Det e bærre lækkert!
- så et lite spørsmål. Hva gjør dere med slissene, blir det innvendig sort trekk eller noe slikt?
- så et lite spørsmål. Hva gjør dere med slissene, blir det innvendig sort trekk eller noe slikt?
|
Utrolig lekkert!Vis vedlegget 855505
Da er begge to ferdig behandlet, så da lar jeg de få stå i fred til over helga.. Tidlig helg høres bra ut![]()
Stemmer, det er Bendit'sDet blir bare så utrolig lekkert
Det som står i bakgrunnen, er det ditt oppsett?
Det går nok bra. Tosken har vel nok å gjøre med å vaske vinyl og tørke støv om dagenHar ikke møtt ERK, men Tosken er jo stor og sterk. Han tripper nok lett opp trappen med Moelva i armkroken.
Hva er neste jobb, siden du skriver slikt?Gleder meg til du blir ferdig med alle disse uviktige jobbene.![]()
Ikke lenge igjen nå før det skal sages&freses nye spennende "saker"Gleder meg til du blir ferdig med alle disse uviktige jobbene.![]()
Nåja.. det føltes som i går at Insl og jeg satt og gapte som trostunger på loftet ditt. Med tanke på den bøse bulldoseren du har i kjømda vil nok hele sentralmenigheten danne eget mannskor og hylle deg på Frogner StadionIns;
Helt hinsides, det du og Willingen får til sammen.
Har problemer med å se opp til folk, men det er i sitt hele pga fysiske begrensninger.
Sjelden legger jeg meg på ryggen på golvet for å få det til, men for dere ligger jeg gjerne så langflat som en halvkor pule nt innpakning tillater.
Klemmer herfra.
BB
Hva er neste jobb, siden du skriver slikt?![]()
45 grader er vel sånn sett ikke et alternativ siden fibrene er på linje med to av hullene og hvert hull er 60 grader forskjøvet ift det neste.Vis vedlegget 863319
Det er jo veldig viktig at alle membraner er festet likt. . Liker det best når de er "vinklet 45°" istedet for at de ligger horisontalt..
Du er nå den du er45 grader er vel sånn sett ikke et alternativ siden fibrene er på linje med to av hullene og hvert hull er 60 grader forskjøvet ift det neste.
Uffda @MakkinTosken fikk du ikke med deg at jeg har leid inn @inselwind fram til mai 2023? Han starter umiddelbart etter at høyttalerne er levert. Han er for snill så han orket vel ikke å si det til deg ennå.... Nytt kjøkken, dreibart rundt kjøkkenbord, lav sittegruppe i stua, noen møbler i mahogni til biljarden... Blir minst 100% jobb det... Det var synd