,- og de fleste som ser seg om etter en entry-level synes nok det er for mye.Anonym skrev:Allikevel blir LP12 levert med Pro-Ject arm