Lei av rumpa til Marianne Aulie?

Stem og kos deg.

• Jeg er lei av rumpa

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg er ikke lei av rumpa

• Jeg er lei av snakket om rumpa

• Unnskyld, jeg hørte ikke hva du sa

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.010
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Spiralis skrev:
    HC skrev:
    så ser hun alt for tynn ut på det siste bilde etter min mening. Personlig så har jeg aldri funnet dama særlig sexy, vet ikke hvorfor siden hun objektivt sett har en fin kropp.
    HA..!!! Da er det ikke bare meg! ;D ;D ;D ;D
    Noen liker transistor andre liker rør. smak og behag.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Spiralis skrev:
    HC skrev:
    så ser hun alt for tynn ut på det siste bilde etter min mening. Personlig så har jeg aldri funnet dama særlig sexy, vet ikke hvorfor siden hun objektivt sett har en fin kropp.

HA..!!! Da er det ikke bare meg! ;D ;D ;D ;D
    Versågod - ei som ikke er så tynn...

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.353
    Torget vurderinger
    1
    Bare et spørsmål: hvordan ser kvinnfolkene deres ut, egentlig..? -etter barn og alt?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    bjornh skrev:
    Bare et spørsmål: hvordan ser kvinnfolkene deres ut, egentlig..? -etter barn og alt?
    enda bedre: hvor mange blomsterskjønne handyhunks er deltagende på HFS. Mye høyt selvbilde ute og går ihvertfall.

ha ha ha ! patetisk.........

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    bjornh skrev:
    enda bedre: hvor mange blomsterskjønne handyhunks er deltagende på HFS. Mye høyt selvbilde ute og går ihvertfall.

ha ha ha ! patetisk.........
    Hah, du har ikke møtt meg enda. Jeg er så deilig at jeg er forelsket i mitt eget speilbilde. :-*

V

vredensgnag

Gjest
    "You're so vain, you probably think this song is about you."
    ;D

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.646
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Er'e så nøye 'a?

Honey I miss your two tongue kisses
    Legs wrapped around my back

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    bjornh skrev:
    Da jeg møtte kvinnfolket mitt hadde hun strategiske mål 90-60-90.
    Nå vil jeg tippe de er nærmere 110-200-95...

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.405
    Torget vurderinger
    12
    BT skrev:
    bjornh skrev:
    jeg blir lei meg hvis dette ikke er en spøk

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    BT skrev:
    bjornh skrev:
    Enten er hun høygravid ellers så er du gift med en Kenguru... ;D

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Trondmeg skrev:
    BT skrev:
    bjornh skrev:
    jeg blir lei meg hvis dette ikke er en spøk
    Hun er fryktelig gravid for tiden.

Sonny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Antall liker
    2
    Torget vurderinger
    2
    Rainmakers "I want a big fat blond" sier alt ;D

I want a big fat blonde To hold my hand To keep this skinny boy from blowing over in the wind

I want a big fat blonde (Ooh-ee!) - A big fat blonde - Mama, mama, mama keep your skinny girls at home

'Cause this skinny boy wants a big fat blonde! - Me and my big fat blonde We like to fight and scratch

I know I'll be the loser of the wrestling match - With my big fat blonde (Ooh-ee!)

Yes, a big fat blonde - Mama, mama, mama keep your skinny girls at home - 'Cause this skinny boy wants a big fat at blonde!

Well, I'm talking six foot three - Forty thirty forthy - Amazon bottom shelf - Tall damp and dirty

Talking six foot blonde (uh-huh?)

Ah Ha! - Well me and J D Salinger Were sitting on your porch I want a date with your sister, I know I need more!

A big fat blonde Inside everybody there's a big fat blonde If you don't believe me, take a look around!

Big fat blondes (Ooh-ee!) everywhere, big fat blondes - Mama, keep those skinny girls at home

'Cause skinny little me wants a big fat blonde!

Om man i utganspunktet ikke ønsker det..... kan det fort bli slik med årene........ :-X

S

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    En kompis av meg liker ikke slanke jenter. "Man skal ikke stikke seg på beina heller", pleier han å si...

J T

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2004
    Antall liker
    10
    Til Marianne: kaffe/vin - invitasjon står fortsatt ved lag - skriv PM.

JT

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:
    Nå sitter det en gjeng med bleikfeite,traktorkjørende,lærkledde, og schtøgge kvinnfolk og planlegger hevn og lange paroler med hjemmelagde bannere som skal vises foran regjeringsbygget osv osv
    Tror nok at noen av dem i sitt stille sinn og i all hemmelighet sitter og sikler over disse bildene......

