- Ble medlem
- 26.05.2014
- Antall liker
- 850
Kunne klart meg med en slik
|
Var der i dag. Er på Vestre Sandøy nå, utafor Tvedestrand.Er du i Arendal nå??
Jeg driver å jobber på den installasjonen med de høye beina i Eydehavn nå.
Har forresten kontakt med de gutta du kjøpte ht. Av og skal se om jeg får til å møte dem neste uke. Han bor vel i nærheten her.
Så bra! Nyt musikken
Da kommer jeg også på demo..Var der i dag. Er på Vestre Sandøy nå, utafor Tvedestrand.Er du i Arendal nå??
Har forresten kontakt med de gutta du kjøpte ht. Av og skal se om jeg får til å møte dem neste uke. Han bor vel i nærheten her.
Kjørte forbi de høye beina med båt tidligere sommer, vi lurte veldig på hva dette var....
Fin båttur til Arendal om været er bra.
Var rett utenfor Audiodistribution i dag også, men ble ikke noe hifi i dag, kun familietur.
Du går vel for 5F og Center daSå kommer jeg på demo
Er straks hjemme foran anlegget igjen. Skal bare leke litt mer med høyttalerplassering og få tak i en pc så jeg får justert litt på bassen så er jeg klart til å motta besøkDa kommer jeg også på demo..Var der i dag. Er på Vestre Sandøy nå, utafor Tvedestrand.Er du i Arendal nå??
Kjørte forbi de høye beina med båt tidligere sommer, vi lurte veldig på hva dette var....
Var rett utenfor Audiodistribution i dag også, men ble ikke noe hifi i dag, kun familietur.
![]()
Fra spøk til Gevær, jeg er klar for demo når det måtte passe![]()
Der var den gitt!Var der i dag. Er på Vestre Sandøy nå, utafor Tvedestrand.Er du i Arendal nå??
Vi venter til du er klarVent nå på meg for svarte svingende Authentic![]()
Alphamale og Authentic på tur. Får jeg hive meg med om det passer for både sjåfør og vertskap?Vi venter til du er klarVent nå på meg for svarte svingende Authentic![]()
![]()
Alphamale og Authentic på tur. Får jeg hive meg med om det passer for både sjåfør og vertskap?Vi venter til du er klarVent nå på meg for svarte svingende Authentic![]()
![]()
Da er denne bestilt på vinyl! Den kosta litt for mye så bør være braEndelig tilbake foran mine kjære Paradigm Persona.
Da ble det enda mer justering av høyttalerne. Ut i bredden, omtrent så langt det går før den ene treffer veggen, lydbilde blir bedre!
Nyter kvelden med denne. Bra musikk og for en fantastisk lyd
Vis vedlegget 453676
Takker og bukker. Siden jeg er den eneste av de tre som bruker vinyl, så får jeg ta med et par plater. Passer det for de to andre og jobb så hiver jeg meg med jeg.Alphamale og Authentic på tur. Får jeg hive meg med om det passer for både sjåfør og vertskap?Vi venter til du er klarVent nå på meg for svarte svingende Authentic![]()
![]()
Tre lyttegjester går jo fint, da får alle hørt en del i sweetspot![]()
Takker og bukker. Siden jeg er den eneste av de tre som bruker vinyl, så får jeg ta med et par plater. Passer det for de to andre og jobb så hiver jeg meg med jeg.Alphamale og Authentic på tur. Får jeg hive meg med om det passer for både sjåfør og vertskap?
Tre lyttegjester går jo fint, da får alle hørt en del i sweetspot![]()
Om du skal innom Audiodistribution og skal hit også så kan du gjerne ta med Persona Center og et par SubSåååå koselig!!!!
Lukter gulltur for gutta, og nå gleder jeg meg ennå mer.
Tenkte jeg skulle ringe importøren snart å få en prat med han. Jeg er i Arendal til neste onsdag.
Får se hva jeg rekker. Mulig han møter meg i vakta og plukker meg med, eller rett og slett tar en prat der. Hvem vet. Jeg tar med center og fire Persona subsOm du skal innom Audiodistribution og skal hit også så kan du gjerne ta med Persona Center og et par SubSåååå koselig!!!!
Tenkte jeg skulle ringe importøren snart å få en prat med han. Jeg er i Arendal til neste onsdag.
Peis har jeg på TV, og varmen fra monoblokkeneS. Lieng: Regner det ute, skal det sprake varmt fra peis inne- hvis du har , da...![]()
4 sub blir bra, får aldri nok membran i bassenFår se hva jeg rekker. Mulig han møter meg i vakta og plukker meg med, eller rett og slett tar en prat der. Hvem vet. Jeg tar med center og fire Persona subsOm du skal innom Audiodistribution og skal hit også så kan du gjerne ta med Persona Center og et par SubSåååå koselig!!!!
Nå har vel du et veldig solid rack?! Hjelper sikkert en del det.Jeg har en BASE 2.0 som var tiltenkt en rolle under platespilleren, som er en Rega RP40. Jeg spiller foreløpig uten BASE og er overrasket hvor lite vibrasjoner jeg har i racket/spilleren. Jeg har 10 stk. Svs'er i rommet, men jeg drar på det jeg kan her. Litt "peiskos" har jeg dog...![]()
Den var snasen den platesnurreren der asså.
Denne?Har uansett en artig sak jeg skal montere og få på plass under spillern, så får vi høre om det blir noe forskjell.
Denne?Har uansett en artig sak jeg skal montere og få på plass under spillern, så får vi høre om det blir noe forskjell.
Vis vedlegget 454089
Vis vedlegget 454090
Det var den strømforsyningen jeg fikk med for test. Har ikke rukket å høre nok, men fikk tak i noen flere plater og lyttet litt og denne liker jeg bedreS. Lieng: En PSU1, ja..da har du ei større forsyning på den SEen enn jeg hadde. Min kom med Green..Hva sier øra dine om den?