Hadde hun beundret kvinnekroppen hadde hun sannsynligvis hatt samme legning som flertallet i Ottar, så denne var vel litt skivebom...Jurassic skrev:Kroppen vet jeg heldigvis ikke noe om.
Andre ting vil jeg ikke uttale meg.
Ps: Komponenten er et kvinnemenneske, derfor sjalusi istedenfor nesegrus beundring av kvinnekroppen.
Ottar neste?
Man er da mann.SilverSurfer skrev:det værste er vel at denne oppskriften (kle av meg og selg mer..) virker åpenbart hver gang, ihvertfall på oss menn ....,
og det sier vel det meste om oss ;D
15 års pubertal stadie er vel mer dekkende her!
Hvem tenker vel på fremtiden, når evigheten inkarnerer seg.rolfozzy skrev:Lei av damerumper ? For en problemstilling. Når man ser en fin damerumpe tenker man da på andre stillinger enn problemstillinger.
Nettopp.Men evigheten i et bakstikk varer ikke lenge.Parelius skrev:Hvem tenker vel på fremtiden, når evigheten inkarnerer seg.rolfozzy skrev:Lei av damerumper ? For en problemstilling. Når man ser en fin damerumpe tenker man da på andre stillinger enn problemstillinger.
Tror ikke Ottar er en lesbeorganisasjon.BT skrev:Hadde hun beundret kvinnekroppen hadde hun sannsynligvis hatt samme legning som flertallet i Ottar, så denne var vel litt skivebom...Jurassic skrev:Kroppen vet jeg heldigvis ikke noe om.
Andre ting vil jeg ikke uttale meg.
Ps: Komponenten er et kvinnemenneske, derfor sjalusi istedenfor nesegrus beundring av kvinnekroppen.
Ottar neste?
Snakk for deg selv.SilverSurfer skrev:det værste er vel at denne oppskriften (kle av meg og selg mer..) virker åpenbart hver gang, ihvertfall på oss menn ....,
og det sier vel det meste om oss ;D
15 års pubertal stadie er vel mer dekkende her!
Faktisk ikke, hva skulle jeg misunne henne, har vel ikke hatt lyst til å se ut som en tolvåring siden jeg var 11Jurassic skrev:Aner jeg et snev av sjalusi?Komponenten skrev:Det er sjelden noe kvalitetstegn når noen får den lyse ideen: Hm, kanskje jeg skulle kle av meg og la noen ta bilder av meg? Det bare MÅ bli en suksess og hjelpe meg og min karriere så jeg oppnår respekt og oppmerksomhet. At ikke noen har tenkt på dette før, jeg må være genial
Vel, vel. Men hun er tydeligvis ikke den eneste geniale, om hun faktisk har solgt bildene sine til over en million er hun i godt selskap.
Når man i tillegg har kropp som en 12-åring er det jo i tillegg uante muligheter til stor fortjeneste kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... :
Denne hører helt klart hjemme på en 10 på topp liste over STORE sitater fra HFS. ;D ;D ;Djoje skrev:Det vil nok gå lang tid før jeg blir lei av rumpa til Marianne Aulie, men det er vel ingen tvil om at hun har en svært liten WAF ;D
Ikke bland Mina Hadjian inn i denne tråden er du snill.Komponenten skrev:kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... :
helt klart ;D ;DSpiralis skrev:Denne hører helt klart hjemme på en 10 på topp liste over STORE sitater fra HFS. ;D ;D ;Djoje skrev:Det vil nok gå lang tid før jeg blir lei av rumpa til Marianne Aulie, men det er vel ingen tvil om at hun har en svært liten WAF ;D
Ehhhhh.... 12 år? Mann?Komponenten skrev:Når man i tillegg har kropp som en 12-åring er det jo i tillegg uante muligheter til stor fortjeneste kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... :
Yeah right!! Denne kommer jeg til å le av i dagevis. ;D ;D ;D ;D ;D ;DKomponenten skrev:[...]hva skulle jeg misunne henne [...]
ikke for å fornærme komponenten, men dette høres da ut som sjalusi?Zomby_Woof skrev:Ehhhhh.... 12 år? Mann?Komponenten skrev:Når man i tillegg har kropp som en 12-åring er det jo i tillegg uante muligheter til stor fortjeneste kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... :
Yeah right!! Denne kommer jeg til å le av i dagevis. ;D ;D ;D ;D ;D ;DKomponenten skrev:[...]hva skulle jeg misunne henne [...]
Nå vet man jo at denne kroppen tilhører en "voksen" dame og den er symmetrisk, og ser ut til å være i form. Litt mer former og kjøtt hadde vært å foretrekke.Komponenten skrev:Faktisk ikke, hva skulle jeg misunne henne, har vel ikke hatt lyst til å se ut som en tolvåring siden jeg var 11Jurassic skrev:Aner jeg et snev av sjalusi?Komponenten skrev:Det er sjelden noe kvalitetstegn når noen får den lyse ideen: Hm, kanskje jeg skulle kle av meg og la noen ta bilder av meg? Det bare MÅ bli en suksess og hjelpe meg og min karriere så jeg oppnår respekt og oppmerksomhet. At ikke noen har tenkt på dette før, jeg må være genial
Vel, vel. Men hun er tydeligvis ikke den eneste geniale, om hun faktisk har solgt bildene sine til over en million er hun i godt selskap.
Når man i tillegg har kropp som en 12-åring er det jo i tillegg uante muligheter til stor fortjeneste kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... :
Man leser stadig at kropps-og skjønnhetsidealene ikke er skapt av menn, men av moteindustrien, for menn liker kvinner som ser ut som kvinner med kjøtt på kroppen. Vel det første som slo meg da jeg så MA var at hun hadde jo nesten kropp som en mann. Ikke rart at det er populært å lure ungjenter til å kle seg naken foran webkamera om det er denne slags kropper som er idealet. Så kan man kanskje gå i seg selv og spørre hva den egentlige grunnen til at jenter sulter seg til døde er da, om det er denne type kropp som er forbildet sier jo svaret seg egentlig selv.
Det vil jeg egentlig ikke vite noe om, Mye bedre å leve i lykkelig uvitenhet. Visse illusjoner er det like greit å beholde urørt. :BT skrev:Jeg lurer på hvor mye disse bildene er forbedret med bildebehandlingsprogrammet.
Hei!BT skrev:Jeg lurer på hvor mye disse bildene er forbedret med bildebehandlingsprogrammet.
Karer! Dere skriver for mye..................Zomby_Woof skrev:
Var jammen verdt en kommentar denne også.............. ;DZomby_Woof skrev:
MaHa skrev:Ser ikke helt denne 12-åring greia jeg.
Men, nå pleier ikke jeg å kikke så mye på 12-åringer, så jeg har ikke detaljkunnskap.
det er kanskje like greit?MaHa skrev:Ser ikke helt denne 12-åring greia jeg.
Men, nå pleier ikke jeg å kikke så mye på 12-åringer, så jeg har ikke detaljkunnskap.
Dette bildet ligner overhode ikke på dattere min på 11 i alle fall, men jeg kunne godt forvekslet det med samboeren min på 29, og hun er så visst ikke manipulert. Håper det ikke er noe galt med meg av den grunn.Komponenten skrev:Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden
Men har man sagt a
Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
Når man så påpeker at sikleobjektet, selv om det er en voksen kvinne, har en kropp som en 12åring, så er det det det skal slås ned på.
Vel jeg har beskåret bilde jeg tenkte på, og ser man på det med litt objektive øyne hva vil dere si at det fremstiller? Er det lett å se om det er en kvinne eller en mann? Er det lett å se at dette ikke er en 12-14-åring?
Jeg registrerer bare at selv voksne mannfolk i dag ser ut til å foretrekke kvinnekropper som dette. Selv om vi vet at hun er godt oppe i årene så har hun en fasong som mer ligner på en veldig ung jente. Alle med unge døtre bør om ikke annet merke seg det.
Hersketeknikken deres kan dere spare meg for. Det finnes nok mange jeg kunne tenke meg å bytte kropp med, men ikke MA, det får da være måte på kroppsideal.
Og ja jeg er rimelig sikker på at bildet er manipulert.