Snickers-is
Bransjeaktør
Det var helt nytt for meg at Harald Blåtann var amerikaner. Man lærer noe nytt hver dag!
Ingen har hevdet at Harald Blåtann er amerikanerDet var helt nytt for meg at Harald Blåtann var amerikaner. Man lærer noe nytt hver dag!
Var det hans egentlige navn? Jeg forstår at han ikke kunne bli konge i Norge med DET navnet.Ingen har hevdet at Harald Blåtann er amerikaner
Han som la ut dette, Robert Statica, er Ph.D og amerikaner (hvis jeg leser det etter navnet hans rett)
Harald Gormsson var vel navnet, og "Blåtann" ble lagt til fordi han hadde en død tann som ble blåVar det hans egentlige navn? Jeg forstår at han ikke kunne bli konge i Norge med DET navnet.
Nynorsk ?? her er det iallefall ikkje tenkt på utlendingar som ikkje er vane med ombordstigning
Ja, jeg tror min kan trenge en liten trussel eller to.Jeg pleier å ha denne ved siden av PC’en, bare for å minne den på at den ikke er uunnværlig,
En gang for lenge siden da jeg måtte jobbe for inntekten hadde vi problem med en radar som ikke virket. Resultatet var at en Widerøemaskin måtte vente litt før SAS fikk landet. Jeg burde nok egentlig ha sett det selv uten denne dingsen som ikke virket. Piloten hos Widerøe, forøverig en god venn, klaget sin nød og jeg måtte bare si at "approach sequence computeren ikke virket optimalt". Egentlig bare en BS kommentar. Han sa ikke noe på det, men neste dagen kom han opp i tårnet medbringende en flott kuleramme. Han mente at når ikke Avinor sørget for "back up" systemer så kunne han like gjerne sponse det! Den sto i vinduskarmen i flere år helt til en eller annen sjef syntes det var for flaut å ha den der!Jeg pleier å ha denne ved siden av PC’en, bare for å minne den på at den ikke er uunnværlig,
Vis vedlegget 912175
Er det tilfeldig at skaftet ser ut som et k*khode?
Gjør det?Er det tilfeldig at skaftet ser ut som et k*khode?