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    emotikon skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    Nå sitter det en gjeng med bleikfeite,traktorkjørende,lærkledde, og schtøgge kvinnfolk og planlegger hevn og lange paroler med hjemmelagde bannere som skal vises foran regjeringsbygget osv osv
    Tror nok at noen av dem i sitt stille sinn og i all hemmelighet sitter og sikler over disse bildene......
    ;D
    Det som egentlig plager dem er kanskje at hun er hetro, ja...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    J T skrev:

JT
    Når Marianne ikke er på Twitter, henger hun her inne på HFS under nicket ? Jeg er lei av Marianne Aulie men gjerne flere bilder av kroppen hennes

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    emotikon skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    ;D
    Monn tro.. jeg tror nok at det er prosentenes sjanse for at hun kjører litt parallellt som trekker......
    Er rimelig sikker på at hun ser på seg selv som universell føde.

Sikkert sprøyte gal, men jeg har likevel sansen for henne- også foretningsmessig....

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.154
    Torget vurderinger
    0
    65finger skrev:
    Når Marianne ikke er på Twitter, henger hun her inne på HFS under nicket ?

Fuck!!! Busted!!! ;D ;D ;D ;D ;D

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    emotikon skrev:
    BT skrev:
    emotikon skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    ;D
    Monn tro.. jeg tror nok at det er prosentenes sjanse for at hun kjører litt parallellt som trekker......

Sikkert sprøyte gal, men jeg har likevel sansen for henne- også foretningsmessig....
    Universell føde? Den var god!

Dama er jo et markedsføringsgeni. Hun har segmentert markedet sitt og treffer helt sikkert der hun skal, med rumpa si. Hun har gjort det umulig å se en klovn uten å tenke på damerumpe...

Akkurat som hun dama på Avant Garden i går...

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.470
    Torget vurderinger
    4
    BT skrev:
    Dama er jo et markedsføringsgeni. Hun har segmentert markedet sitt og treffer helt sikkert der hun skal, med rumpa si.
    Ja, hun har nok sirklet inn sitt kjøpesterke kjernepublikum, - kvasiintellektuelle lissomfemininstiske frognerfitter og halvvoksne nyetablerte vakre blonde breeders med fødselsperminsjoner og barnerom i sikte.

Da jeg var yngre...og A-ha var yngre....likte jeg å høre A-ha bare jeg slapp å se Morten Harket.
    Nå kan jeg gjerne se den nakne rumpa til Marianne Auli bare jeg slipper å høre det jævla gnålet hennes.

Dessverre finnes det fortsatt kvinner som nytes best i stillhet.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    emotikon skrev:
    BT skrev:
    emotikon skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    ;D

Dama er jo et markedsføringsgeni. Hun har segmentert markedet sitt og treffer helt sikkert der hun skal, med rumpa si. Hun har gjort det umulig å se en klovn uten å tenke på damerumpe...

Betyr det at du finner klovner seksuelt pirrende, slik at du har fått nye onaniobjekter?

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    baluba skrev:
    BT skrev:
    emotikon skrev:
    BT skrev:
    emotikon skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    ;D

Betyr det at du finner klovner seksuelt pirrende, slik at du har fått nye onaniobjekter?
    ;D

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.139
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gubra skrev:
    Godt skrevet, lett å være enig.

Men så er jo problemet at kunstbegrepet er rare greier og vanskelig å definere. Noen vil si at kunst er noe som er laget av noen som kaller seg kunstner.

Feks denne kjøkkenhylla av Damine Hirst solgt til ca 10 millioner:

Hirst har gjort seg en stor karriere (og en formue på flere milliarder) gjennom nådeløs markedsføring av dyr på formalin og andre rariteter og er et godt eksempel på at kunst er det dersom det er laget abv noen som kaller seg kunstner, og dersom noen er villig til å bla opp. Som kjøkkenhylle er verdien noen tusenlapper, som kunst noen millioner....i all hovedsak fordi noen kjøper kunstdefinisjonen og er villige til å bla opp. Hvis ingen vil betale, tviler jeg på at kunstdefinisjonen av et produkt som dette (eller av Duchamps pissoar) ville holde særlig lenge.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.139
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    "Kunstner blir man når man har utført noe unikt, og blitt respektert og anerkjent for innsatsen av sine kolleger og kritikere innen kunstfaget", skriver Mjøen.

I såfall er ikke mange av de største kunstnerne gjennom historien kunstnere.
    Omtrent som kabelprodusenter altså.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.756
    erato skrev:
    BT skrev:
    "Kunstner blir man når man har utført noe unikt, og blitt respektert og anerkjent for innsatsen av sine kolleger og kritikere innen kunstfaget", skriver Mjøen.

I såfall er ikke mange av de største kunstnerne gjennom historien kunstnere.
    Omtrent som kabelprodusenter altså.
    Der er du inne på noe. Folk betaler for noe de tror på. Samme med penger, en tusenlapp er ikke stort verd i seg selv, men siden alle tror den er verd 1000 kroner så er verdien på den 1000 kroner.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Kabelprodusenter? Er vi tilbake til rumpa til Aulie igjen? ::)

Mange av historiens største kunstere ble jo ikke oppdaget før etter at de ligger godt forvart noen meter ned i bakken.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.139
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Kabelprodusenter? Er vi tilbake til rumpa til Aulie igjen? ::)

Mange av historiens største kunstere ble jo ikke oppdaget før etter at de ligger godt forvart noen meter ned i bakken.
    Tro på hva som ligger bak er et vesentlig element for om man kan føle trygghet på at man får et solid, reellt produkt, eller noe fra en conartist som ikke viser seg å være verdt mer enn plasten det er isolert i. Og i særdeleshet siden kabelmarkedet er fattig på målinger, forklaringer av fenomene som ligger bak de påståtte lydmessige forbedringene, eller dokumentasjon av de omfattende utviklings- og testprosessenen som ligger bak. Tror man det er kunst, er det kunst. Og tror man kabelen virker, så virker den.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Vi vemmes når vi ser kvinner bli steinet i andre samfunn fordi de har gått ut med en mann.

Samtidig kaster vi stein når en norsk dame viser seg naken, selv om steinene vi kaster ikke er fysiske. Og feministene kaster de største steinene. Hvor fri ønsker de egentlig at kvinner skal være? Det er tydeligvis helt greit at kvinner viser seg nakne, Helle Vaagland ble jo hyllet av feministene når hun gjorde det samme, men da som et stunt for å latterliggjøre Aulie. Skal man ha frihet bare hvis man ikke er for tynn? Jeg kjenner jenter som aldri tør vise fram kroppen fordi de er for tynn. Fremmede kvinner kjefter dem huden full fordi de er tynne. Er det frihet?

Aulies kunst skaper debatt. Hvis kunst som skaper debatt ikke er kunst, hva er da kunst? Driver Lars Mjøen med kunst? En kunst vi knapt ser i skyggen av Trond Kirkvaag...

Er det et stort problem at Aulie markedsfører kunsten sin, siden den i seg selv ikke står sterkt nok til å bli lagt merke til? Hva er galt med det, i det markedsføringssamfunnet vi lever i hvor det hele tiden kjempes om vår oppmerksomhet?

Hva er frihet?

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    3.006
    Torget vurderinger
    16
    Gubra skrev:
    Jeg synes Mjøen bommer totalt. Hvordan definere hva som er kunst? Må det være bra, vanskelig, unikt osv? Det blir etter min mening umulig å definere hva som er kunst utfra kriteriet kvalitet. Slik jeg ser det er det kunst hvis det er laget for å være kunst, dvs. hvis Marianne Aulie har malt klovnebildene i den hensikt å lage kunst så er det kunst og Aulie er en kunstner. Om kunsten hennes er bra, viktig, verdt pengene osv. er et helt annet spørsmål. Jeg er fremdeles fotballspiller selv om jeg spiller i den regionale old boys serien og ikke i tippeligaen.

S

Smorte24

Gjest
    Hentet fra Wikepedia

Kunstner er ingen beskyttet yrkestittel og i prinsippet kan hvem som helst kalle seg det. Det er likevel vanlig at kunstnere har skapende kunst som arbeid eller hovedbeskjeftigelse. Enkelte kunstnere omtaler ikke seg selv som kunstner av respekt for innholdet i ordet, men godtar at andre kaller dem det. Kunstner kan også brukes som en positiv eller negativ motsetning til håndverker, underholder eller artist.

La nå Auli gjøre som hun vil, dama er er fin og bra for oss menn at hun liker å vise oss det, selv om hun begynner å dra litt på årene.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.634
    Torget vurderinger
    23
    65finger skrev:
    J T skrev:

JT
    Når Marianne ikke er på Twitter, henger hun her inne på HFS under nicket ? Jeg er lei av Marianne Aulie men gjerne flere bilder av kroppen hennes
    Lei av den???

May we present some alternatives:

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn