LessLoss

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• PKL

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.09.2014
    Antall liker
    152
    Sted
    Jylland
    Der kommer nye futter fra LessLoss som nok erstatter Bindbreaker.

Vis vedlegget 1076353

De er desværre dyre, men lige nu er der det der hedder Early Bird, hvor der fratrækkes 37 %.
    De skulle være meget gode, og alt jeg har købt derfra har været så godt.
    Jeg har bestilt.

Hvis virkningen af fødderne udebliver, kan du altid drikke dem:love:

øl1.png

Ask4me22

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.06.2016
    Antall liker
    832
    Der kommer nye futter fra LessLoss som nok erstatter Bindbreaker.

Vis vedlegget 1076353

De er desværre dyre, men lige nu er der det der hedder Early Bird, hvor der fratrækkes 37 %.
    De skulle være meget gode, og alt jeg har købt derfra har været så godt.
    Jeg har bestilt.
    Og på forhånd Mr. Palvig så vet vi vel nå at lyden i anlegget ditt blir forbedret på samme måte som alle de andre lessLoss tiltakene dine.
    Du er sikker på at det ikke er redusering av mengden omløpsmidler på bankonto og hva det gjør for omløpet mellom ørene som er den egentlige årsaken for dine opplevelser?;)

Sven_Palvig

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    1.913
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Har du peøvd å åpne et vindu (dør) når du spiller musikk?

Gjør det en forskjell?

I beste mening.
    Det er ikke muligt at åbne et vindue, fordi jeg har sat krydsfin'er foran skruet fast. Det giver bedre lyd.
    Hvis jeg kunne åbne et vindue, så vil lyd forsvinde, og den lyd er en del af oplevelsen. Lyden f.eks. fra sidevæggene skal sendes videre ned i lytterummet. Jeg bruger ikke absorbenter, men udelukkende diffusion.
    Det vil helt sikkert gøre en posetiv forskel, hvis man har et rum som mange har, at åbne et vindue.

20240911_103212.jpg

Et tidligere billede. Der er 6 vinduer mod syd, og du ser sortmalet krydsfin'er foran, hvor der ikke er diffusere. Der er 2 vinduer på højre væk, som man ikke ser. Alle vinduer er med krydsfin'er indvendig.
    På trods af, at de 8 vinduer er lydvindier, 6 og 4 mm glas, gav det en meget klar forbedring af lyden udefra, fordi krydsfin'er dæmper støj udefra. Samt det giver en bedre klang.

Sven_Palvig

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    1.913
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Og på forhånd Mr. Palvig så vet vi vel nå at lyden i anlegget ditt blir forbedret på samme måte som alle de andre lessLoss tiltakene dine.
    Du er sikker på at det ikke er redusering av mengden omløpsmidler på bankonto og hva det gjør for omløpet mellom ørene som er den egentlige årsaken for dine opplevelser?;)
    Det håber jeg så sandelig at den gør. Men er den pengene værd? Hidtil har det altid holdt stik!
    Men fordi det er Early Bird, så stiger de fødder meget. Early Bird giver en besparelse på 35 %. Samt at vi får 10 % i mængde rabat. Så de må kunne nemt sælges og sendes videre til andre.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.058
    Sted
    Sortland
    Om det ikke blir bra nok kan jeg sende ett glass med nord-norsk fjell-luft for en (i dine øyne ) billig penge :11

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.634
    Cyklede 16 km til Sven idag. Må bare sige at jeg aldrig har hørt bedre lyd. Mit eget er ikke så ringe, men når ikke Svens til sokkeholderne. Jeg vil investere i nogle af de ting Sven har opgraderet med, når jeg sælger mine aktier i Nordea om 3-4 måneder.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.997
    Sted
    Polen
    Cyklede 16 km til Sven idag. Må bare sige at jeg aldrig har hørt bedre lyd. Mit eget er ikke så ringe, men når ikke Svens til sokkeholderne. Jeg vil investere i nogle af de ting Sven har opgraderet med, når jeg sælger mine aktier i Nordea om 3-4 måneder.
    Bare lov oss at du ikke gir penger til Robert Plant som du chatter med på Facebook.

Groove

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.08.2007
    Antall liker
    217
    Der er også nogle som udgiver sig for ham. Forleden var det en på messenger, som ville have mig til at mødes med Peter Gabriel. Har været meget vedholdende. Jeg svarer ikke længere.
    Tja, det er vel ikke utænkeligt at ens interesse for ting som "LessLoss" får andre charlataner til at øjne muligheder. Ens adfærd på nettet viser hvem man er på godt og ondt.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    17.472
    Sted
    Langesund
    Bedre en det du hørte hos LMC for sikkert 10 år siden?
    Skal du også bytte til diskant som ikke på noen som helst måte passer inn med resten.

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    4.444
    Torget vurderinger
    1
    Skal du også bytte til diskant som ikke på noen som helst måte passer inn med resten.
    Så lenge kurven til høreapparatet matcher kurven til høyttalerne, så må det jo bare bli bra!
    Ingen hunder eller katter igjen i mils omkrets ved slike oppsett i Danmark!

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.634
    Tja, det er vel ikke utænkeligt at ens interesse for ting som "LessLoss" får andre charlataner til at øjne muligheder. Ens adfærd på nettet viser hvem man er på godt og ondt.
    Jeg har intet skrevet om lessloss på fjæset.

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.634
    Har aldrig byttet en en diskant nogensinde så hult jeg hvisker. Så vidt jeg husker. Bygger ikke selv højttalere.

• Liker
    Reaksjoner: oct

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.634
    Jeg kan ikke huske noget jeg hørte for 10 år siden. Desværre orker jeg ikke at tage til Drøbak igen. Men jeg mener det var rigtigt godt hos Lmc. Mener jeg var deroppe med to bekendte som var ret så mærkelige på det tidspunkt. Har ikke kontakt til dem mere. LMC kan du huske om Christian Belling var med? Alzheimers og stress er meget ødelæggende for hjernen. Nogle gange 22 timers arbejde i et stræk. Blive ringet op kl 6 om morgenen, når det var mørkt og tage afsted til ukendt arbejdsplads

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.634
    LMC havde helt klart den bedste makro dynamik jeg har hørt. Mere kan jeg ikke sige idag når det er gået så mange år.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn