Ta frem tollekniven og spikke meg noe selv da...
Jeg har masse hexagon her hvis du ønsker detDe gitterne i portene på sidene ble veldig fine!![]()
Takk, neste prototype lages i England (inkludert montering av filt), så da må de sendes dit i så fall.Jeg har masse hexagon her hvis du ønsker det![]()
Ja. Tårnåsen. Antar noen har lyst til å høre på dette og det skal det selvsagt bli muligheter forHavner disse høyttalerne i Nordre Follo?
Jeg er temmelig sikker på at jeg står foran deg i køen. Jeg har bestilt kjøkkeninnredning i denne stilen:Uffda @MakkinTosken fikk du ikke med deg at jeg har leid inn @inselwind fram til mai 2023? Han starter umiddelbart etter at høyttalerne er levert. Han er for snill så han orket vel ikke å si det til deg ennå.... Nytt kjøkken, dreibart rundt kjøkkenbord, lav sittegruppe i stua, noen møbler i mahogni til biljarden... Blir minst 100% jobb det... Det var synd![]()
70 kg opp en bratt trapp med sving er barnematDa har jeg hørt rykter om at høyttalerne ankommer på lørdag! Masse jobb som må gjøres i forkant siden jeg skal flytte rundt på omtrent ALT på det rommet hvor de skal få hedersplassen. Men ja jeg gleder meg!! Lørdag er julaften og nyttårsaften på samme dag! Så får vi håpe at vi klarer å få dem opp trappa til loftet! 205cm høyttalere på over 70kg stykk rundt en smal trapp...spesielt høyden blir en utfordring. Burde hatt heis...![]()
Av svette nervøse menn opp trappa:=)Ser frem til mange flotte bilder![]()
![]()
Snakk for deg selv! Jeg vil helst ha bilder av høyttalerne...Av svette nervøse menn opp trappa:=)
Ville i blikket av angst.
Ja jeg gleder meg veldig til besøk av @Snickers-is! Dette må jo bli braGod tur, litt rart å levere gryteretten uten å smake på den. , men med Hypex-DSP kokkene Erk og Snickers er de i de beste hender med REW og annet krydder
Kanskje vi får hørt de en dag.
Her er skrekktrappa. På et eller annet vis må det bli en sideveis og relativt elegant 70kg skulderpress over rekkverket i svingen der. Det burde vel gå greitForsiktig - forsiktig, en ting er brokk og andre ubehageligheter, men vær så snill og ikke kom borti noe med disse flotte høyttalerne.
Klarer du ikke tune dem selv?
Hehe... jeg antar at å sette opp delefilteret her uten særlige kompromisser for en såpass kompleks krabat med både aktiv og trinnvis passiv deling i mellomtonen, kardoide, subber bak og tilogmed en liten bonusdiskant pekende opp mot skyene blir en spennende men krevende øvelse som krever litt mer erfaring enn jeg har.Det klarer han helt sikkert.
Tviler på det der går bra, send de til meg i stede. Lett tilkomst fra kjellerdør. Du kan få bilde når de er på plassHer er skrekktrappa. På et eller annet vis må det bli en sideveis og relativt elegant 70kg skulderpress over rekkverket i svingen der. Det burde vel gå greit
Vis vedlegget 866252
Skjønner! Hvilken erfaren type slapp du til på kona for å få kompromissløs halmhygge?Hehe... jeg antar at å sette opp delefilteret her uten særlige kompromisser for en såpass kompleks krabat med både aktiv og trinnvis passiv deling i mellomtonen, kardoide, subber bak og tilogmed en liten bonusdiskant pekende opp mot skyene blir en spennende men krevende øvelse som krever litt mer erfaring enn jeg har.
Så litt kyndig Snickerbistand settes svært stor pris på ja!
Pokkermen er redd det er et skråtak der med noe lav takhøyde inselwind?
Ja opprinnelig tenkte jeg at de kunne starte hifi-tilværelsen sin i stua, men bare som et korttidseksperiment. Hadde vært litt spennede å sammenlikne coax-horn-beistene med moelva-overkill-arrays selv om Moelva skal ende opp i loftstua som fronter i et 7.4.4 oppsett (hvis jeg får dem opp dit). Det som gjør et slikt eksperiment ekstra spennende er at med Trinnov kan jeg lage to konfigurasjoner og velge enten Westminster eller Moelva fra fjernkontrollen, og med eller uten subber for litt ekstra trøkk helt nederst. Da kan jeg også sette dem opp med matchende romkurve osv. Da måtte jeg i så fall plassere dem litt innenfor Westminsterne og foran subbene, som du kanskje kan visualisere fra bildet. Kona var dog ikke HELT fornøyd med det forslaget men kanskje det blir slik som en start likevel...Skal disse få bryne seg på Westminister med matchende subwoofere?
Hvilke bassdrivere er det der? Ser ut som noe 21" eller noe med svære spoler.Ja opprinnelig tenkte jeg at de kunne starte hifi-tilværelsen sin i stua, men bare som et korttidseksperiment. Hadde vært litt spennede å sammenlikne coax-horn-beistene med moelva-overkill-arrays selv om Moelva skal ende opp i loftstua som fronter i et 7.4.4 oppsett (hvis jeg får dem opp dit). Det som gjør et slikt eksperiment ekstra spennende er at med Trinnov kan jeg lage to konfigurasjoner og velge enten Westminster eller Moelva fra fjernkontrollen, og med eller uten subber for litt ekstra trøkk helt nederst. Da kan jeg også sette dem opp med matchende romkurve osv. Da måtte jeg i så fall plassere dem litt innenfor Westminsterne og foran subbene, som du kanskje kan visualisere fra bildet. Kona var dog ikke HELT fornøyd med det forslaget men kanskje det blir slik som en start likevel...
Vis vedlegget 866302
Det er 18-tommere med doble spoler og 1,6kW brokoblet effekt på hver spole, totalt 4x Pascal L-Pro2 per sub ... Servosubber krever godt med effekt...Hvilke bassdrivere er det der? Ser ut som noe 21" eller noe med svære spoler.