Leve idiotene

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Rariteter finnes over alt.
At hun søker selvutslettelse innen denne religionen kan vi bare registrere, ikke gjøre noe med.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Enkle sjeler er lette å lede.

A

Affa

Gjest
Snart kommer nok Imamen for å injisere sitt magiske serum i hennes ventende vulva. Da blir det hele så meget klarere.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Snart kommer nok Imamen for å injisere sitt magiske serum i hennes ventende vulva. Da blir det hele så meget klarere.  
;D ;D ;D

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Hun slipper i det minste å ha fredløshet og drapstrusler hengende over seg, slik muslimer som konverterer til en annen religion risikerer.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Ja det er jo en bra måte å hendre vårt demokrati på, for å ikke snakke om likestilling og kvinnefrigjøring.
Dumme naut!

T

theStig

Gjest
Populært det der... ref bla. Helge Fossmo. Kanskje jeg skulle bli religiøs jeg også? ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hun slipper i det minste å ha fredløshet og drapstrusler hengende over seg, slik muslimer som konverterer til en annen religion risikerer.
..helt til den dagen hun ombestemmer seg.

Skjønner hva du mener med dumme kvinner Affa, de finnes, ingen tvil om det.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Det postmoderne (eller posttradisjonelle om man vil) problem er at det overlater mange sinn til seg selv å spekulere over eksistensielle problemstillinger. Noen finner det i Hare Krishna, noen i Frp, andre i SV, noen i Islam (og blir gjerne en slags avart eller hybrid mellom clashet mellom egen vestlig kultur og der de finner Allah, som enten resulterer i konflikt og egne fortolkninger eller i total underkastelse, hva jenta her gjør, er vel mest sannsynlig det siste). Problemet for mange er at fremskrittet ikke repreenterte kommunisme, nirvana, utslettelsen av alt som var fælt og forferdelig (sult, død, sykdom mm.) -så de søker det som skal skape (altså en konstruksjon) det stabiliserende element i deres eksistensielle selvoppfatning.

Mvh.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Det postmoderne (eller posttradisjonelle om man vil) problem er at det overlater mange sinn til seg selv å spekulere over eksistensielle problemstillinger. Noen finner det i Hare Krishna, noen i Frp, andre i SV, noen i Islam (og blir gjerne en slags avart eller hybrid mellom clashet mellom egen vestlig kultur og der de finner Allah, som enten resulterer i konflikt og egne fortolkninger eller i total underkastelse, hva jenta her gjør, er vel mest sannsynlig det siste). Problemet for mange er at fremskrittet ikke repreenterte kommunisme, nirvana, utslettelsen av alt som var fælt og forferdelig (sult, død, sykdom mm.) -så de søker det som skal skape (altså en konstruksjon) det stabiliserende element i deres eksistensielle selvoppfatning.

Mvh.
Jeg tror du er inne på noe der for slike mennesker kunne det like gjærne blitt Vigrid eller HA istedenfor relgion. Behovet for tilhørighet og annerkjennlse er nok veldig stort hos disse individene.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
"Hun understreker at ordet Islam betyr fred, og at det å være muslim handler om å leve i fred med andre mennesker."

Enten så farer hun bevisst med løgn, eller så vet hun ikke bedre - begge alternativer er skremmende. Ordet "Islam" betyr "underkastelse".

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Kanskje skulle man prate med en av disse?
Her er jo fasiten, ser jeg, så det har kanskje lite for seg å forvirre med fakta.

Honkey

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.211
Torget vurderinger
0
Jeg tror du er inne på noe der for slike mennesker kunne det like gjærne blitt Vigrid eller HA istedenfor relgion. Behovet for tilhørighet og annerkjennlse er nok veldig stort hos disse individene.
At Vigrid like gjerne kunne være et aternativ kan jeg forsåvidt kjøpe, men HA ??

Vigrid er lite glupe og har vel begge beina solid plantet i løse luften for å si det forsiktig, HA er kriminelle, men de er nok ikke dumme "airheads" ?

A

Affa

Gjest
Jeg ser helt klart for meg at lobotomiforsøk på disse briljante kvinnehjernene er en nødvendighet. Tar jeg ikke feil er disse enerne også kraftig fasinert av negere, makramé og magiske krystaller. De arbeider i kommunen som mellomledere og de liker patchwork og tresmykker.

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Sauer i flokk er sauer i flokk ;)

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Noe av poenget med akkurat disse kvinnene er jo nettopp det at de ikke er sauer i flokk. De dilter ikke akkurat etter den generelle samfunnsnorm.

Honkey

A

Affa

Gjest
Disse fantastiske og overlegne kvinnene mottar nå også fylkeskommunale tilskudd for å lære seg golf i sameland. Det er godt at skattepengene mine går til nyttige ting som kvinnenettverk i minoritetsstrøk. De er så utrolig briljante, så skarpe. Jeg bøyer meg i støvet.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.211
Torget vurderinger
0

My point exactely !

Bortsett fra at jeg nok ikke ville omtale HA som "sauer i flokk" !

Dels fordi jeg er veldig glad i mine kneledd og øvrige beinstruktur ;) og dels fordi jeg ikke er enig med deg i at HA er "sauer". :p

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Kvinner bekrefter nok en gang sin overlegne intelligens.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/10/482484.html
Hvem som samfunnet burde beskyttes mot i denne saken er ikke helt klart etter min mening.
Jeg ser du fortsatt befinner deg i middelalderen, der voldtekt er kvinnenes skyld. Join forces med de mest bakstreverske Imamer, old man, der vil du finne god klangbunn for dine forkvaklede og angstfylte teorier om kvinner.

Honkey

A

Affa

Gjest
Hahahahahahahahahahaha
De går til healer. De tror på julenissen.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Hahahahahahahahahahaha
De går til healer. De tror på julenissen.
Dersom man tror at julenissen finnes, at fibromyalgi er en diagnose eller at nazi'ene ikke drepte barn; skal det kvalifisere til at man kan bli voldtatt som fortjent?

Honkey

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
787
Torget vurderinger
5
Kvinner bekrefter nok en gang sin overlegne intelligens.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/10/482484.html
Hvem som samfunnet burde beskyttes mot i denne saken er ikke helt klart etter min mening.
Ene jenta var 14. Hun hadde sikkert all verdens forsvar å stille med.

Spørsmålet jeg stiller meg, er om du sier dette kun for å provosere eller om du har en vrangforestilling som rettferdiggjør overgrep.

A

Affa

Gjest
Det er noen som har sendt denne usedvanlig brighte fjortisen til dette mediet. Denne personen er sikkert mor som også har fått sjamanens livgivende injeksjoner. Arvelig belastet eller ei, tette som spurv og ekorn er de uansett. Det er ikke pent å ta for seg av idioter, men på den andre siden spiser vi jo kylling og fisk.

Brenn gjerne sjamanen på bål. Jeg bryr meg ikke.¨

Hahahahahahahahaah For noen brøhuer

A

Affa

Gjest
Hadde det vært en kvinne hadde hun skutt den andre veien.

EDIT: Slipper intimbarbering. Aldri så galt .....

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Så vidt jeg kan lese av teksten Affa så var det snakk om barn og unge kvinner. Du synes at det er greit å prøve seg på dumme, eller naive eller godtroende mennesker som ikke tør eller kan forsvare seg? Du antar at de var sendt dit av mor, hva om det var far? I sør-afrika voldtar menn med HIV og AIDS unger, gjerne spedbarn, fordi de tror dette skal kurere de, dumme menn finnes kanskje det og?
Skjønner at du fikk refs av fruen i går, og måtte sove i garasjen i natt, men la nå ikke dette gå ut over oss hver gang, prøv heller å si henne litt imot til en forandring.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Man har dem som tenker selv, og dem som lar andre tenke for seg. Sistnevnte havner nesten alltid under vingene til en eller annen kult, religiøs eller annen. Trist, men noen er vel bare avhengige av å bli ledet.

A

Affa

Gjest
Nettopp i Afrika- Verdens dass. Apenes rike, den motsatte verden der kvinner arbeider og menn sover. Ikke rart det er slik det er der…

Afrika, dette kontinent som unge kvinner finner så fascinerende.

Barn går da for svarte ikke til en sjaman på egen hånd. Det er den overintelligente moren som sender dem dit mens hun er på trommekurs.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det kvinner finner på av dumheter er og blir små bagateller i forhold til det vårt "eminente" kjønn bedriver, Affa-søtnos.
De tror de er sårbare, og søker hjelp for det der de tror de finner den. Vi, på vår side, tror vi er usårbare, selve Supermann, vi søker IKKE hjelp for vår idioti, derimot kjører vi på, starter kriger, setter rekorder, blør og dør i en helvetes smørje.
Og i mellomtiden skyter vi raketter fra rasshølet. Kvinner forstår intuitivt hvor stupid og infantilt slikt er.

Honkey

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
(...) Og i mellomtiden skyter vi raketter fra rasshølet. Kvinner forstår intuitivt hvor stupid og infantilt slikt er.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Jeg synes Honk burde gå i bresjen for oss og snarest søke hjelp for sin idioti. Den dagen jeg oppdager en rakett komme ut av anus følger jeg etter.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
787
Torget vurderinger
5
Jeg synes Honk burde gå i bresjen for oss og snarest søke hjelp for sin idioti. Den dagen jeg oppdager en rakett komme ut av anus følger jeg etter.
Hank von H. gikk først.

Håper du oppdager den når den er på vei inn. ;D

Topp Bunn