lassemann sitt vindu

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen!

Så var det slikt at godt verktøy er halve jobben sies det.. Meg og fruen tester ut en ny grillpanne fra Le Creuset. Uten smør eller olje skal biffene grilles som om det er Weberen du står ved.. Jeg ble litt overrasket når jeg en sjelden gang har lest bruksanvisningen til en stekepanne i støpejern, men som er overflatebehandlet med noe så flott som Satin Black emalje. Greie er den at biffene skal peppres og oljes med god kvalitetsolje, intet smør eller olje i panna. Panna skal varmes opp på middels høy varme til håndtaket ikke kan bedøres. Først da er panna varm nok for biffene...

Lar bildene tale for seg..

IMG_0003.jpg

Biffene (KIWI 17,90,- pr stykk, fra Uruguay :))

IMG_0001.jpg

Litt sopp i fløte..

IMG_0003.jpg

Saltbagte Samsø poteter..

IMG_0002.jpg

Mangler litt grønt her, men måltidet ble godt likevel..

IMG_0004.jpg

Perfekt stekt, saftig og fin og ekstremt mør. Disse biffene var verdt kronene ;)

IMG_0006.jpg

Og med et glass rødt til..

IMG_0007.jpg

mvh
    lassemann

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Så smyger julen seg innpå igjen.. Jeg, fruen og guttene har lagt ned litt arbeide på kjøkkenet i dag. Pepperkakehuset blir montert, pinnekjøttet er i kok og gutta triller Mozartkuler. Jeg surrer rundt og er litt her og litt der, just nu prøvesmakte jeg og fruen jule stout fra Midtfyns Bryghus. Strålende brygg med sine heftige 7,6%, med pepperkake og dansk blåskimmer ost til. Nam, nam.. :)

IMG_0005.jpg

mvh
    lassemann

Vedlegg

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1

På vei, disse røra har virkelig gitt "kål i vellinga" her i huset.. Som kabeldrageren og andre hevder er disse røra nesten på nivå med TFK... ;) 6n2p - EV silver grid, 1972 mod, samme produksjonsdato. Fantastiske 12ax7 ekviliranter, men med en adapter som tillegg.

Vel, vi hadde en kongekveld med Laggas i går/natt.. Og hva skjer da? Whisky... Takk Morten for både fantastisk drikke og hyggelig selskap! Og ikke minst for etter levenskaper.. ;)

IMG_8971.jpg

mvh
    lassemann

Sist redigert:

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.862
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det er da vi som skal takke!

Kjempehyggelig kveld, med knall mat - som jeg skal komme tilbake til.

Må bare fremheve husets hjemmebryggede bringebærøl, som falt fru Lagga i smaken

IMG_0058.jpg

- og den like hjemmelagede kreklingdrammen, absolutt et eksotisk tilskudd til aftenens taffel!

IMG_0051.jpg

Ja, satte igjen et par smaker, de er dere vel unt!

ShineySmileysSmile.jpg

/ Morten

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.862
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Det var virkelig artig med forretten, et "blast from the past"; rekecocktail!

IMG_0041.jpg

- og så godt som det var! Litt godt i glasset er aldri langt unna på Vesten...

IMG_0043.jpg

Ingen hadde dårlig tid, så middag ble til underveis, hyggelig å samles på kjøkkenet med slike sysler

IMG_0038.jpg

IMG_0048.jpg

Veldig kjekt med grønnsaker i haven, ut og hente purre - ferskfrosne? :)

IMG_0037 copy.jpg

Nå begynner det å dra seg til....

IMG_0047.jpg

Så er det servert; gryte med laks og safran, samt hjemmelaget focaccia.

IMG_0050.jpg

En vin som passet laksen godt

IMG_0045.jpg

Fru Lassemann tryllet frem en nydelig "apple crumble" og vi hadde med litt iskrem,
    alltid en god kombinasjon

IMG_0059.jpg

Så igjen, takk for nok en svært hyggelig aften, gode mennesker!

IMG_0049.jpg

Like.jpg

/ Morten

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Alltid hyggelig med Laggas på besøk og for noen smukke bilder det nye kamera til fruen tok! Var dette råmaterialet eller har du justert bildene? Uansett flott! Hyggelig matauke au, med gamle klassiske retter. Ble inspirert til dette hos min søster og svoger sist helg hvor vi ble servert 70-talls reke- og egg kabaret. Har aldri vært fan av denne aspicen, men søster tilsetter sitron, og vips smakte det digg med en hjemmelaget god hvitløksdressing over. Derfor måtte jeg servere en rekecoktail ala Helstrøm fra hans nye bok "God Mat" som vi fikk til jul. Deilig å se at trendene går denne veien igjen, tilbake til de gode gamle og smaksrike rettene. Frysetørring og annet mikkmakk er ikke noe for meg eller oss andre her i huset..

Vel, året nærmer seg omme og det har vært rimelig hektisk i casa lassemanns, med bryllupet i april som et absolutt høydepunkt. Påfølgende sommerfest med 60 gjester i hagen kom deretter. Dette har kostet kroner for å si det sånn, så noen store hifi utskeielser har det ikke vært rom for. Likevel synes jeg det spiller rett så flott fortsatt med mange små justeringer med bl.a til rørbytter til gamle rimelig russiske NOS rør..

Videre så var en god venn av familien innom her rett før jul. Han hadde vært hos moren sin og hun hadde ryddet og bestemt seg for at vinyl for hennes del er det slutt på. Tenkte mitt om den posen, så den ble stående noen dager før jeg kikka nærmere på den. Jeg fikk mine overraskelser! Mye klassisk fra 60-tallet, og de var omtrent i mint kondisjon. Noen uåpnet...

Ekstra glad ble jeg over disse:
    IMG_8985.jpg

Telefunken innspilling har jeg aldri vært borte i før og det svinger som fy! Føsteutgaven til Jan Johanson "Jazz på Svenska", LP4, låter kanon ift CD, førsteutgaven til West Side Story i mint - herlig! Og ikke minst et fantastisk tjekkisk opptak av Carmina Burana..

Men, da er det bare å ønske alle HFS'ere ET RIKTIG GODT NYTT ÅR! Nyt kvelden og det nye året!

mvh
    lassemanns

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.052
    Riktig godt nytt år ønskes dere nede i Vesten fra Klavestadhaugen også.
    Vi ramlet innom Casa Lassemann i vilska siste dagen i mai i år, og siden har man ikke sett oss.
    Det bør VI rette opp i 2015 med en liten sammenstimling her oppe i provinsen.
    I kveld anbefales innvortes fyrverkeri, så får ungdommen forsøke å tenne på nabolaget alene.
    Kos deg med sjæss på svenska, og Carmina Burana før det smeller.

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.862
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Godt Nytt År Lassemanns!

- og skål for hyggelige sammenkomster i 2015, vi gleder oss allerede.

Javisst, i år fikk Fru Lagga sitt eget kamera i julegave, og det imponerer jammen meg og,
    tipper fotointeressen får en oppsving for henne med det vesle råskinnet hun har til rådighet nå.

Bildene måtte etterbehandles noe, i og med at de er tatt uten blitz i lite lys. Så de er lysnet noe, fjernet litt gulstikk
    og øket kontrasten en smule.

Kos dere i aften, her brer duften av pinnekjøtt seg, tenker det blir greit....

ShineySmileysSmile.jpg

/ Morten

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Jo takk Ove.. Vi koser på Vesten helt klart! Særlig med gode venner på besøk ;-) Kvelden i kveld har ikke vært et unntak. Vi nyter musikk i dette øyeblikk.. ;)

Kan jo alltids nevne at vinylen ruler noe så til de grader nå om dagen.. Riia'n er jo i utgangspunktet 12AX7 rør bestykket rimelig sak fra Hong Kong, dog kraftig lassemannmodda... Har en periode mailet med en russer fra Sotsji som sitter på det meste av russiske NOS rør fra 50-tallet og frem til i dag. Dårlig engelsk dog, men jeg skjønner jo hva han skriver, 6n2p-ER fra sent 60 tall, tidlig 70 tall fra bestemte fabrikker og batcher gir bestemt den beste lyden. Jeg er sjokkert! Etter endel timer åpner dette røret seg opp og er til de grader oppløst og musikalsk. Sammenlikner med HD/PC ukomprimert, og vinyl er bestemt bedre enn dette mediet. Slik har det ikke alltid vært i casa lassemann.. Dynamikken er upåklagelig. Som sagt, jeg og fruen koser oss! :)

mvh
    lassemann

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    59.829
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Høres spennende ut,Lasse :)
    12 AX7 er jo det jeg bruker også i forsterkeren,så om det dukker opp noen extra rør så rop ut,altid gøy med rør bytte ;)
    O

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Høres spennende ut,Lasse :)
    12 AX7 er jo det jeg bruker også i forsterkeren,så om det dukker opp noen extra rør så rop ut,altid gøy med rør bytte ;)
    O
    Jo, 6n2p-EV eller enda bedre, DR versjonen, er definitivt best av disse røra. Kan sammenliknes med Telefunken ECC83 kvalitetsmessig mener mange. Og røret har lang levetid, 5 - 10k timer. Men pinkonfigirasjonen er litt annerledes så en adapter er påkrevd:

3X Tube Socket Converter Adapter 12AX7 ECC83 to Russian 6N2P | eBay

Kan man leve med dette blir en ikke skuffet! Fantastiske rør disse. Kan også anbefale ECC88 erstatteren 6N23p. Her trengs ikke adapter, kun plug & play..

mvh
    lassemann

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Endelig litt tid bak anlegget igjen, noen dager siden sist nå.. Spiller Thomas Dybedal første album, må da være det beste også?? Deilig..

Deilig ble også dette øllet, hjemmelaget hveteøl med banansmak som det skal være ;D

God lørdag!

20150124_165152520_iOS.jpg

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Herlig med slike stunder, fikk noen timer foran altret i dag jeg og, uvurderlig rekreasjon!

Ha en fortsatt god helg!

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Rolig kveld, meg og fruen med litt kokkelering. Skreien er her, herregud for noe snadder....!

Forrett:

Pære, blåskimmer fra Bornholm, honning, pinjekjerner..

IMG_9381.jpg

Gikk ned med denne..

IMG_9383.jpg

Så inn i himmelen; skrei med gullerotmosse, ingefær, smør og soyasaus med hvitløk, gode poteter til..

IMG_9386.jpg

Med denne til..

IMG_9387.jpg

Litt sjokolade på tampen..

IMG_9392.jpg

Nå er jeg tørst på litt svart IPA ;)

mvh
    lassemanns

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.031
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Rolig kveld, meg og fruen med litt kokkelering. Skreien er her, herregud for noe snadder....!

Forrett:

Pære, blåskimmer fra Bornholm, honning, pinjekjerner..

Vis vedlegget 301889

Gikk ned med denne..

Vis vedlegget 301890

Så inn i himmelen; skrei med gullerotmosse, ingefær, smør og soyasaus med hvitløk, gode poteter til..

Vis vedlegget 301892

Med denne til..

Vis vedlegget 301893

Litt sjokolade på tampen..

Vis vedlegget 301895

Nå er jeg tørst på litt svart IPA ;)

mvh
    lassemanns
    En meget gastronomiske vellykket aften kan dette se ut som, herlig!
    kos dere videre med svart IPA;)

gismo

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hei og god lørdag!

Ble litt inspirert av Lagga da han overraskende plukket opp mrs Barber i sin tråd. Ikke et ond ord om henne her. Sitter i dette øyeblikk og nyter dette, nytt for meg til tross for at det er fra 08 eller noe:

Barber.jpg

Nettopp gått en mils runde, jeg og fruen, og da er det fortjent med en brown ale i glasset og behagelig musikk i stua!

God helg!

mvh
    lassemann

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.031
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Barber..

Helt enig med deg lassemann, godt og låne ørene til behagelig musikk og meget god lyd og samtidig deilig å ikke "måtte være forpliktet" til at flinkis- musikk MÅ være kjedelig;);)

Kos deg med det i glasset, kona og musikken!!

gismo

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.862
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    God helg Lassemanns!

Det hørtes fortreffelig ut alt sammen, selv sitter vi her sammen med Lille Adam og venter
    på drosja, en aften med musikk og litt løssluppen fyll, - eeh, jeg mener; hygge!

Kaffe i morgen?

ShineySmileysSmile.jpg

/ Morten

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Helt enig med deg lassemann, godt og låne ørene til behagelig musikk og meget god lyd og samtidig deilig å ikke "måtte være forpliktet" til at flinkis- musikk MÅ være kjedelig;);)

Kos deg med det i glasset, kona og musikken!!

gismo
    Takk gismo!

Jo, dette svinger godt.. Jeg er vel, alt etter humøret, altetende innen musikk. I dag passer Barber perfekt, en annen dag raser Ulver her, Marillion og annen prog. Tord Gustavsen, Arve Henriksen, Nils Petter Molvær en annen dag. Jeg er vel dønn åpen for det meste tenker jeg. Og hvorfor skal så mange ikke like Kari Bremnes?? He, he.. sånn går no dagan ;)

mvh
    lassemann

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    God helg Lassemanns!

Det hørtes fortreffelig ut alt sammen, selv sitter vi her sammen med Lille Adam og venter
    på drosja, en aften med musikk og litt løssluppen fyll, - eeh, jeg mener; hygge!

Kaffe i morgen?

Vis vedlegget 304161

/ Morten
    Så hyggelig!

Da må du hilse så meget herfra. Joda, et kaffebesøk får vi til tenker jeg.. Kos dere videre med godt brunt og alt det der ;)

mvh
    lassemanns

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Lang dag, heftig på jobben, heftig foreldremøte på skolen, fruen på symøte.. Jo, jeg fortjente en liten øl og litt meditativ stund bak anlegget til dette østlige temaet, bra greier helt klart..

Birds Requiem, Dhafer Youssef

youssef.jpg

mvh
    lassemann

Sist redigert:

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Er spent nå,Lasse om deg dukker opp noen bilder :)

O
    Jo, her er prøvd ut Kudos 20 Super.. Over noen dager nå har de spillet. De imponerer umiddelbart med oppløsning og dynamikk. De er små og flotte, byggekvaliteten er svært god! Jeg måtte bare, når anledningen bød seg, få prøvd disse i heimen. Sammenliknet med mine selvbygg blir de nesten litt små..

IMG_9460.jpg

Vel, det får nå bare stå sideveis siden det ikke er muligheter for justering med min kompetanse..

Lyden er flott, men jeg sliter med å akseptere gen høye prisen for lyden.. Nærmere 50K gjør meg svett på ryggen. I den sammenlikningen gjør de gamle ProAc klonene seg ikke bort i det hele tatt. De er råere og mer brutale i fremtoningen uten å miste finess og detaljering. Flotte høyttalere, men for dyrt priset er min konklusjon..

IMG_9462.jpg

IMG_9463.jpg

mvh
    lassemann

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.101
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Det er interessant å tenke på hva som gjør at noe er "verdt pengene".
    Er det antall elementer, størrelse på kassen, hva kostprisen er? Ferdigprodukter kontra DIY blir ofte vanskelig.
    Du mener selv at dine kloner spiller bedre enn originalene, og kostet ikke originalene førti tusen for mange år siden?
    Da er kanskje ikke prisen på Kudos så ille?
    Råvarene, altså elementene, i disse Kudos er sjelden vare. Selv i høyttalere til mange ganger prisen.
    Liker Kudos jeg, selv uten å ha hørt dem. Kanskje jeg bare skal fortsette med det? :) :) :)

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    59.829
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Er det antall elementer, størrelse på kassen, hva kostprisen er? Ferdigprodukter kontra DIY blir ofte vanskelig.
    Du mener selv at dine kloner spiller bedre enn originalene, og kostet ikke originalene førti tusen for mange år siden?
    Råvarene, altså elementene, i disse Kudos er sjelden vare. Selv i høyttalere til mange ganger prisen.
    Liker Kudos jeg, selv uten å ha hørt dem. Kanskje jeg bare skal fortsette med det? :) :) :)
    Du må høre de RoDa :)
    Jeg skjønner Lasse godt,han sine høyttalere er godt innspilt og bygget selv ;) jeg hadde nok forsvart mine høyttalere om jeg hadde bygd de selv. Prisen ? Nja,Crescendo koster jo masse penger alene bare de,om de er verdt nesten 50K er jo diskutabelt.
    Uansett fikk han jo en bekreftelse på at han har bygd noen veldig bra høyttalere :)

O

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Jo, jeg skjønner godt hvor du vil hen RoDa.. Kudos er helt klart sjelden vare og et kanskje gammeldags produkt på mange måter. Gutta bak Kudos erkjenner gjennom valg av kvalitet hele veien at det ikke bestandig er slik; at verden vil bedras. Når en høyttalerprodusent velger det beste fra SEAS, det beste fra Mundorf osv, vet alle vi DIY'ere at dette er dyre ting i utgangspunktet og kan i teorien bli perfekt lydmessig. Kudos er også perfekt lydmessig, det er vanskelig å finne noen åpenbare feil, men det blir nyanser og smaksak som styrer tenker jeg. Hos meg spilte de helt sømløst og litt tørt kanskje. Åpne og fine, luftige og masse mikrodynamikk oppover. Kassens størrelse gjør at de ikke går like dypt som klonene og jeg liker dyp og kraftig bass. Sånn er det bare. Klonene har også en råskap som bare må oppleves. Noen vil sikkert si at de ikke er raffinerte nok eller at de tar litt av, men det er det jeg nettopp liker når jeg sitter her for meg selv og alt handler om hvordan jeg subjektivt synes sakene skal låte. Om jeg har bygget dem selv er egentlig ikke så viktig. Jeg kunne gjerne ønsket meg noen høyttalere inn her som grisebanker klonene, men ennå har jeg altså ikke opplevd det i egen stue. Den utfordringen gir jeg gjerne folket! Hos andre, bl.a. hos JJ, før han flyttet, det anlegget han besatt den gangen er kanskje noe av det bedre jeg har hørt i en stue.. Men, men jeg er en enkel sjel som er lett å mette og imponere. Uansett er det utrolig morsomt å teste utstyr. Under levering av Kudos til Ove i dag var han snar til å sende med singel ended KT150 Dared Saturn signature. Kommer tilbake til den forsterkeren :)

God lørdag!

mvh
    lassemann

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det å teste ut i egen stue med egne komponenter er lurt. Det er lett å bli lurt, enten positivt eller negativt, hjemme hos andre. Da er det så mange ulike parametre som spiller inn.

Kudos har jeg og sansen for. At 50000 er penger er klart, men synes fortsatt at Kudos gir høy ytelse for pengene.

trosse1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Antall liker
    2.386
    Torget vurderinger
    75
    Hei, hva slags kloner bruker du Lassemann?

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    En fantastisk kveld i går! Gode venner inviterte oss til kanskje en av Østfolds skjulte gourmetperler; Hvaler Gjestgiveri

Her feiret vi vår gode venninne Berits 50-årslag.. :)

Forrett var nykokt hummer naturell
    IMG_0010.jpg

Så, fiskesuppen. Kokt kraft på hummerskall. Noe av det beste jeg har smakt!
    IMG_0015.jpg

Veien videre var piggvar, en fisk som ofte kommer opp i reketrålen. Innehaver Øystein Elgheim hadde selv hentet fisken på mottaket i Utgårkilen på formiddagen.. Kanskje en av kveldens beste retter.
    IMG_0020.jpg

Så over til litt småhøns; vaktel på røstipoteter:
    IMG_0021.jpg

Videre til hovedrett: Vårlam fra Jæren. Her i vestlandets hjørne fødes det to kull lam i året sies det. Så, fersk lammefilet med gjestgiveriets lammepølse. Sistnevnte var utrolig god!
    IMG_0022.jpg

Nå begynte det å butte opp både av all mat og ikke minst all vin, egenimpotert fra Toscana det meste. Supermatch hele veien. Nå appelsinfromage til avslutning:
    IMG_0023.jpg

En minneverdig kveld ute i havgapet ved Skjærhalden. Gjestgiveren selv promoterer og forklarer alle retter og ikke minst hva vi får i glassene..
    IMG_0019.jpg

mvh
    lassemann

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hei!

Nå er vel ikke jeg den store vintages mannen, men rydding av et dødsbo i familien dukker det ene og det andre opp. Det mest interessante er kanskje denne; en Monarch reciver model 5700.

Monarch5700.jpg

Noe å satse på? Ser flott ut og etter søk er den på 2x30 watt. Flott byggekvalitet!

mvh
    lassemann

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn