Lei av rumpa til Marianne Aulie?

Stem og kos deg.

• Jeg er lei av rumpa

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg er ikke lei av rumpa

• Jeg er lei av snakket om rumpa

• Unnskyld, jeg hørte ikke hva du sa

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• joje

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2004
    Antall liker
    55
    Det vil nok gå lang tid før jeg blir lei av rumpa til Marianne Aulie, men det er vel ingen tvil om at hun har en svært liten WAF ;D

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Jurassic skrev:
    Kroppen vet jeg heldigvis ikke noe om.
    Andre ting vil jeg ikke uttale meg.

Ps: Komponenten er et kvinnemenneske, derfor sjalusi istedenfor nesegrus beundring av kvinnekroppen.

Ottar neste?
    Hadde hun beundret kvinnekroppen hadde hun sannsynligvis hatt samme legning som flertallet i Ottar, så denne var vel litt skivebom...

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.069
    Torget vurderinger
    2
    Lei av damerumper ? For en problemstilling. Når man ser en fin damerumpe tenker man da på andre stillinger enn problemstillinger.

Silversurfer

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2004
    Antall liker
    7
    Torget vurderinger
    1
    det værste er vel at denne oppskriften (kle av meg og selg mer..) virker åpenbart hver gang, ihvertfall på oss menn ....,
    og det sier vel det meste om oss ;D :p
    15 års pubertal stadie er vel mer dekkende her!

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.069
    Torget vurderinger
    2
    SilverSurfer skrev:
    det værste er vel at denne oppskriften (kle av meg og selg mer..) virker åpenbart hver gang, ihvertfall på oss menn ....,
    Man er da mann.

P

Parelius

Gjest
    rolfozzy skrev:
    Lei av damerumper ? For en problemstilling. Når man ser en fin damerumpe tenker man da på andre stillinger enn problemstillinger.
    Hvem tenker vel på fremtiden, når evigheten inkarnerer seg.

Et deilig stykke kjøtt er hun, og jeg holder meg for god til å penetrere andres tanker.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.069
    Torget vurderinger
    2
    Parelius skrev:
    rolfozzy skrev:
    Hvem tenker vel på fremtiden, når evigheten inkarnerer seg.
    Nettopp.Men evigheten i et bakstikk varer ikke lenge.

J

Jurassic

Gjest
    BT skrev:
    Jurassic skrev:
    Kroppen vet jeg heldigvis ikke noe om.
    Andre ting vil jeg ikke uttale meg.

Ps: Komponenten er et kvinnemenneske, derfor sjalusi istedenfor nesegrus beundring av kvinnekroppen.

Ottar neste?
    Hadde hun beundret kvinnekroppen hadde hun sannsynligvis hatt samme legning som flertallet i Ottar, så denne var vel litt skivebom...
    Tror ikke Ottar er en lesbeorganisasjon.

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    39.063
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Blir vel ikke lei av en slik nydelig rompe - kan jo like gjerne gå i kloster da.
    Hva jeg synes om damen,bortsett fra pen innpakning - det blir noe annet.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    SilverSurfer skrev:
    Snakk for deg selv.
    Klovnestrekene hennes havner aldri i mitt hus. 8)

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.025
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Anbefaler at man skiller sak og person.

Hun er en lekker sak, men personen avstår jeg fra å kommentere da jeg hverken kjenner eller har intensjoner om å bli kjent med henne ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Margaret Ohlin har vel gjort det samme. Ikke vet jeg hvem som er blondest av dem. ;D

Kroppen min

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Jurassic skrev:
    Komponenten skrev:
    Det er sjelden noe kvalitetstegn når noen får den lyse ideen:” Hm, kanskje jeg skulle kle av meg og la noen ta bilder av meg? Det bare MÅ bli en suksess og hjelpe meg og min karriere så jeg oppnår respekt og oppmerksomhet. At ikke noen har tenkt på dette før, jeg må være genial”
    Vel, vel. Men hun er tydeligvis ikke den eneste ”geniale”, om hun faktisk har solgt bildene sine til over en million er hun i godt selskap.

Når man i tillegg har kropp som en 12-åring er det jo i tillegg uante muligheter til stor fortjeneste… kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... ::)
    Aner jeg et snev av sjalusi?
    Faktisk ikke, hva skulle jeg misunne henne, har vel ikke hatt lyst til å se ut som en tolvåring siden jeg var 11…

Man leser stadig at kropps-og skjønnhetsidealene ikke er skapt av menn, men av moteindustrien, for menn liker kvinner som ser ut som kvinner med kjøtt på kroppen. Vel det første som slo meg da jeg så MA var at hun hadde jo nesten kropp som en mann. Ikke rart at det er populært å lure ungjenter til å kle seg naken foran webkamera om det er denne slags kropper som er idealet. Så kan man kanskje gå i seg selv og spørre hva den egentlige grunnen til at jenter sulter seg til døde er da, om det er denne type kropp som er forbildet sier jo svaret seg egentlig selv.

roffe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    7
    Jeg for min del synes ikke hun ser ut som noen 12-åring. Men hun holder seg godt til å være godt opp i 30-årene. Jeg ser vel at hvis jeg hadde vært fri og singel så hadde jeg vært et lett bytte for henne på byen, men så kan jeg vel ikke varte opp med samme holdbarheten selv, så at hun hadde gått for meg er vel tvilsomt... Hvorfor ser jeg egentlig henne og Aune Sand som en god match til hverandre...? Tipper det har noe å gjøre med at begge er selverklærte kunstnere med lite bakkekontakt.

Jeg skjønner for øvrig ikke dette med "hvis dette er idealet, så..." Jeg har ikke ETT ideal. Jeg har rom for temmelig mye variasjon innenfor hva jeg synes er attraktivt, og slik tror jeg det er med mange menns syn på kvinner. En frisk og sunn kvinne er som oftest vakkert.

J

Jurassic

Gjest
    Kompo:
    Nå synes jeg MA ser ut som ei frisk og rask dame jeg da.
    Synes ikke hun ser sykelig tynn ut eller har utseende som en mann.

Er enig med deg i argumentene dine men jeg synes ikke de passer om MA.

Forøvrig er ikke McDonalds rumpe sunt selv om det begynner å bli normalen i den vestlige verden.

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Jeg er ikke en person som ønsker å gå i veien for en diskusjon om slankeidealer osv, ingen tvil om at mote og modellhysteriet er helt hinsides og skaper forferdelige idealer for jenter (i alle aldre). Men, kan vi ikke bare denne gangen konstatere at dette er fin føde for øyet, og la det være med det?? ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.154
    Torget vurderinger
    0
    joje skrev:
    Det vil nok gå lang tid før jeg blir lei av rumpa til Marianne Aulie, men det er vel ingen tvil om at hun har en svært liten WAF ;D
    Denne hører helt klart hjemme på en 10 på topp liste over STORE sitater fra HFS. ;D ;D ;D

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    Komponenten skrev:
    kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... ::)
    Ikke bland Mina Hadjian inn i denne tråden er du snill.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Snart kommer vel Rune Rudberg med en sang om rumpa til Aulie.
    "Nå har alle sett den, ikke bare Aune Sand"

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Spiralis skrev:
    joje skrev:
    Denne hører helt klart hjemme på en 10 på topp liste over STORE sitater fra HFS. ;D ;D ;D
    helt klart ;D ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Komponenten skrev:
    Når man i tillegg har kropp som en 12-åring er det jo i tillegg uante muligheter til stor fortjeneste… kropp som en 12-åring og hjerne som en 9-åring er vel akkurat det mange er ute etter... ::)
    Ehhhhh.... 12 år? Mann?

Komponenten skrev:
    [...]hva skulle jeg misunne henne [...]
    Yeah right!! Denne kommer jeg til å le av i dagevis. ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Zomby_Woof skrev:
    Komponenten skrev:
    Ehhhhh.... 12 år? Mann?

Komponenten skrev:
    [...]hva skulle jeg misunne henne [...]
    Yeah right!! Denne kommer jeg til å le av i dagevis. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
    ikke for å fornærme komponenten, men dette høres da ut som sjalusi? :p

TJ

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.08.2003
    Antall liker
    2
    Komponenten skrev:
    Jurassic skrev:
    Komponenten skrev:
    Det er sjelden noe kvalitetstegn når noen får den lyse ideen:” Hm, kanskje jeg skulle kle av meg og la noen ta bilder av meg? Det bare MÅ bli en suksess og hjelpe meg og min karriere så jeg oppnår respekt og oppmerksomhet. At ikke noen har tenkt på dette før, jeg må være genial”
    Vel, vel. Men hun er tydeligvis ikke den eneste ”geniale”, om hun faktisk har solgt bildene sine til over en million er hun i godt selskap.

Aner jeg et snev av sjalusi?
    Faktisk ikke, hva skulle jeg misunne henne, har vel ikke hatt lyst til å se ut som en tolvåring siden jeg var 11…

Man leser stadig at kropps-og skjønnhetsidealene ikke er skapt av menn, men av moteindustrien, for menn liker kvinner som ser ut som kvinner med kjøtt på kroppen. Vel det første som slo meg da jeg så MA var at hun hadde jo nesten kropp som en mann. Ikke rart at det er populært å lure ungjenter til å kle seg naken foran webkamera om det er denne slags kropper som er idealet. Så kan man kanskje gå i seg selv og spørre hva den egentlige grunnen til at jenter sulter seg til døde er da, om det er denne type kropp som er forbildet sier jo svaret seg egentlig selv.
    Nå vet man jo at denne kroppen tilhører en "voksen" dame og den er symmetrisk, og ser ut til å være i form. Litt mer former og kjøtt hadde vært å foretrekke.
    I det store å hele har jeg skikkelig avsmak mot uttrykket "kropp som en 12 åring". Jeg mener det er overtramp!

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Alle må få bruke sine talenter, også Aulie. Maleriene liker jeg ikke.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Jeg lurer på hvor mye disse bildene er forbedret med bildebehandlingsprogrammet.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.154
    Torget vurderinger
    0
    BT skrev:
    Jeg lurer på hvor mye disse bildene er forbedret med bildebehandlingsprogrammet.
    Det vil jeg egentlig ikke vite noe om, Mye bedre å leve i lykkelig uvitenhet. Visse illusjoner er det like greit å beholde urørt. ::) ;)

K

kathrine

Gjest
    BT skrev:
    Hei!

Ikke manipulert eller forbedret i det hele tatt! 8)

Vh
    S

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden… ;)

Men har man sagt a…

Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
    Når man så påpeker at sikleobjektet, selv om det er en voksen kvinne, har en kropp som en 12åring, så er det det det skal slås ned på.

Vel jeg har beskåret bilde jeg tenkte på, og ser man på det med litt objektive øyne hva vil dere si at det fremstiller? Er det lett å se om det er en kvinne eller en mann? Er det lett å se at dette ikke er en 12-14-åring?

Jeg registrerer bare at selv voksne mannfolk i dag ser ut til å foretrekke kvinnekropper som dette. Selv om vi vet at hun er godt oppe i årene så har hun en fasong som mer ligner på en veldig ung jente. Alle med unge døtre bør om ikke annet merke seg det.

Hersketeknikken deres kan dere spare meg for. Det finnes nok mange jeg kunne tenke meg å bytte kropp med, men ikke MA, det får da være måte på kroppsideal.

Og ja… jeg er rimelig sikker på at bildet er manipulert.

Vedlegg

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Ser ikke helt denne 12-åring greia jeg.
    Men, nå pleier ikke jeg å kikke så mye på 12-åringer, så jeg har ikke detaljkunnskap.

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    MaHa skrev:
    Men, nå pleier ikke jeg å kikke så mye på 12-åringer, så jeg har ikke detaljkunnskap.
    ;)

;).

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    MaHa skrev:
    det er kanskje like greit? ;)

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Har ikke helt sansen for klovner, men bildene er meget godt refusjert. Glimrende setting, og bakgrunn. Se litt nærmere, et utmerket bilde med sol nedgangen mellom bena.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Komponenten skrev:
    Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden… ;)

Men har man sagt a…

Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
    Når man så påpeker at sikleobjektet, selv om det er en voksen kvinne, har en kropp som en 12åring, så er det det det skal slås ned på.

Vel jeg har beskåret bilde jeg tenkte på, og ser man på det med litt objektive øyne hva vil dere si at det fremstiller? Er det lett å se om det er en kvinne eller en mann? Er det lett å se at dette ikke er en 12-14-åring?

Jeg registrerer bare at selv voksne mannfolk i dag ser ut til å foretrekke kvinnekropper som dette. Selv om vi vet at hun er godt oppe i årene så har hun en fasong som mer ligner på en veldig ung jente. Alle med unge døtre bør om ikke annet merke seg det.

Hersketeknikken deres kan dere spare meg for. Det finnes nok mange jeg kunne tenke meg å bytte kropp med, men ikke MA, det får da være måte på kroppsideal.

Og ja… jeg er rimelig sikker på at bildet er manipulert.
    Dette bildet ligner overhode ikke på dattere min på 11 i alle fall, men jeg kunne godt forvekslet det med samboeren min på 29, og hun er så visst ikke manipulert. Håper det ikke er noe galt med meg av den grunn.

Jeg tviler definitivt på at noen med synet in takt ville trodd dette er en mann...
    Det er forøvrig ikke bare menn som liker slanke velholdte kropper av motsatt kjønn. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn