Ja dette er et veldig kraftig opiat å , det neste har ville vert pumpe med flytende morfin. Men du skjønner det cruiser jeg tar ikke medisinen min hver dag , jeg trosser smertene lel om det kan være et helvete noen ganger. Men noen dager er bedre enn andre som sagt. Si jeg har takket ja til cannabies da så er grensen så så mye når det kommer til vor sterkt den er , og da har jeg måtte røyket ganske mye for og få vekk smertene og en ting til cannabies kan også slå feil vei slik at smertene forverres og øker på , og da velger jeg heller og ta dolcontin for da vet jeg en slik depot tablett vare i 12 timer. + Jeg er veldig opptatt med og ta prøver av lever og nyrer for og forsikre meg at disse holder seg friske.Vel, du takker nei til Cannabis behandling av hensyn til familien mens du for noen dager siden hevdet her at du bruker dolcontin noe som er ett kraftig opiat.. Dette spenner jo kraftig bein på deres egen argumentasjon i forhold til Cannabis' fortreffelighetHva pokker er det du snakker om ?Nei til cannabis men ja til dolcontin? Det er vel en stor selvmotsigelse i forhold tll argumentasjonen din her
Mvh Imagine