Hei, funket Noise Harvesteren? Noe du ville anbefalt?KW skrev:Egen kurs 4 kvadrat SC helt fra sikringskapet og godt med kontakter.
Enig i det.bjornh skrev:Veldig pene å se på, Kef Ref 203.2.
Men du?KW skrev:Jeg ser lett at dette fort kan utarte på en måte jeg ikke ønsker i denne tråden, så derfor ønsker jeg ballen lagt helt død med en gang
Det jeg allerede har svart står jeg for, men en eventuell diskusjon rundt det får de som eventuelt ønsker det ta i egen tråd.
Mvh.KW
Det finnes plastrør for skjult installasjon helt opp til 50 mm., RoDa. Hvordan tror du folk får strøm frem til bl.a. komfyrer og større forbruksapparater?? ;DRoDa skrev:Men du?KW skrev:Jeg ser lett at dette fort kan utarte på en måte jeg ikke ønsker i denne tråden, så derfor ønsker jeg ballen lagt helt død med en gang
Det jeg allerede har svart står jeg for, men en eventuell diskusjon rundt det får de som eventuelt ønsker det ta i egen tråd.
Mvh.KW
Hvordan fikk du til 4 mm2 SC fra sikringsskap til stereo i skjult anlegg?
Kremt:pengesluk skrev:Det finnes plastrør for skjult installasjon helt opp til 50 mm., RoDa. Hvordan tror du folk får strøm frem til bl.a. komfyrer og større forbruksapparater?? ;D
Godt jobba KW Pøs gjerne på med flere flotte bilderKW skrev:Den kursen med 4 kvadrat er en av i alt 16 med 16A her i huset, så er det en på 10 og en på 20.
De sleit nå litt da med å få den gjennom røra et 90 graders sted, men det gikk greit.
Kjellerrommet det er snakk om ligger under garasjen, så den ble ført fra sikringskapet gjennom
entreen videre via trappegangen videre inn til garasje så rett ned til det angjeldende kjellerrom.
Så begynte plastrørene der ned til gulvet så langs gulvet (såvidt jeg husker) i ca.3,5/4 meter.
Altså kun 6 meter ca. totalt i rør.
Det var E.firmaet til en OL mester i Curling som utførte jobben og da må det vel være bra og lovlig ;D
Nå er firmaet solgt og vedkommende jobber i Curlingforbundet
@mag takk for det.
Mvh.KW
ha ha ha ... ikke la'n slippe unnaKW skrev:En henvendelse til Anthony Michaelson MF, med spørsmål om kompensasjon for misbruk av mitt nick førte dessverre ikke til noen ting, det var derfor jeg aldri kjøpte MFKW 750 ........................... ;D
Mvh.KW
Som å høre veslemor: eneste grunne til at jeg fremdeles har plass i køya er nøye beskrevet - prosaisk - av degKW skrev:men den er stor og den tok plass, så den lever og jobber nå videre ....
Mvh.KW
Støvfritt, var vel å dra den litt langt KW ;DKW skrev:...men den er stor og den tok plass, så den lever og jobber nå videre i et pent, rent og støvfritt miljø.
Den kunne nok knapt fått en bedre tilværelse tror nå jeg.
Mvh.KW
Påsketreffene hos KW er en sosial OASe 8)KW skrev:OAS var stiftet og ikke lang tid etter startet jeg de etterhvert årlige påsketreffene.
Nå hadde jeg vokst fra gleden over snø og ski og den type vintersysler for noen år siden.
Hva var da mer naturlig, for en etterhvert mer og mer HiFi-narkoman, å få likesinnede som også var hjemme onsdag før skjørtorsdag på besøk for sosialt, men også sterkt behov for
å innhalere HiFiens berusende påvirkning.
Det var som bildet viser lånt inn Magnepan 1,6 og en effekt fra Sim Audio, PS Audio Powerplant 600, PS Audio HCA-2 effekt alt lånt av Audio Soulution, ved Jostein (som forøvrig var første eier/driver av vårt avholdte HFS forum)
Videre var det lånt inn Musical Fidelity Tri-Vista 300 med ekstern strømforsyning, MF Tri-Vista Sacdspiller av Audioart ved Vidar Sonesen.
Mener å huske at MF utstyret på Magnepan var det som slo an best hos flest den kvelden.
Mvh.KW
Takk for det mesut, jeg satser på at folk liker bilder, og selv fingern må jo nå snart ha fått nok ;Dmesut skrev:herlig å følge hifireisen din, kw.
Bærre lekkert KWKW skrev:Med andre ord ble det atter ny utsikt fra søtpunktet, ikke å forakte imo.