Har bladd i gjennom hele tråden og så to gamle kjente som har blitt borte, "mazzy-star" og "Komponenten". Trist at de ikke finner tid til å tulle med oss mer. "Kompo" skriver for øvrig blogg så henne følger jeg med litt av og til.
Ser for øvrig at det er/har vært, mange innen rusomsorg og psykiatri her. Er det helt tilfeldig??
Har selv jobbet med rus og arbeidsliv og har stor del av ansvaret for dagens AKAN policy i Avinor. Driver ikke med dette lenger, men var med å dra det i gang.
Forøvrig har jeg rotet meg inn i to av landets mest utskjellte bransjer. Sitter på et småbruk ( ikke lenger i drift ) kun skog, og når jeg ikke har noe mer fornuftig å ta meg til så pusher jeg motoriserte aluminiumstuber gjennom luften. Fortrinnsvis uten at de treffer hverandre.
Har vært meget politisk aktiv, ligningsnemd, overformynderi og "Kommunal takstnemd for fiskebåter". Den siste var artigst, vi hadde ikke et eneste møte på halvannen periode, dvs 6 år!!
Ligningsmenda var mest givende. Kunne ødelegge dagen for en mann ( Ligningssjefen ) i løpet av ett eneste spenstig vedtak!