SteinLarsen
Overivrig entusiast
Og inspirert av Lagga's matbilder slenger vi inn et av kaka også
Vedlegg
-
230.1 KB Visninger: 842
SteinLarsen skrev:Og inspirert av Lagga's matbilder slenger vi inn et av kaka også
Dæven steike, for en fangst! Hva kom den haugen på?SteinLarsen skrev:Men da jeg skulle hente billetter til Bare Egil på kulturhuset 37 i Horten i dag, var det jo platemesse der. Som ingen hadde fått vite om.
Noe ble med hjem, så i dag er det platespilling og kakebaking.
Dazed skrev:Dæven steike, for en fangst! Hva kom den haugen på?SteinLarsen skrev:Men da jeg skulle hente billetter til Bare Egil på kulturhuset 37 i Horten i dag, var det jo platemesse der. Som ingen hadde fått vite om.
Noe ble med hjem, så i dag er det platespilling og kakebaking.
20,-/stk, så 440,-
Hadde fort betalt det for bare Fireball og Rainbow Rising! Et kupp!Lagga skrev:Var skivene i grei stand, snakker vi om et kupp!
8)
Lagga skrev:SteinLarsen skrev:Og inspirert av Lagga's matbilder slenger vi inn et av kaka også
Verdens Beste er ikke Det Aller Værste, eeeh, jeg mener..... ??? ;D
PUbytte til 212, det tar jeg gjerne tips om og, har en 212 i huset,
men den ser ikke riktig sånn ut, hmmmm.....
Vennlig hilsen
Morten
De beste ting kommer jo fra Nord-Norge. Slik som Kvæfjord-kaka. ;DSteinLarsen skrev:Og inspirert av Lagga's matbilder slenger vi inn et av kaka også
bjornh skrev:De beste ting kommer jo fra Nord-Norge. Slik som Kvæfjord-kaka. ;DSteinLarsen skrev:Og inspirert av Lagga's matbilder slenger vi inn et av kaka også
jonlam skrev:Hei,
Er det sånn det ser ut hjemme hos deg! Jeg klarte ikke å plasse nick med tråden din før nå.
Det ser veldig koselig og fint ut.
Sender en pm hvis det plutselig blir en plass ledig til uken hos meg.
Mvh. jonlam
SteinLarsen skrev:Så da har vi klart å trykke inn 2 oppsett i samme rommet.
Film/tv delen har Yamaha, RF7, RC62II og RF42II. Samt REL'en da.
Musikken sørger Trafomatic Aries og ForteII for.
Ikke ser det bra ut, sikkert ikke optimal plassering - men det er gøy.
Madammen ville ha RF7, så hu kan takke seg sjøl.