Drodler litt med fasong og tema, ingen overflatestruktur lagt inn enda. Selvfølgelig inspirert litt av andre DIY-prosjekt her inne, andres tanker og ideer
Quick render
Vis vedlegget 677987
Her er du inne på et design-uttrykk,
Halair, som nærmer seg hevelse i benklærne
Har lekt meg med noen tilsvarende skisser, før i verden, faktisk. Men ikke så amazing smekkert som dette her, for her var absolutt alle mål (proposisjoner) designet slik at resultatet utgjør et design-smykke, bokstavelig talt! En kunst som skiller nettopp kunstnere fra hobbymekkere. Enten du tiltar deg en kunstner-tittel etter dette - eller ikke
Jeg selv tilhører egentlig "lastebil-verden," i 2005 importerte jeg en amerikansk lastebil - en 2001 modell Peterbilt 387 fra et firma i Wichita i staten Kansas - fordi det flotte designet på den nærmest gikk til huet på meg (etter min første tur til USA) - godt design er rått - høyttalere, brødreistere, lastebiler eller hva som helst. Bare frakten av over dammen kom på 45.000 kroner, aldeles fullstendig galskap... Jeg brukte den ikke en gang yrkesmessig men "måtte" bare ha den
Jeg ville aldri puttet noen bassdriver inn i disse,
Halair - må du bare ikke gjøre!
...Men i stedet satset på eksterne basskabinetter, som lett kan kamufleres som møbler av forskjellig karakterer, underdel til en sofa for den saks skyld.
Men ikke maile denne skissen din over there to the Wilson guys, da faren for at de vil hoppe ut foran et Amtrack tog kan lett kan oppstå, med mindre de selv syntes sine egne største høyttalere ser bra ut