Tror, dere blir tatt i rævva i Norge. Forferdelig pris.Den skal brukes i en daglig stue. Jeg ser Elkjøp har denne, men er visst en 2022 modell
Har pr i dag en tidligere toppmodell fra Sony, den er rundt 8 år gammel. Er fornøyd med dens sortnivå, men er bare 65 tommer. Budget helst under 30K
LG 86" NANO76 4K LCD TV (2022)
Med NanoCell TV er fargene renere enn på en vanlig LED-TV. Den ekte 4K-skjermen leverer naturlige farger med fantastiske detaljer. Få enda mer glede av de endeløse timene med underholdning levert av LG webOS og Magic Remote.www.elkjop.no
Den prisen fra Danmark er danske kroner, og med Norsk kurs så er ikke det billigTror, dere blir tatt i rævva i Norge. Forferdelig pris.
Ta en Danmarkstur
https://www.foetex.dk/produkter/lg-...unner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Joda...... vet jo av erfaring herinne, at noen alltid må være motsattDen prisen fra Danmark er danske kroner, og med Norsk kurs så er ikke det billig
Du rekner feil, som @Powercon allerede har vist. (Er det for fortsatt å være motsatt)??19252 + 24% moms= 23872 kroner
Ikke så mye å spare her
Eller vente til sommeren å kjøpe en LG OLED 77 C series til 30-35 000 å få en vanvittig god tvFår vente på Black Friday på denne tenker jeg
32990 på Elkjøp nå.
https://www.power.no/tv-og-lyd/tv/l...KnF1b20ivNmee39IsVBoCUVYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Du rekner feil, som @Powercon allerede har vist. (Er det for fortsatt å være motsatt)??
Du må vel trekke ut dansk moms, for å legge til norsk moms..... Er vel sånn, det fungerer??
Pris I Danmark (fra linken) 11.999,- DKr. Trekker du ut dansk moms = 2.400,- får du 9.599,- DKr = 15.304 NOK + 25% =
19.130,- NOK inkl. moms i Norge.
Så 5.869,- NOK billigere i Danmark enn i Norge. Iflg. @raeggis åpenbart ikke noe, en nordmann gidder
bevege seg for
Ikke mye å stusse på dette tilbudet, selv om det snart er Black Friday!Hadde jeg ikke alt hatt C1 hadde jeg kjøpt denne uten å blunke
Fortsatt !?Oled er nok utelukket for min del.
Veldig bra tv. Sort er sort. Hvis du er glad i grått det det skal være sort så kjøper du billig lcd. For å ikke snakke om clouding!Samme tv. Det som skiller på min tv er at den har hvit bakside. Dropper glatt å handle på Elkjøp. Jeg har handlet mye på Komplett.no aldri noe problem.Går det virkelig an? Er dette virkelig en bra tv, eller betaler man bare for størrelsen?
Hvilken går vi for?
LG 77" C3 4K OLED evo TV (2023)
OLED evo C3, LGs mest prisbelønte modellserie, kombinerer OLED evo-teknologi for et lysere og kraftigere bilde, med formatstøtte for alle moduser, som Dolby Vision, Dolby Atmos, eARC, G-Sync og FreeSync.www.elkjop.no
Dette må da si´s å være årets gullfunn.
Spennende.......Da er TVen min
Har selv hvert imponert av G1Fryktelig glad i min egen G1, som oppleves å være omtrent så god som en TV kan bli. Den forblir nok i hus inntil vitale apper slutter å oppdateres.
Det var litt krise i heimen når resultatet ble slik med håndballkamp på ny tv. Fornuften sier i ettertid at ingen tv under 30K knuser LGC3 .Kilde-kvalitet har dessverre veldig mye å si på TV med 4K.
Dette er nok noe du må leve med foreløpig, og spesielt ved sport er det merkbart.
Fotball ser jo mye bedre ut i 4K, og det samme gjør nok håndball, men dessverre er det nok ikke satset på overføringer i 4K pga lavere interesse.