- Ble medlem
- 26.05.2014
- Antall liker
- 850
Det har i hvert fall 9HMen da bør man ha et snev av kapasitet
Det har i hvert fall 9HMen da bør man ha et snev av kapasitet
Skal leke litt til med Amarra, så prøver jeg Dirac, skal legge ut info.Utrolig spennende høyttaler,blir moro å høre hvordan det går
mvh
Nei! Kun 18600 PUNDHer har vi en boks med Dirac "Designed for the luxury home cinema market" sikkert ikke billig![]()
Vis vedlegget 459453
Da må jeg nok vente til over nyttår, eller et par tre av demNei! Kun 18600 PUNDHer har vi en boks med Dirac "Designed for the luxury home cinema market" sikkert ikke billig![]()
Vis vedlegget 459453![]()
Har jo blitt en del forskjellig i årenes løp. Skulle tatt mere bilder av alt og hatt på et sted. Hadde vært veldig gøy å sett nå etter mange år. Har vel noe rundt omkring i diverse album. Fysiske bilder da vel og merke, mye av dette var jo før det ble digitalisert.Du har hatt endel gromutstyr Sverre. Gøy å se
Har cd spillerenSikla lenge på denne her som sto på klubben i Drammen og fikk sikra meg et av de siste eksemplarene: Denon PMA-S1. En tanks av en 50-watter. Ekstremt solid bygget og stor strømforsyning. Skulle bare hatt fjernkontroll
Vis vedlegget 459476
Det begynner å bli veldig mange år siden jeg hadde disse forsterkerne, over 18 år tenker jeg, så husker jo ikke helt alle detaljer. Regner med at de er oppgradert siden den gang også. Var vel egentlig fornøyd med dem, men var i en fase hvor EC ikke var så kult og det låt ikke nøytralt nok. Egentlig bare tull, det skal spille musikkJa her har det vært masse flott utstyr innforbi dørene
Jeg har alltid tenkt at jeg ville ha et par AW 180 en gang, men vet ikke om det blir noe. Var du fornøyd med dem?
Har ECP-2 RIAA fra kompaniet, som er basert på DP RIAA. Deres cd-spiller er visstnok også god, men har ikke hørt den.Jeg tenkte ikke til å bytte ut noen av MC'ene mine, men det var mer for å ha testet et par. Jeg har hatt ett EC produkt og det var en ECI 6D på Klipsch RF-3 i stua. Hos meg spilte den ganske "ullent" og uengasjerende, så den ble ganske raskt erstattet av et par MC'er.