|
Det er jo ekteskap / samboerskap 101. Jeg er på livstid fratatt retten til å betjene vaskemaskinen i kjelleren. Jeg har en slags disp for å vaske kun mine egne klær.
Her i huset gjør fruen all klesvask og matpakkesmøring, og jeg måker snø, støvsuger og klipper plen. Vi deler på matlaging. En helt grei ordning, og nå planlegger jeg å kjøpe robotklipper.Det er jo ekteskap / samboerskap 101. Jeg er på livstid fratatt retten til å betjene vaskemaskinen i kjelleren. Jeg har en slags disp for å vaske kun mine egne klær.
Det gjorde jeg med en gang vi fikk plen her, nå viser det seg slik at ansvaret for plenen ikke dekker en oppgave lengre som man først trodde. Men når lynet slår ned i sløyfa eller at den ikke fungerer så blir det bare en ekstra oppgave.Her i huset gjør fruen all klesvask og matpakkesmøring, og jeg måker snø, støvsuger og klipper plen. Vi deler på matlaging. En helt grei ordning, og nå planlegger jeg å kjøpe robotklipper.![]()
Hva med å bruke litt ekstra tid på kantklipping og kanskje late som om man luker i bedene?Det gjorde jeg med en gang vi fikk plen her, nå viser det seg slik at ansvaret for plenen ikke dekker en oppgave lengre som man først trodde. Men når lynet slår ned i sløyfa eller at den ikke fungerer så blir det bare en ekstra oppgave.
Som jeg ble rådet til da jeg hadde en jobb på en byggeplass:Hva med å bruke litt ekstra tid på kantklipping og kanskje late som om man luker i bedene?![]()