* Netflix fra nett via CromaCast.
* Og HBO Nordic på Altibox sin tv tjeneste.
Bare 1080p Plasma tv, og derfor ingen 4K strømming.
Etter en del små kalibrerings justering av tv er det blitt et greit bilde med strømming.
Men, det er ikke i nærheten av hva en får med samme filmer fra Blu-Ray disker.
Var ikke så lenge jeg så noen som hadde testet og sammenlignet div Strømmetjenester (Finner det ikke igjen nå)
----------------------------------------------------------------------------------
Noe tid etter... fortsatt 1080p
Netflix
Nå... Beste strøm er pr. i dag hos meg Netflix.
Netflix spilles av fra Panasonic UB-820 blue-ray spiller. Ingen hakking, bilde og lyd er tilstrekkelig.
Må legge til at noen serier har hørbar bedre lyd en andre.
Ser nå en ny Netflix serie som heter: Another Life. God lyd, og morsomt bass.. dyp`ish bass.
Bildet er på det meste ganske bra, og på en del eldre innhold bare ok.
HBO Nordic
Her varierer det en god del. Spilles av fra Alibox sin Q22 tv tuner.
En del serier har det med og hakke. Sist i kveld da jeg så en episode med Game of Thrones.(Ned mister hodet) Her var det en del hakking :-/
Har opplevd en del hakking når jeg har sett SuperGirl serien. Mens når jeg ser Killjoys så er det ingen hakking.
Har lenge hatt misstanke om at det var Q22 tuneren som var skyld i hakkingen, siden det ikke er noe heftelser i signalet frem til tuneren.
Det jeg ikke har sett, men ikke hatt noe imot og prøve er Apple tv (selv om det er Apple... Android 4 ever) det er vel den tjenesten som har det beste bilde/lyd pr. dags dato ???