LessLoss

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sven_Palvig

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    2.006
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Det fjerner jo ikke det faktum, at da de andre kom, roste du dem til skyerne og skrev, at de var fantastiske 😂 😂
    De er da ikke blevet dårlige. De er super gode og jeg bruger dem så andre steder i systemet. Jeg har faktisk købt flere af en der solgte, fordi de nye kom og er bedre. Jeg bruger dem blandt andet under strømkabler, hvor de er bedre end Audiocrast CF-01, der løftede før. Jeg har to 18 tommere subwoofere der går dybt ned i frekvens. Så jeg bruger lidt tid på at vibrasjons dæmpe.
    Her er AUVA 100 isolator fantastiske under standerne.

20250308_201126.jpg

AUVA 100 isolator

møffe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2016
    Antall liker
    1.371
    Sted
    Lolland, i udkanten af Danmark
    Det hele giver mening, da bjælkerene under det nydelige parketgulv i forvejen er klodset op på ultra-soniske vibrationsdæmpere, udviklet af en tidligere Less-Loss medarbejder hvis grand fætter over i Amerika, er kommunikations rådgiver for Donald Trump. Ellers ville al det postyr da ingen mening give...

phaselineær

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    16.01.2025
    Antall liker
    149
    Sted
    Sjælland
    De er da ikke blevet dårlige. De er super gode og jeg bruger dem så andre steder i systemet. Jeg har faktisk købt flere af en der solgte, fordi de nye kom og er bedre. Jeg bruger dem blandt andet under strømkabler, hvor de er bedre end Audiocrast CF-01, der løftede før. Jeg har to 18 tommere subwoofere der går dybt ned i frekvens. Så jeg bruger lidt tid på at vibrasjons dæmpe.
    Her er AUVA 100 isolator fantastiske under standerne.

Vis vedlegget 1104155

AUVA 100 isolator
    Hvis det du skriver skulle give mening, så burde lydbilledet også hælde mod højre idet den flotte mus ikke står lige midt på foden.
    Vi må erkende at du er nået derud hvor du ikke kan reddes.

Sven_Palvig

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    2.006
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Disse Gigant Steps fra LessLoss er virkelig fantastiske. De er bedre end Bindbreaker også fra LessLoss. Det er forbløffende at fødder kan betyde så meget.
    Giant Steps er hård afstemning, hvorimod Bindbreaker er dæmpende.
    Jeg har også brugt Giant Steps under højttalerene, men her gav det ikke så meget. Alle andre steder gav det meget, men ikke under højttalerene imellem stander og højttalere.
    Jeg er gået over til små 2-vejs istedet for de store Fronthøjttalere.
    Jeg fik så lyst til at prøve en anden løsning der. Jeg købte AUVA 100 isolator og dem monterede jeg under standeren. Det var fantastisk. Jeg havde ventet en lydforbedring, da jeg kender en, der har de samme og er meget begejstret. De fødder gav hakeslip... En meget stor forbedring. Jeg skal også snart have købt til under mine to 18 subwoofere.
    Jeg fik skrevet forkert, men kan ikke rette det mere.
    Lessloss Bindbreaker må regnes for hård afdæmpning ligesom Gigant Steps også er.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn