V
villov
Gjest
Mere om henne på tv fredag tv2. :-\
Delvis enig med deg når det gjelder klovner. MA's klovner skal du få ha for min del, men klovner generelt er OK.f skrev:Har ikke helt sansen for klovner, men bildene er meget godt refusjert. Glimrende setting, og bakgrunn. Se litt nærmere, et utmerket bilde med sol nedgangen mellom bena.
Du har sikkert gjort dummere ting enn å delta her Kompo!Komponenten skrev:Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden
Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
Solnedgang? Hvor?f skrev:Se litt nærmere, et utmerket bilde med sol nedgangen mellom bena.
Spiralis skrev:Du har sikkert gjort dummere ting enn å delta her Kompo!Komponenten skrev:Selvsagt ingen genistrek å involvere seg i Den stor sikletråden
Selv om de fleste ser ut til å ha bare forakt til overs for sikleobjektet ville man ikke nødvendigvis sett bort fra å benytte seg av dets muligheter.
Nei forakter ikke dama på noen måte, men synes ikke hun er så stor kunstner som hun selv gir utrykk for. Dyktig forretningskvinne, ja! Kunstner, nei! Når det gjelder å benytte "mulighetene" tror jeg ingen av oss "mannsgriser" her på HFS får muligheten, så det er i høyden en akademisk øvelse, eller høyttenking. ;D Har ikke hørt noe om at hun er spesiellt lett på tråden. :-\ Men gutter er gutter uansett alder og det er lov å håpe for dem som har lyst til det.
Når det gjelder bildeutsnittet vil jeg langt på vei gi deg rett. Hun "mangler" hofter, og ser på det utsnittet nesten ut som en ung gutt. Nå har hun jo en fortid som modell og "alle" vet at motedesignere stort sett er homofile menn som helst skulle latt gutter gå med kreasjonene. Dvs modellene ser så likt ut som gutter som mulig.
Ouch ;D ;DKomponenten skrev:Kanskje dere rett og slett er skaphomser hele gjengen?? : ;D ;D ;D
Kanskje hu har slanket seg ??? ;DtheStig skrev:Finr bilder, og bra PhotoShop-jobb i etterkant.... Har sett det omtalte objektet live, og ikke fader om disse bildene er 100% "ekte".
jepp.....noruego skrev:You ever hear a group of women talking to each other " OOO i wish i knew what he was really thinking"
Ladies, i'll tell you what we're really thinking.
We're really thinking "I'd like a beer and i'd like to see something naked".
Thats all we're thinking.
You go to a nursing home and see a 90 year old man going down the hall on a walker.
That's what he's thinking, "I'd like a beer and I'd like to see something naked".
Drekker du nok blir det meste pent ;DtheStig skrev:Hm..
Jeg vil heller ha et glass Ripassa, eller Hennesy XO. Og så vil jeg se noe lekkert jeg kan kle av.
Avviker jeg fra normalen?
Finnes det et tweak som kan hjelpe meg?
Hjelp!
Min mening er at ingen drikke kan erstatte øl, supplere - ja, erstatte - nei. Men samtidig er det jo noe som heter alt til sin tid!theStig skrev:Hm..
Jeg vil heller ha et glass Ripassa, eller Hennesy XO. Og så vil jeg se noe lekkert jeg kan kle av.
Hjelp!
;D ;D ;D ;Dslowmotion skrev:jepp.....noruego skrev:You ever hear a group of women talking to each other " OOO i wish i knew what he was really thinking"
Ladies, i'll tell you what we're really thinking.
We're really thinking "I'd like a beer and i'd like to see something naked".
Thats all we're thinking.
You go to a nursing home and see a 90 year old man going down the hall on a walker.
That's what he's thinking, "I'd like a beer and I'd like to see something naked".
Tar man en kikk på forsidene til de bladene som retter seg mot henholdsvis gutter/menn og jenter/kvinner, så slår det en at bladene for "oss" prøver å påvirke "hva vi vil ha", mens til jenter/kvinner er det mer "hvordan dere bør ha det". Tror forøvrig at lettkledde modeller i mannfolkblader har fullstendig ubetydelig påvirkning på hvordan jenter/kvinner oppfatter hvordan de selv bør være, sammenlignet med hva horven av dameblader har. Følgelig er det mot sistnevnte en bør agere mot om målet er å redusere forventningspresset til ungjenter skapt av/gjennom media.Komponenten skrev:Du har sikkert rett i at dette er et større problem for jenter enn for gutter noruego. Menn er stort sett ikke så kresne og "tar hva de får", selv om de sikkert drømmer om noe bedre ( ), mens jenter tar mye mer inn over seg at dette er noe man må ha som ideal og jobbe mot å bli lik.
Selv fotomodeller retusjeres til det ugjenkjennelige i dagens blader, tar man så en titt i speilet og gransker seg selv er det rart om man ikke føler depresjonen komme om man ikke er oppmerksom på dette.
Men også gutter må jo bli påvirket av dette, både med tanke på hvordan de ser på jenter og på seg selv.
Det er jeg ikke helt enig i.noruego skrev:Tar man en kikk på forsidene til de bladene som retter seg mot henholdsvis gutter/menn og jenter/kvinner, så slår det en at bladene for "oss" prøver å påvirke "hva vi vil ha", mens til jenter/kvinner er det mer "hvordan dere bør ha det". Tror forøvrig at lettkledde modeller i mannfolkblader har fullstendig ubetydelig påvirkning på hvordan jenter/kvinner oppfatter hvordan de selv bør være, sammenlignet med hva horven av dameblader har. Følgelig er det mot sistnevnte en bør agere mot om målet er å redusere forventningspresset til ungjenter skapt av/gjennom media.Komponenten skrev:Du har sikkert rett i at dette er et større problem for jenter enn for gutter noruego. Menn er stort sett ikke så kresne og "tar hva de får", selv om de sikkert drømmer om noe bedre ( ), mens jenter tar mye mer inn over seg at dette er noe man må ha som ideal og jobbe mot å bli lik.
Selv fotomodeller retusjeres til det ugjenkjennelige i dagens blader, tar man så en titt i speilet og gransker seg selv er det rart om man ikke føler depresjonen komme om man ikke er oppmerksom på dette.
Men også gutter må jo bli påvirket av dette, både med tanke på hvordan de ser på jenter og på seg selv.
Det er bare et tegn på at du er frisk ;D ;D ;DtheStig skrev:Hm..
Hjelp!
Kan jeg aldri tenke meg, utpakkingen er veldig viktig.theStig skrev:Og så vil jeg se noe lekkert jeg kan kle av.
Mulig du har rett, for ikke kjenner jeg noen kvinner som har fått silikonimplanat, og ikke kjenner jeg noen menn som syns silikonpupper er fint. I følge statistikken er det visst snart 60.000 norske kvinner som har fått operert inn silikon, og de har vel formodentlig gjort det av ulike grunner.Komponenten skrev:Det er jeg ikke helt enig i.noruego skrev:Tar man en kikk på forsidene til de bladene som retter seg mot henholdsvis gutter/menn og jenter/kvinner, så slår det en at bladene for "oss" prøver å påvirke "hva vi vil ha", mens til jenter/kvinner er det mer "hvordan dere bør ha det". Tror forøvrig at lettkledde modeller i mannfolkblader har fullstendig ubetydelig påvirkning på hvordan jenter/kvinner oppfatter hvordan de selv bør være, sammenlignet med hva horven av dameblader har. Følgelig er det mot sistnevnte en bør agere mot om målet er å redusere forventningspresset til ungjenter skapt av/gjennom media.Komponenten skrev:Du har sikkert rett i at dette er et større problem for jenter enn for gutter noruego. Menn er stort sett ikke så kresne og "tar hva de får", selv om de sikkert drømmer om noe bedre ( ), mens jenter tar mye mer inn over seg at dette er noe man må ha som ideal og jobbe mot å bli lik.
Klart jenter ser hvordan damer fremstilles i manneblader og tror at dette er hva menn vil ha også.
Hva er grunnen til all silikonen om ikke dette? Den er mye mer fremtredende i manneblader enn i dameblader.
Dameblader fokuserer vel mer på fin hud, trening, moter og slanking, mens manneblader fokuserer på kroppsdeler.
Hva foreslår du; bare hijab som et slags kompromiss?rolfozzy skrev:Ikke skal kvinnfolka gå i burka, og jaggu er det ikke bra nok når de går nakne heller.
Jeg avslører vel ingen hemmelighet om jeg sier at JA det er dette vi vil ha. Desverre er det ikke alltid vi får det. Men, ser ikke helt problemet eather way.Komponenten skrev:noruego skrev:Tar man en kikk på forsidene til de bladene som retter seg mot henholdsvis gutter/menn og jenter/kvinner, så slår det en at bladene for "oss" prøver å påvirke "hva vi vil ha", mens til jenter/kvinner er det mer "hvordan dere bør ha det". Tror forøvrig at lettkledde modeller i mannfolkblader har fullstendig ubetydelig påvirkning på hvordan jenter/kvinner oppfatter hvordan de selv bør være, sammenlignet med hva horven av dameblader har. Følgelig er det mot sistnevnte en bør agere mot om målet er å redusere forventningspresset til ungjenter skapt av/gjennom media.Komponenten skrev:Du har sikkert rett i at dette er et større problem for jenter enn for gutter noruego. Menn er stort sett ikke så kresne og "tar hva de får", selv om de sikkert drømmer om noe bedre ( ), mens jenter tar mye mer inn over seg at dette er noe man må ha som ideal og jobbe mot å bli lik.
Klart jenter ser hvordan damer fremstilles i manneblader og tror at dette er hva menn vil ha også.
Løsningen er vel noe i den retningen ville jeg tro.noruego skrev:Hva foreslår du; bare hijab som et slags kompromiss?rolfozzy skrev:Ikke skal kvinnfolka gå i burka, og jaggu er det ikke bra nok når de går nakne heller.
Vurderte det, men ble så mye lesing mellom godsakene at ting falt i fistel... :-\Pengvim skrev:her er det nok mange som sitter å surfer med en hånd ja. :
Dette var vel litt enkelt. Kvinnelige former er ikke bare formet av fettreserver. Skjelettet er også annerledes.lomt skrev:Jeg kan forstå sammenlikningen mellom MA's kropp og barn.
Problemet i samfunnet vårt er at det er ikke bare akseptert, men et ideal å være radmager.
Så dypt rotet at mange utvikler spiseforstyrrelser (en 100% psykisk lidelse).
Kvinnekroppens måte å lagre fett formagrere tider er på forkjellige steder enn menn. Derfor kaller vi runde gode rumper for kvinnelige former.
Når kvinnene slanker seg så mye at de runde formene forvinner (damene fremstår som "rett opp og ned" kropper) blir de sammenlignbare med barnekropper. Dette fordi barnekropper ikke er utviklet ferdig, og dermed ikke har fått "rundheten" som mange menn gjenkjenner og digger som kvinnelige.
Hvilken planet lever du på? Det har blitt pinlig politisk korrekt å verdsette "former" (les: fettvalker) og det å uttrykke tiltrekning mot slanke sneller er å be om kjeft fra pk-legionen. Og Aulie er så aldeles ikke radmager.lomt skrev:Problemet i samfunnet vårt er at det er ikke bare akseptert, men et ideal å være radmager.
I en annen tråd så nevner du at du drikker oban i kveld. Kan obaniering føre til onanering ?JanR skrev:
JanR skrev:La meg si det sånn rolfozzy,det er ikke uten grunn at jeg nyter Oban i kveld 8)
/jan