_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Nettopp!rolfozzy skrev:Trenger hverken være stor kunstner eller ha høy iq for og se bra ut.
Var ikke spørsmålet om vi er lei rompa hennes?
Slik ein stuss vert ein itje lei med det fyste
R
Nettopp!rolfozzy skrev:Trenger hverken være stor kunstner eller ha høy iq for og se bra ut.
Bingo ;DRoDa skrev:Nettopp!rolfozzy skrev:Trenger hverken være stor kunstner eller ha høy iq for og se bra ut.
Var ikke spørsmålet om vi er lei rompa hennes?
Slik ein stuss vert ein itje lei med det fyste
R
Var ikke auksjonen i forrige uke?audionut skrev:Takk for gammelt nytt.
;DBT skrev:Endelig kom svaret fra Aulie. Et ganske malerisk svar, om jeg må si...
http://www.side2.no/underholdning/article2972362.ece
Alle er like, men Oslofolk er likere?Barbaresco skrev:Myten om Oslofolks IQ blir stadig bekreftet
Barbaresco skrev:Hva tenker hun på?
Edit: Kan vel ikke tenke....
...men det hadde vel ikke føltes helt feil å holde en "klam" hånd på hver "halvmåne"??........ ;D bare for en liten stund, lissom....;DBarbaresco skrev:Kan ikke tenke meg å holde sammen med et blåst eggeskall
Marvin ( forøvrig en gammel venn fra mange år tilbake ) sa da jeg spurte ham hvorfor han takket nei til nominasjonen som leder i Høyre da Jan P. ble valgt: " Det er bedre å være ei stor gjedde i en liten dam enn en liten mort i en stor dam. "Barbaresco skrev:Husk Marvin Wiseths utsagn: Hver gang jeg reiser fra Trondheim til Oslo stiger gjennomsnittlig IQ begge steder!
Poenget er veldig godt fra et statistikersynspunkt, men var nok noe selvbeskjedent av den gode gammel-gammel-ordføreren.
Les hva Aulie skrev om Dalsegg. Det plasserer henne langt ute på skalaen, objektivt og uavhengig av hva jeg selv måtte mene om meg selv.Trondmeg skrev:Det virker ikke så veldig klokt å fortelle verden at noen andre er dumme i forhold til hva man selv mener man er. Spør du meg.
Synes Marianne Aulie har pen rumpe jeg. Og hvis hun kan selge arbeidene sine for flere hundre lapper så er det grunn til å spørre hvem som er klok. Forretningsmessig.
- Jeg skal selge det, hvis noen vil ha det. Men første plan er å henge det over sofaen, hvis dama godkjenner det!.
Eller som min morfar - da på sitt 99. år så beskrivende for seg selv. sa det;BT skrev:Man er som kjent gammel den dagen man vet hvor alle erogene soner befinner seg men ikke lenger husker hvorfor de er der. Man kan vel legge til 'eller den dagen man blir er lei av snertne damerumper'.
Vidunderlig!bambadoo skrev:Litt usikker om denne skal legges her eller i dildalltråden. Legger den her
Men det hender de promper litt ....Slubbert skrev:Fine damer driter ikke, det er en kjensgjerning.
Kanskje det var det kjendiskokken prøvde å sette fyr på?slowmotion skrev:Men det hender de promper litt ....Slubbert skrev:Fine damer driter ikke, det er en kjensgjerning.
Champagnemarinerte klovneklatterier, catfight i form av barnetegninger, eksponeringsbehov som får Aylar Leie til å virke som en eremittkreps og nå dette
Dette er bevist...slowmotion skrev:Men det hender de promper litt ....