;DLMC skrev:Skramstad er kontaktet for lengst!
tror du jeg er helt dement eller? ;D
mvh
Leif " et hestehode foran" Christensen
Ingen kommentarLMC skrev:Skramstad er kontaktet for lengst!
tror du jeg er helt dement eller? ;D
mvh
Leif " et hestehode foran" Christensen
han de står hos har allerede begynt å gjøre tilpasninger på lerret etcjan#jan skrev:Men hva er status idag ?? Like imponert ??
Blir spennende å høre hva han sier etter den demoenLMC skrev:Skramstad var ganske pratesjuk,så han tar seg nok en tur ja.
først er det hornalliansen i rom jula
mvh
Leif
tapped horn er vel forresten ikke bare frontladet,men en kombinasjon av front og bakladetjan#jan skrev:Sorry OT - men hva er da aversjonene mot Tapped Horn ? det blir jo omtrent samme størrelse..... sannsynligvis med mindre fotavtrykk....LMC skrev:nei de er for dype
jeg må sjekke med designeren om de kan bygges i 210x60x80cm med en atten
da blir det også et 4 meters horn ;D
hmmmm
mvh
Leif
Som jeg har sagt tidligere : 240x60x55 cm - det gir et veldig skyv i bunn. Har ikke målt mine hvor dypt dem går ... men det er greit nokLMC skrev:tapped horn er vel forresten ikke bare frontladet,men en kombinasjon av front og bakladetjan#jan skrev:Sorry OT - men hva er da aversjonene mot Tapped Horn ? det blir jo omtrent samme størrelse..... sannsynligvis med mindre fotavtrykk....LMC skrev:nei de er for dype
jeg må sjekke med designeren om de kan bygges i 210x60x80cm med en atten
da blir det også et 4 meters horn ;D
hmmmm
mvh
Leif
mvh
Leif
Plutselig gikk det opp for meg også hvor dette huset ligger, har vært der og terrenget stemmer godt.BHO skrev:Det var dit de skulle ja....tenkte nok det. ;D
Fett prosjekt!
Du får hilse.
Så alt man trenger er ett par kryssfiner plater, kappe de på høyde med basshornet (khorn) og forlenge hornet med for eks 60-70cm. På 2 sider da selvsagt ?LMC skrev:dette kan også feks gjøres med K-horn ved å montere en sto V-baffel med V-spissen ut fra frontplata mellom hornåpningene
lengden på v-spissen vil tilsvare forlengelsen av K-hornet
mvh
Leif
Så tråden nå, Herr PicassoLMC skrev:sjekk egen tråd under DIY
aner ikke
det kan sikkert utregnes men ikke av meg! 8)
ville sjekket original-lengden og operert i halve, hele eller doble ;D
mvh
Leif
Det har du helt rett i.LMC skrev:tygge...hva venter du på...det er jo nesten gratis!
mvh
Leif
LMC skrev:aldri hørt sånn bass under 80! og såå uanstrengt...det bare puster
har du lyst, har du plass , har du lovjan#jan skrev:La scala er vel på 105 db og dem basshorna er på det samme .... Hmm