SteinLarsen
Overivrig entusiast
Lørdag 4 august var jeg ansvarlig for utdrikningslag for en kompis og Sentralen medlem.
Gocart var fullbooket og fallskjerm sto lavt på ønskelisten hans. Nye planer måtte til.
Jeg sendte en forespørsel til Hifiklubben i Tønsberg, om det var mulig å leie lytterommet litt og kanskje høre på et par sett høyttalere.
Svaret kom raskt, vi var hjertelig velkommen og med spørsmål om det var noe spesielt vi hadde lyst å høre på.
Brudgom til venstre
Tja, NAD M2 og noe B&W kanskje.
M2 hadde de ikke inne, men kjørte resolutt til Drammen og hentet.
NAD M2 og B&W 805, samt Cambridge kilde
B&W 804, snasen sak
Fant en Rega P5 som jeg har lyst på.
Så en stor takk til Ole Morten og de andre på Hifiklubben for 2 timers kjempeservice når vi var der, og rigging i forkant.
Og servering naturligvis
Selvom lytterommet ikke var helt ferdig var det mye god lyd å høre.
Synd de ikke har Klipsch...
Men igjen, kjempeservice.
Videre gikk turen til Horten med det andre musikalske bidraget
Og selv om Tor ikke kan ett grep på gitar fikk han etterhvert inn 20 - 30 kroner
Det var ikke nok til å komme inn på Kanalrocken i Horten hvor enkeltes eldre helter spilte
Sham 69
og
Toy Dolls
Live var det faktisk ganske så moro.
Vi kom hjem nesten uten skrubbsår.
Stein
Gocart var fullbooket og fallskjerm sto lavt på ønskelisten hans. Nye planer måtte til.
Jeg sendte en forespørsel til Hifiklubben i Tønsberg, om det var mulig å leie lytterommet litt og kanskje høre på et par sett høyttalere.
Svaret kom raskt, vi var hjertelig velkommen og med spørsmål om det var noe spesielt vi hadde lyst å høre på.
Brudgom til venstre
Tja, NAD M2 og noe B&W kanskje.
M2 hadde de ikke inne, men kjørte resolutt til Drammen og hentet.
NAD M2 og B&W 805, samt Cambridge kilde
B&W 804, snasen sak
Fant en Rega P5 som jeg har lyst på.
Så en stor takk til Ole Morten og de andre på Hifiklubben for 2 timers kjempeservice når vi var der, og rigging i forkant.
Og servering naturligvis
Selvom lytterommet ikke var helt ferdig var det mye god lyd å høre.
Synd de ikke har Klipsch...
Men igjen, kjempeservice.
Videre gikk turen til Horten med det andre musikalske bidraget
Og selv om Tor ikke kan ett grep på gitar fikk han etterhvert inn 20 - 30 kroner
Det var ikke nok til å komme inn på Kanalrocken i Horten hvor enkeltes eldre helter spilte
Sham 69
og
Toy Dolls
Live var det faktisk ganske så moro.
Vi kom hjem nesten uten skrubbsår.
Stein
Sist redigert: