Leve idiotene

A

Affa

Gjest
Helt seriøst, du har aldri åpnet et Vi Menn, har du vel? Har du fordommer p.g.a. at det ofte er bilde av en lettkledd pike på forsiden?
FHM er en annen sak, møkkablad.
Vi menn er et blad om fitte, fiske og krimgåter. Enkelt og greit.

A

Affa

Gjest
Menn vil se billige tøyter, og dem er det nok av. Derfor selges dette i bøtter&spann. Flott ikke sant?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Jeg tror Affa sliter litt med damer. Men klart en mann på hans alder, hele 84 år minst, har vel kun erotiske fantasier om voldtekter på østfronten og fyll på horehus å fantasere om, hehe.

Nei Affa nå var jeg slem med deg. Klart jeg synes synd i deg.

Silisium

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.05.2003
Antall liker
0
flink ung journalist har skrevet en nyttig repotasje;
http://www.kjendis.no/2006/11/15/483062.html

sponset av SE&rør, Her&nå, C!, D!, E!, F!, G!, H!...?
dette blir rått slukt av massene...da kan jo også helårs -abonnement på slike kjendisblader forsvares også!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Forskjellen lille du er at disse mannebladene leses av enkle menn uten utdannelse eller gutter med sansen for ferskenkvinner som villig viser frem godsakene sine.

Kvinneblader, norsk krim og historier fra virkeligheten leses derimot av kvinner med "høy" utdannelse. Kvinner har ingen begrep om kvalitet. Det er først når menn fatter interesse for noe at kvalitet blir satt i fokus. Se bare på utviklingen innen kjøkkenutstyr. Nå fatter mannen også mer og mer interesse for interiør (er lei av blonde/pyntehelvete) og resultatet er at kvalitetsgjenstander selges som aldri før. Kvinner står fortsatt for innkjøp av mat – Resultatet? REMA, Rimi, Lidl, bøss, bøss. Kvinner bruker masse penger, men bare på rør.

Hva har de egentlig fått til? Home party. Ja, det var det. Venninner selger skrap som de tror er kvalitet til hverandre.
Kjenner meg overhodet ikke igjen i dette kjære deg. Jeg kjøper ingen blader, foruten teknisk ukeblad fordi jeg får det, det eneste jeg har abonnert på av blader tidligere har vært Bonytt, Foreldre & Barn og noen hageblad. Andre ukeblad kjøper jeg aldri, det gjør heller ikke min mor, min farmor abonnerte på Fjell og vidde og bladet til UIO ( husker ikke navnet ) + andre vitenskapelige tidsskrifter. Det selges mye dårlig, enig i det, men å hevde at dette først og fremst angår kvinner blir feil, igjen..

Det er kanskje en grunn til at kvinner ikke har begrep om kvalitet?? ;)

Noen selger plastbokser og andre selger kabler, kablene er dyrest, plastboksene er i det minste nyttige, og faktisk av god kvalitet. Det andre skrapet er jeg enig i er bare drit, var en gang på et sånt party og fant ikke en eneste ting jeg kunne tenke meg å kjøpe..
Kvinner bruker muligens masse penger, men sjelden på rør, der tror jeg jammen menn går de en god gang.. ;D
Når det gjelder innkjøp av mat så er det jo begrenset med utvalg av kvalitetsbutikker, og prisene er jo deretter, tror ikke alle menn heller ville brukt opp pengene sine på mat selv om det er bedre kvalitet. Om du har vært innom noen ungkarshjem, så er det ikke nødvendigvis først og fremst god smak og øye for godt design som slår deg, mange mann ser overhodet ikke slikt, homoene derimot, de gjør ofte. :D

A

Affa

Gjest
Så spennende, så interessant. Det er godt de har kostet på seg redaktørenes svar på Ronald Mc Donald i denne praktfulle kulturbæreren av en avis.
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/16/483170.html

Mon tro hva slags spennende stoff skal man få i stedet for dette? Politisk korrekt homsesex? Kontaktannonser for stygge damer med rare briller?

Kvinner kan og de vil og jaggu får de det ikke til bare de ser rare nok ut.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Så spennende, så interessant. Det er godt de har kostet på seg redaktørenes svar på Ronald Mc Donald i denne praktfulle kulturbæreren av en avis.
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/16/483170.html

Mon tro hva slags spennende stoff skal man få i stedet for dette? Politisk korrekt homsesex? Kontaktannonser for stygge damer med rare briller?

Kvinner kan og de vil og jaggu får de det ikke til bare de ser rare nok ut.
- De er gått ut på dato, sier sjefredaktør Anne Aasheim.

Jeg trodde disse sexannonsørene fornyet seg, jeg, uten at jeg kjenner denne bransjone så veldig godt. Hvordan settes utløpsdatoen på sexannonser tro? Ut i fra når tilbyderen kommer i overgangsalderen?

Topp Bunn