HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Jeg gleder meg også. ;-)
Det liker vi stadig Morten ;-) Witen er krydret med appelsin, koriander og kamomille. Lite humlet ;-)Gleder meg til å smake!
- og sparer stadig på flasker til Hvidsten Mikrobryggeri...
Vis vedlegget 263361
/ Morten
Bare å ta turen JJ Blir bra her i kveld..Jeg gleder meg og ...
Neida.., vertinnen kjenner sin mann og avstraffelser er ikke i tiden her.. Derimot har den nydelige dagen gitt oss flott tid på terrassen med god kaffe og samtale. Vi hadde vår prat i går/natt om diskant. Vel, jeg føler vel at den kan vi drøfte videre Power, synes vel at den kanskje er den mest vellykkede i lydbilde her nå. Men vi mennesker opplever og har ulike erfaringer i livet som setter vårer preferanser. Jeg vil mer enn gjerne ha deg og konemor hit igjen over kaffekoppen. Det er der vi kan gjøre de riktige vurderingeneUndertegnede, Konemor og vertinnen for vårt selskap steg opp fra Glommas bredde for å gjøre en liten snarvisit hos Lassemann. Her ble vi møtt med stor gjestfrihet, koldt hjemmebrygg av ypperste klasse og en nydelig whisky. Sistnevnte huserer i min skalle i dag, men sånn er det. Det er meget trivelig å treffe likesinnede mennesker utenfor tastatourettens rekkevidde. Vi er jo så like når det kommer til stykket, uansett anleggets oppbygning, så elsker vi våre vinylskatter og digitale ølbrikker. Om det og meget annet kan vi snakke i dager til ende.
Anlegget til verten spilte forbausende åpent, dypt og tredimensjonalt mtp valg av komponenter og selvlagede høyttalere. Man trenger ikke bruke en million for å smile fra øre til øre når luften i rommet settes i bevegelse av instrumenter og stemmer som lett lar seg gjenkjenne. Resultatet var at jeg ble sittende alt for lenge ut over natten hos Lassemann, men det er å håpe at vertinnen ikke straffer sin gemal for hardt i dag. Takk for gjestfriheten
Puuuuhhh...godt å høre Lassemann.Neida.., vertinnen kjenner sin mann og avstraffelser er ikke i tiden her.. Derimot har den nydelige dagen gitt oss flott tid på terrassen med god kaffe og samtale. Vi hadde vår prat i går/natt om diskant. Vel, jeg føler vel at den kan vi drøfte videre Power, synes vel at den kanskje er den mest vellykkede i lydbilde her nå. Men vi mennesker opplever og har ulike erfaringer i livet som setter vårer preferanser. Jeg vil mer enn gjerne ha deg og konemor hit igjen over kaffekoppen. Det er der vi kan gjøre de riktige vurderingeneUndertegnede, Konemor og vertinnen for vårt selskap steg opp fra Glommas bredde for å gjøre en liten snarvisit hos Lassemann. Her ble vi møtt med stor gjestfrihet, koldt hjemmebrygg av ypperste klasse og en nydelig whisky. Sistnevnte huserer i min skalle i dag, men sånn er det. Det er meget trivelig å treffe likesinnede mennesker utenfor tastatourettens rekkevidde. Vi er jo så like når det kommer til stykket, uansett anleggets oppbygning, så elsker vi våre vinylskatter og digitale ølbrikker. Om det og meget annet kan vi snakke i dager til ende.
Anlegget til verten spilte forbausende åpent, dypt og tredimensjonalt mtp valg av komponenter og selvlagede høyttalere. Man trenger ikke bruke en million for å smile fra øre til øre når luften i rommet settes i bevegelse av instrumenter og stemmer som lett lar seg gjenkjenne. Resultatet var at jeg ble sittende alt for lenge ut over natten hos Lassemann, men det er å håpe at vertinnen ikke straffer sin gemal for hardt i dag. Takk for gjestfriheten
mvh
lassemann
He, he..Er de ikke drukket ennå? Sett de litt på kjøla før du tar de. Et lite arbeidsuhell under tapping (pumpa trakk luft = oksygentilførsel) fører til en svak metallettersmak, men kamufleres fint når øllet nedkjøles. Ellers er det to gode ølVanvittig nydelig Lasse! Gratulerer så mye!
Nå er det snart ferdigstillelse her hjemme, og da står det ett par flasker fra Hvidsten bryggeri som premie, er en underdrivelse og si at jeg gleder meg
Nei, har spart de som en liten premie til jeg er ferdig med oppussingen, men ser lyset i tunellen og da skal disse smakes på!He, he..Er de ikke drukket ennå? Sett de litt på kjøla før du tar de. Et lite arbeidsuhell under tapping (pumpa trakk luft = oksygentilførsel) fører til en svak metallettersmak, men kamufleres fint når øllet nedkjøles. Ellers er det to gode ølVanvittig nydelig Lasse! Gratulerer så mye!
Nå er det snart ferdigstillelse her hjemme, og da står det ett par flasker fra Hvidsten bryggeri som premie, er en underdrivelse og si at jeg gleder meg