Litt nyskjerrig på yrker..

Stereofix

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.07.2005
Antall liker
601
Sted
Tromsø
Torget vurderinger
1
Er elektriker, gla i spenning, livredd strøm...!

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.807
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Startet karrieren som leder av et større avistrykkeri, fortsatte som mac ansvarlig for et konsulentfirma for de større reklamebyråene i oslo. Ble lei av det og begynte som utvikler av software i Adobe, san jose, en kort stund før jeg startet i bitstram, boston. Allsidig jobb der og endte opp med å lede mobilsatsningsavdelingen som satt i india og bangladesh samtidig som jeg jobbet som applikasjonspesialist innen web-to-print i europa, afrika. Midtøsten og australia.

Nå driver jeg sammen med en kamerat og leverer web-til-print løsninger samt kampanjemoduler som enten er rene epostkampanjer med landingside eller sammensying av trykt og web materiale som utvikler og teknisk ansvarlig.

C

Cyber

Gjest
En stor del av jobben min er å holde kommunens kaffelager nede på et normalt nivå.

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
4.418
Torget vurderinger
4
Boreingeniør og jobber som selvstendig konsulent på syvende året etter ca 10 år i Statoil. Surfer på ingeniørbølgen dvs mangel på :)

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Fagforeningsleder på fulltid. Blir ikke lei, folk finner på nye ting hele tida, så det er alltid nok og nye ting å gripe fatt i. :)

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Er endel oljearbeidere og helse/sosialfaglig utdannede her, men lite håndhevere av loven og brannmenn?

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Antall liker
3.469
Sted
Oslo
Jeg er i etteretningsbransjen; og mer kan jeg ikke si for da må jeg kanskje d.... alle her!
Jeg mistenker at folk i etterRetningsbransjen generelt skriver etterretning korrekt ;D
og du er lærer og driver med EtterRetting :cool:

Jeg driver stort sett og oversetter mellom teknologisk og juridisk, men er først og fremst fysiker.

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
1.756
Sted
Phobos
marsboer som norsklærer?

Neh.

Jeg har imidlertid stor respekt for de som finner glede i å bedrive læreryrket og ta vare på våre mer eller mindre regjerlige barn på eget initiativ.

Topp Bunn