J
J.J
Gjest
Ok - jeg har 60x60x245 cm
Bare noe som surrer i hodet her ............. :
Bare noe som surrer i hodet her ............. :
|
Ække det fælt preget av støy da ?? ;D ;D ;DLMC skrev:huff da!
elliotfilteret anbefales!
mvh
Leif
Nå har du jo prøvd TH så...jan#jan skrev:Har tid til å tenke meg om,på om jeg fortsetter med TH - eller starter på noe nytt.LMC skrev:huff da!
mvh
Leif
Tør jeg anbefale LS3/5Ajan#jan skrev:Ække det fælt preget av støy da ?? ;D ;D ;DLMC skrev:huff da!
mvh
Leif![]()
Har tid til å tenke meg om,på om jeg fortsetter med TH - eller starter på noe nytt.
Men sluket da .... skal da ikke ta ifra deg leketøyet ditt... klart ikke ;Dpengesluk skrev:jan#jan skrev:Ække det fælt preget av støy da ?? ;D ;D ;DLMC skrev:huff da!
mvh
Leif![]()
Har tid til å tenke meg om,på om jeg fortsetter med TH - eller starter på noe nytt.
Tør jeg anbefale LS3/5A
Du kan jo bli med på et prosjekt du og ... dem hønna dine går ikke sååå dypt dem hellerJanR skrev:Nå har du jo prøvd TH så...jan#jan skrev:Har tid til å tenke meg om,på om jeg fortsetter med TH - eller starter på noe nytt.LMC skrev:huff da!
mvh
Leif
/jan
De går dypt nokjan#jan skrev:Du kan jo bli med på et prosjekt du og ... dem hønna dine går ikke sååå dypt dem hellerJanR skrev:Nå har du jo prøvd TH så...jan#jan skrev:Har tid til å tenke meg om,på om jeg fortsetter med TH - eller starter på noe nytt.LMC skrev:huff da!
mvh
Leif
/jan![]()
Sånn må det være. Ikke noe stress.jan#jan skrev:Jepps ... ser den.. bedre med penger til musikk !!!