Nope :'( eneste som mangler for svarteivarlo skrev:@ Nils og Kjetil: Fortsatt ingen ptp4 hos dere heller?
Nope :'( eneste som mangler for svarteivarlo skrev:@ Nils og Kjetil: Fortsatt ingen ptp4 hos dere heller?
Nei det er en kompositt utviklet av Dupont for omkring 25 år siden. Tror det består av akryl og stein.samlanes skrev:Fantastisk flott plinth,og lager Kjoenik,der får du mange timer med godlyd
Corian,er det ein type metall ?
Mvh.
Fikk du ditt plinth med gjennomgående hull slik at du bruker gjennomgående skruer med mutter for å feste ptp4?H.R skrev:Ser bra ut dette her - etter noen måneder med mitt byggverk så er jeg fremdeles stålende fornøyd
Måtte lodde på en liten rifa film kondensator over strømbryteren på lenco/corian platespilleren min da det smalt litt når jeg skrudde platespiller av. Var vist heldig angående levering av min ptp4 virker det som.
Bruker fr64fx mk2 arm.
Nei dessverre. Har derimot laget gjennomgående hull selv.kjoenik skrev:Fikk du ditt plinth med gjennomgående hull slik at du bruker gjennomgående skruer med mutter for å feste ptp4?H.R skrev:Ser bra ut dette her - etter noen måneder med mitt byggverk så er jeg fremdeles stålende fornøyd
Måtte lodde på en liten rifa film kondensator over strømbryteren på lenco/corian platespilleren min da det smalt litt når jeg skrudde platespiller av. Var vist heldig angående levering av min ptp4 virker det som.
Bruker fr64fx mk2 arm.
Det er heltre valnøtt 40mm tykk som er ytterligere dempet innvendig med bitumen.Steinkare skrev:Er sjassi finert eller er det solid treverk?
Takk for info.kjoenik skrev:Nei det er en kompositt utviklet av Dupont for omkring 25 år siden. Tror det består av akryl og stein.samlanes skrev:Fantastisk flott plinth,og lager Kjoenik,der får du mange timer med godlyd
Corian,er det ein type metall ?
Mvh.
Ser fantastisk ut!Nikko03 skrev:Det er heltre valnøtt 40mm tykk som er ytterligere dempet innvendig med bitumen.Steinkare skrev:Er sjassi finert eller er det solid treverk?
Det ble en tung og solid sak tilslutt
Takk for det Det var ett ordentlig morsomt prosjekt65finger skrev:Ser fantastisk ut!Nikko03 skrev:Det er heltre valnøtt 40mm tykk som er ytterligere dempet innvendig med bitumen.Steinkare skrev:Er sjassi finert eller er det solid treverk?
Det ble en tung og solid sak tilslutt
Vår venn Autosol , litt twist og mye gnikking! Har bare tatt en tallerken så langt, planlegger å gjøre det samme med tallerken nr. to.kjoenik skrev:Kjetil, hva har du brukt for å få tallerken så ren og pen?
Yepp brukt rega 300 på 124,n og TD 321mkII det funket ikke mye bra M2'n kom seg litt i bassen da lodd bak på rega ble byttet ut til et med lavere tyngdepunkt .samlanes skrev:Ka var "feil" med den laban?
For ein fersking som meg,trengs meir detaljert svar
Og var det i rega 300arm,på thorens 124?
Mvh.
Annet lodd bak på rega 300 er et must armen blir ikke til kjenne igjen knall bra drag i bass å resten av lydbildet roer seg ned.samlanes skrev:Takk for tips,har også tenkt på det med tilleggsvekt.
Mvh.