JohnnyH
Hi-Fi freak
Send dem en mail slikt at det ikke kommer på neste generasjon. (blått lys altså)Lyden gjør at en glemmer lyset! Men, WHY?
V200 er digg sak det, liker veldig godt måten den gjengir akustikk og rom, det er bare herlig.
Send dem en mail slikt at det ikke kommer på neste generasjon. (blått lys altså)Lyden gjør at en glemmer lyset! Men, WHY?
Veil.pris er 9450kr, men fikk en god pris på den med LCD 2.Guzmeister, gratulerer så mye med V800 og at det var en oppgradering fra det integrerte DAC-kortet. V800 er definitivt et realt sikleobjekt, men hva er veiledende pris på herligheta nå?
Her er litt deilig Hammond muligens et B3 og lesli: Gregor Hilden – '59 Blues Affair Gregor Hilden – It's a Man's World^
Ja, det har ant meg lenge - derfor har jeg holdt meg unna
Spotify er på her så jeg ser det etter litt leting, er litt grøn på disse venne funksjonene.Tusen takk!
Hvis du følger med på din Spoty - vil du se at jeg spiller dem alle!
Nå, er det Per Frost som tryller her
Christian.
Ja, det er mye å bruke på DAC. Har allerede en dyr og fin DAC i «Mytek 192 Stereo DSD DAC», men denne står i stereoen, så til hodetelefonbruk benyttes bare Asus Xonar Essence ST-lydkortet for tiden. Synes det er vel mye å legge 9500 til i DAC til hodetelefonsystemet, siden det blir lite brukt pga stereo.Veil.pris er 9450kr, men fikk en god pris på den med LCD 2.Guzmeister, gratulerer så mye med V800 og at det var en oppgradering fra det integrerte DAC-kortet. V800 er definitivt et realt sikleobjekt, men hva er veiledende pris på herligheta nå?
Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for å bruke så mye på en DAC og levde lykkelig med modulen i 2 år, men så langt er jeg veldig fornøyd med nyervervingen så da klarer jeg å forsvare investeringen for meg selv ihvertfall!
Du har jo urverk til å holde rede på dette med tiden også3 år og 32 dager siden V200 kom inn døra her. Den forblir.
Takk for detGrattis med snadder oppsett Guz! V200 og V800 er så gull sammen. Anbefaler deg å prøve HE500 på settet også. =)
... og Abyss. Det er vel dem, egentlig. Det er visst (nesten) samme amp-modulen som V200, men med større psu (og i balansert konfigurasjon på 282 - dvs to amper parallellt), Fried på Violectric skrev til meg i en epost i september "...the amp itself will remain the same as inside V200, but as there is a bigger transformer there will be a bit more output power" - men det kan jo hende de har småtunet litt siden det ble skrevet, da - mulig det står noe mer oppdatert i tråden på headfi, feks.Enig, og har troen selv også. Med V281, så har man en all-in-one enhet; preamp, dac, balansert headamp, så helt klart suverent i forhold til et par aktive høyttalere og gode hodetelefoner. Spørsmålet er kanskje V200 + V800 eller denne? V281 blir jo rimelig kraftig, men hvor mange hodetelefoner trenger egentlig den ekstra kraften? HE-6 og K1000?
For de overfladiske, meg inkludert. Den blir dobbel høyde av V200, men dypere, så ikke samme søte stack som V200 og V800 heller, hehe.
Liker at ting er modulært, som med Violectric, Heed, Burson og sikkert flere, men synd det er proprietære løsninger. Hadde vært genialt med noen standarder.
Jeg synes 2.gen matcher ganske så bra jeg, og liker også "hodetelefonfresen" på den best, men Fried Reim er jo en feinschmecker så der er det bare perfeksjon som er bra nokHvis det er viktig med match for deg, så skulle det ikke forundre meg at du får kjøpe en av de nye frontplatene løse, Guz? Det er neppe noe hokus pokus å bytte. Man må løsne frontplata for å komme til, når man skal sette inn DAC-kort f.eks.
Selv synes jeg at 2nd gen er kulest rundt hodetelefonutgangene, men skulle vært frest slik som 3rd gen rundt volumpotet.