Joda. Ganske typisk det. Bare slått av "Datamaskinen må startes på nytt for å fullføre oppdateringen." Etter at den har vært avslått og du nettopp har startet faenskapet.Ja, jeg tror min kan trenge en liten trussel eller to.
Jeg var ute på et bygg i går for å kjøre en tetthetsmålibg. Når jeg hadde rigga meg til og skrudde på maskina, satte windows i gang med oppdatering…
Vis vedlegget 912178
Johan-Kr
En vits vi ler av men egentlig burde vi gråte over at det finnes slike folk!
Dette er bare en foreløbig løsning.
Mistenker vel egentlig at det bare var noen som trollet med vedkommende som svarte der. Vet ikke om det faktisk finnes så karikerte fanatiske veganere, men det er kanskje lett å tro at "de" er "sånn".En vits vi ler av men egentlig burde vi gråte over at det finnes slike folk!
Er veganere og vegetarianere klar over at det brukes animalske proteiner til å klare vin?Joda de finnes, men de er nok ikke mange.
Er villig til å gi dem the benefit of the doubt until proven otherwise.Joda de finnes, men de er nok ikke mange.
Er du veganer er det nok mest vanlig å være totalavholdende, så vin er ikke noe tema vil jeg anta...Er veganere og vegetarianere klar over at det brukes animalske proteiner til å klare vin?
I følge abcnyheter er svaret på om vegetarianere kan drikke vin et klart NEI!
Det fins vegansk vin på polet.Er du veganer er det nok mest vanlig å være totalavholdende, så vin er ikke noe tema vil jeg anta...
Mer og mer som blir merket med vegansk, også øl så tviler det er en utfordring.Det fins vegansk vin på polet.
Dr.E
I fruktdisken: Jeg skal ha to bananer, den ene trenger ikke være så stor for den skal jeg spise!Har veganere sex? I så fall med hva?