AlexanderK
Overivrig entusiast
Æ e studdent.
Det er ikke et yrke. Det er en bekymringsfri tilværelse.Æ e studdent.
Jeg er bananbøyer på deltid på Bama også. Teller det?Det er ikke et yrke. Det er en bekymringsfri tilværelse.
Ja, jobb hos Banan Mathisen er ikke negativt. Btw, fikk en banan i forrige uke som var bøyd feil vei. Slurver du på jobb?Jeg er bananbøyer på deltid på Bama også. Teller det?
Ja, det er mye mulig at du fikk en søndagsbanan, som ble bøyd til venstre istedenfor til høyre. Dette kommer da selvfølgelig av at en gjeng med tømmermenn står og hamrer og ødelegger søndagsmoroa på jobben. Blir vanskelig å konsentrere seg da..Ja, jobb hos Banan Mathisen er ikke negativt. Btw, fikk en banan i forrige uke som var bøyd feil vei. Slurver du på jobb?
jobber ???Senilingeniør av utdanning, jobber i DnB NOR
OI.. hvor kan man ta DEN utdannelsen! ? ! ? ! ;DSenilingeniør av utdanning, jobber i DnB NOR
Det er derfor julenissen har så mange gode hjelpere....... ;D ;D ;DArbeidsky håndtverker
Slave?Grafisk konsulent på fargetrykkmaskiner, rådgiver, datatekniker, oppfinner, dagelig leder, selvstendig næringsdrivende, ansatt, bleieskiftarbeider, + litt til....
Noen som kan gi dette yrket étt navn?
Vidar
Trodde vi hadde det hyggelig her, jeg 8)Kanskje det var den hersens lydteknikeren som saboterte!? Kan aldri stole på de folka der!
Hva skjedde med Bård Skolemester?Åndsmenneske, med Ole Viig, Aasmund Olavsson Vinje, Maria Montessori og Helge Ingstad som føredøme.
(lærar, altså)